MP پیشنهاد برای حمایت از زنان ناعادلانه افزونگی می شود بیش از مانع اول

عکس: شاتر لایحه جدید بود دوباره به راه افتادند در مجلس در این هفته است که با هدف به زنان باردار و مادران جدید

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399

عکس: شاتر

لایحه جدید بود دوباره به راه افتادند در مجلس در این هفته است که با هدف به زنان باردار و مادران جدید اضافه شده حمایت های حقوقی در برابر افزونگی.

این است که در برابر یک پس زمینه از ترس از فعالان بیش از تعداد زنانی که باردار هستند و یا در مرخصی زایمان از دست رفته به نیروی کار در طول Covid-19 بحران است.

ماریا میلر MP بارداری و زایمان رفع اشکالات لایحه حمایت قرار گرفت و به مجلس عوام به عنوان یک خصوصی عضو بیل و جذب حزبی حمایت.

میلر طرح هدف را به زنان حفاظت از افزونگی زمانی که باردار در شش ماه پس فرزند خود را از هنگام تولد و در طول مرخصی زایمان.

او گفت: "هر سال 53,000 زنان ترک شغل خود را هنگامی که باردار به دلیل چگونه آنها رفتار شده است. من لایحه تقویت قوانین موجود بهتر است برای محافظت از زنان باردار و مادران جدید با منع کارفرمایان از ساخت آنها را از کار برکنار شده است."

میلر همچنین توضیح داد که در مقاله ای برای دیلی تلگراف این بیماری همه گیر به حال نشان داده است که "بیش از حد بسیاری از کارفرمایان [failed] اساسی حفاظت از زنان باردار و مادران جدید را به عنوان قانون". Covid-19 بدان معنی است که برای حمایت از کارگران نیاز به "دندان واقعی" او گفت:.

"ما باید تمام کارکنان به درمان نسبتا در شایستگی خود را نه تبعیض به سادگی از آنجا که آنها باردار یا مادران جدید," او نوشت.

زنان در مقایسه با نسبت جمعیتی در بخش ها به خصوص ضربه توسط مهمان نوازی و اوقات فراغت و گردشگری و هنر – که می گویند فعالان باعث می شود آن را حتی ساده تر به تک از زنان باردار به عنوان اهداف برای رفع اشکالات. یک مطالعه توسط PwC منتشر شده در مارس یافت 78 درصد از کسانی که در حال حاضر شغل خود را از دست به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر بودند.

در میان گروه های حمایت از این لایحه زنان و زایمان که گفت: صدها نفر از زنان تماس گرفته بودند خیریه خط مشاوره در مورد تهدید به شغل خود. مدیر آن روزالیند براگ گفت: "قانون فعلی در رفع اشکالات و زایمان پیچیده است درک ضعیف و دشوار برای به اجرا درآوردن. آن است که به شدت ناعادلانه است که مادران در حال تحمل فشار از رکود اقتصادی نیاز به نبرد ناعادلانه زوائد آن و همچنین در نظر گرفتن در افزایش سهم داخلی کار می کنند."

برگ گفت که مشترک برای پیدا کردن است که فرد پوشش خود مرخصی زایمان بود که نگه داشته در حالی که نقش خود را برکنار "یک مورد کلاسیک از ناعادلانه و غیر قانونی افزونگی" است که آن را غیر ممکن بود برای زنان در این وضعیت به اختصاص انرژی و منابع مالی به دنبال اشتغال در دادگاه ادعا می کند. او افزود که کارفرمایان به اشتباه درک شده در زنان باردار می شود گران تر از سایر کارکنان – با بسیاری از کارفرمایان ظاهر بی اعتنا به این واقعیت دولت برای پرداخت های قانونی زنان و زایمان پرداخت.

فعالان ترس که عنوان کردند باد کردن بیش از چند ماه آینده خواهد بود نامتناسب هدفمند برای رفع اشکالات.

حامله سپس پیچ بنیانگذار Joeli Brearley تقویت فعالان ديدگاه مگر اینکه وجود افزایش حفاظت از زنان باردار و کسانی که در بازگشت از مرخصی زایمان خواهد بود "خسارت" به انگلستان وارد رکود است. او گفت: "زنان باردار به عنوان پریشان و که آنها نمی تواند متعهد به کار خود را اگر آنها به برخی از زمان را از حرفه ای خود را برای مراقبت از یک نوزاد جدید. زمانی که زنان در بازگشت از مرخصی زایمان آنها نیز بسیار آسیب پذیر به عنوان کسب و کار شده است عامل بدون آنها برای نه ماه گذشته تا آنها را در خط مقدم یک کارفرما را در ذهن داشته باشند."

Brearley پیشنهاد شده است که کسب و کار می تواند حمایت از مادران با تعیین سهمیه برای زنان و بام کارکنان در تمام سطوح و با معرفی افزایش انعطاف پذیری برای فعال کردن کارکنان به حقه بازی کار و مراقبت از مسئولیت.

این لایحه را ارائه می دهد مشابه افزونگی حمایت پوشش زنان در آلمان اما موفق به تکمیل و تصویب آن از طریق مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه در سال 2019. میلر با موفقیت آن را دوباره به راه افتادند در این هفته به عنوان یک 10 دقیقه ای قانون لایحه یک نوع خصوصی اعضای لایحه اما در حال حاضر باید صبر کنید تا 16 اکتبر برای خواندن است. این نوع از لایحه اجازه می دهد تا یک backbench MP خود را و یا پرونده او به صورت یک لایحه جدید در یک سخنرانی ماندگاری تا 10 دقیقه.

در میان گروه های حمایت از میلر است که برابری و کمیسیون حقوق بشر (EHRC), فاوست, جامعه, حامله سپس پیچ, کار, خانواده کالج سلطنتی ماماها اتحاد و Usdaw.

یک 2019 مطالعه انجام شده توسط این گروه برای کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی یافت می شود که یکی در نه زنان را از کار اخراج شده و یا برکنار و یا تحت درمان قرار گرفتند تا بد آنها احساس کردند از کار خود را پس از رفتن به محل کار از مرخصی زایمان. این گزارش تخمین زده که حدود 54,000 زنان در هر سال ممکن است از دست دادن نقش خود را در محل کار به دلیل بارداری یا زایمان.

تنوع و شمول فرصت های پرسنل امروز


فهرست تنوع بیشتر و ورود به شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب