سیاست گذاران و shakers: HR قرار ملاقات – تراویس پرکینز انتصاب جدید مدیر منابع انسانی

با وجود Covid-19 بحران شده اند وجود دارد برخی از قابل توجه درون HR جامعه در طول چند ماه گذشته. پرسنل به روز رس

توسط AKHSHIJNEWS در 3 تیر 1399

با وجود Covid-19 بحران شده اند وجود دارد برخی از قابل توجه درون HR جامعه در طول چند ماه گذشته. پرسنل به روز رسانی امروز از قرار ملاقات اخیر در منابع انسانی در جهان شامل یک تغییر در یکی از پیشرو در انگلستان ساختمان مصالح تامین کنندگان. بیشتر سیاست گذاران و shakers


کلاس اول مواد

انگلستان مصالح ساختمانی غول تراویس پرکینز پیش از آن در ماه ژوئن اعلام کرد انتصاب اما رز به مدیر منابع انسانی با اثر فوری. او به کسب و کار از کری غذاهای جایی که او مدیر منابع انسانی. رز HR حرفه ای دهانه شرکت ها و صنایع از گروه هتلهای بین قاره ای به Mondelez International, Cadbury, Coca-Cola, M&S. تراویس پرکینز مدیر عامل شرکت نیک رابرتز گفت: "در این شرایط که تحت آن ما را به کار گیرند در آینده ما نیاز به توسعه و مراقبت از مردم ما در راه های جدید و نوآورانه به عنوان ما حرکت کسب و کار ما به جلو و بنابراین من خوشحال به استقبال اما پردازنده. من می دانم که او ثروت از دانش و تجربه ارزشمند خواهد بود در تضمین این که همکاران ما باقی می ماند مرکزی برای موفقیت ما است." افزایش غیر عضو هیئت اجرایی ویژه بازی های المپیک بریتانیا; سازمان او همچنین از به عنوان یک ورزشکار و مربی.


استعداد و یادگیری تحویل

دن هویت اتحاد پیوست Ocado فن آوری به عنوان آموزش و توسعه مدیریت. او مسئول خواهید بود برای ایجاد ارائه و بررسی یادگیری و استعداد استراتژی در سراسر کسب و کار. هویت قبلا یک مدیر مدیریت استعداد و استعداد توسعه در مستر. او همچنین داوطلبان در مواد غذایی, بانک, بیمه خدمات درمانی داوطلب پاسخ و دستیار مربی تیم راگبی. او اولین بار در نقش منابع انسانی در Aon Hewitt به عنوان یک مدیر منابع انسانی در سال 2009. او به دست اورد سطح پیشرفته 7 postgrad CIPD مدارک در سال 2016.


مردم روستا

رفتن به مدت کوتاهی قبل از Covid-19 شیوع زده UK, Audley, گروهبرجسته انگلستان ارائه دهنده لوکس بازنشستگی روستاها اعلام کرد و آن را منصوب کرده بود لیزا Rickman, گروه مدیر منابع انسانی به هیئت مدیره خود را. این شرکت گفت که ریکمن انتصاب به هیئت مدیره خود را بود عهد به کسب و کار را در دراز مدت سرمایه گذاری در آن مردم و به دنبال اخیر انتصاب نیک ادواردز به عنوان افسر ارشد عامل آوردن تعداد کل مدیران به هشت. ریکمن حرفه ای پوشا 25 سال در سراسر بخش از جمله خرده فروشی کالاهای مصرفی و دارو و latterly مراقبت بخش. در نقش خود به عنوان مدیر منابع انسانی, او تا به حال موفق پیچیده وظیفه حصول اطمینان از استعداد توسعه و حفظ و نگهداری است در قلب به سرعت در حال رشد است. مارک Gilbard, Audley رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Moorfield گفت: "به عنوان رشد ما قصد دارد همچنان به سرعت بخشیدن به آن است به طور فزاینده مهم برای اطمینان حاصل شود که ما همچنان به تقویت تیم با استعداد ما به عنوان به خوبی به عنوان جدید جذب افراد ماهر به کسب و کار ما. لیزا محوری عضو Audley تیم مدیریت و من مشتاقانه منتظر به کار با او به عنوان بخشی از هیئت مدیره. من می دانم که تخصص او را از ارزش های بزرگ به کسب و کار در حال حاضر و در آینده است."


تجزیه و تحلیل این

Neda Scrini اتحاد پیوست تجزیه و تحلیل داده های شرکت OrgVue از وودافون به عنوان شرکت اول رئیس مردم افسر. او شروع به در نقش جدید خود در ماه گذشته است و در این شرکت دفتر لندن گزارش به مدیر عامل شرکت روپرت Morrison. او به ارمغان می آورد برای کسب و کار تجربه عمیق و شور و شوق برای سازمان طراحی و مردم تجزیه و تحلیل به دست آورد در نقش رهبری در طول هشت سال در وودافون از جمله جهانی سر از استراتژی منابع انسانی و استعداد و قبل از این در pierson و Carphone Warehouse. Neda خواهد اطمینان حاصل شود که OrgVue شیوه آنچه در آن موعظه و منجر راه در سازمانی برنامه ریزی و تحلیل (OP&A). او همچنین حمایت از توسعه بیشتر از OrgVue پلت فرم از یک کاربر و اول نقطه نظر.


مشاهده بیشتر سیاست گذاران و Shakers از 19 مارس سال 2020, 24 ژانویه 2020, 6 ژانویه 2020, 18 دسامبر 2019 و 10 دسامبر 2019



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب