مهاجرت کمیته مشورتی مشاوره در کمبود مهارت

پروفسور برایان بل صندلی موقت مهاجرت کمیته مشورتی. عکس: gov.انگلستان مهاجرت کمیته مشورتی (MAC) راه اندازی کرده

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

پروفسور برایان بل صندلی موقت مهاجرت کمیته مشورتی. عکس: gov.انگلستان

مهاجرت کمیته مشورتی (MAC) راه اندازی کرده است به مدت شش هفته برای تماس شواهد, درخواست گروه های کسب و کار و کارفرمایان برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را از بازار استخدام برای کمک به شکل دادن به آن کمبود شغل لیست یک سند مهم در آینده امتیاز مهاجرت مبتنی بر سیستم.

کمبود شغل در لیست رسمی دولت ثبت نام از نقشهای که شواهد نشان می دهد به اندازه کافی وجود ندارد بریتانیا کارگران برای پر کردن جای خالی. اسکاتلند تا لیست خود را در علاوه بر این به بریتانیا گسترده یکی.

مک صندلی موقت پروفسور برایان بل گفت: "ما درک که شیوع کروناویروس قرار داده است کسب و کار فوق العاده دشوار است اما ورودی خود را حیاتی است.

"هر زمان که آنها می توانید به من بدهید و یا اطلاعات آنها می توانند ارائه خواهد شد تا حد زیادی با ارزش و کمک به ما را در ارائه دولت با قوی توصیه.

"ما باید با ادامه این فراخوان شواهد در حال حاضر به منظور ارائه گزارش در ماه سپتامبر سال 2020 به عنوان درخواست."

پاسخ به مشاوره ارائه خواهد شد مک با گرد و تصویر از زمان مهاجرت و مسائل پشتیبانی خواهد کرد توصیه به دبیر خانه در ماه سپتامبر.

دولت گفته است که آیا یک شغل است که در کمبود خواهد بود که یکی از عوامل کلیدی که برای یک مهاجر قادر خواهید بود به نمره tradeable نقاط تحت نقاط جدید مبتنی بر سیستم مهاجرت که از آن معرفی شده است.

دبیر خانه خواسته است تا این کمیته را در نظر بگیرید که متوسط-مهارت مشاغل که نیاز به یک سطح یا معادل باید به اضافه یک انگلستان-لیست گسترده ای از مشاغل در کمبود.

کمیته مستقل از دولت است نه درخواست برای شواهد regardingroles تحت پوشش در لیست فعلی که مدرک سطح به عنوان آنها برنامه ریزی برای این باقی می ماند در محل در این بررسی.

مک اذعان کرد که coronavirus بیماری را تحت تاثیر قرار کارفرمایان توانایی برای پاسخ به تماس برای شواهد و این منعکس خواهد شد در گزارش نهایی.

مشاوره بسته در 24 ژوئن سال 2020 است.

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن