Multilateralism از طریق مشارکت بخش خصوصی و دولتی کلید مسطح به COVID-19 منحنی

آفریقا, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد نظر کنیا پرستارا

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399
آفریقا, اقتصاد و تجارت, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

کنیا پرستاران پوشیدن دنده محافظ در طول یک تظاهرات در آماده سازی برای هر بالقوه coronavirus موارد در Mbagathi بیمارستان انزوا مرکز برای این بیماری در نایروبی. اعتبار: کوارتز آفریقا مارس سال 2020

نایروبی, کنیا, Apr 17 سال 2020 (IPS) - دبیر کل سازمان ملل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در حال حاضر این است که "لحظه ای تعیین کننده برای جامعه مدرن است. تاریخ قضاوت خواهد کرد اثر واکنش با اعمال هر یک مجموعه ای از دولت های بازیگران گرفته در انزوا اما با درجه که پاسخ هماهنگ در سطح جهانی و در سراسر همه بخش ها به نفع ما خانواده انسان است."

دولت بخش خصوصی و توسعه موسسات نیاز به گرد هم می آیند در راه های خلاقانه و نه فقط برای صاف منحنی از عفونت و کاهش اقتصادی اختلال بلکه همچنین برای آماده شدن برای عادی پست-Covid جهان در آفریقا و بقیه جهان است.بیشتر همکاری بین بخش های دولتی و خصوصی در حال رفتن به بسیار مهم است. مبارزه برای پهن کردن coronavirus منحنی یک آزمون اسید برای ذینفعان سرمایه داری و به خصوص برای multilateralism.

به عنوان Covid-19 همچنان به گسترش بیماری و مرگ و آفریقا تا کنون موفق به فرار بدترین اثر است. قاره عقب مانده مراقبت های بهداشتی زیرساخت های این باعث می شود آن را بسیار آسیب پذیر اگر ویروس reachesthe سرعت بالا جامعه انتقال ما را دیده اند در ایتالیا Spainand نیویورک.نه تنها سلامت سیستم های ظریف اما مهم لوازم پزشکی به دور از کافی و حمایت اجتماعی به عنوان یک کل ضعیف هستند.

با بحران بهداشت و درمان نیز تبدیل شدن به یک اقتصادی و به زودی به یک بحران اجتماعی این قاره که تحت محاصره است.بسیاری از شرکت ها در حال مبارزه از طریق کاهش رشد اقتصادی با گردشگری و شرکت های کوچکتر بیشتر به چالش کشیده است. با ورشکستگی و ضرر و زیان بلندی بسیاری از خانواده ها در حال حاضر کاهش هزینه و مصرف است. در شرایطی قابل توجهی محرک های مالی – که چند کشور آفریقایی می توانید استطاعت به هر حال – برخی از پیش بینی ها برش قاره رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2020 به میزان هشت درصد است.

L به R: همکاری نویسندگان Myriam Sidibe, Siddharth Chatterjee, پل Polman پیوستن به بانوی اول کنیا خانم مارگارت کنیاتا در نایروبی کنیا در یک رویداد. اعتبار: افزايش کنیا 24 Jun 2016

هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید که چه جلوتر با سناریوهای تغییر روزانه به عنوان اطلاعات جدید می آید از طریق. بسیاری از شرکت ها با تمرکز بر تداوم کسب و کار, کارکنان ایمنی و سادگی بقا و عدم لوکس از کمک خارجی سهامداران. اما زمان آن برای همه-دست-در-عرشه پاسخ هر دو به پهن کردن منحنی از عفونت و حفظ کسب و کار انعطاف پذیر و آماده برای راه اندازی مجدد به فاصله فیزیکی به پایان می رسد. بیشتر از همیشه قبل از بخش خصوصی نیاز به استقرار کامل آن قابلیت نوآوری و مثبت را پایدار تغییر – برای کمک به امن و قوی بازار در آینده است.

متعددی وجود دارد که مناطقی که بخش خصوصی حمایت ضروری است. زمان اولویت عبارتند از: ارتباطات یکپارچه سیستم عامل برای فعال کردن جمعیت به تمرین نیاز رفتارهای پیشگیرانه (شستن دست با پوشیدن ماسک و تمرین فیزیکی فاصله) و همچنین مدیریت سهام از مواد ضروری, تست کیت هواکش و اکسیژن و هوای. پشتیبانی نیز شامل حفاظت از آسیب پذیرترین مردم از اثرات اقتصادی این بیماری همه گیر به خصوص که در آن حکومت به اجرا در می آید.

این هم یک فرصت منحصر به فرد برای به چالش کشیدن منتقدان در هر دو نه برای سود و سود بخش ها با یک طرح جدید همکاری. سازمان جهانی بهداشت با صدور دستورالعمل در تعامل با بخش خصوصی به عنوان بخشی از یک کل-از-جامعه, پاسخ به همه گیر و امضای نمادین با همکاری اتاق بازرگانی بین المللی. اتحادیه آفریقا و آفریقای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نیز راه اندازی یک مشارکت عمومی-خصوصی شناخته شده به عنوان آفریقا Covid-19 پاسخ صندوق که افزایش منابع برای جلوگیری از انتقال و پشتیبانی پایدار پزشکی پاسخ.

در کنیا دولت ملی به رهبری مسئول در مبارزه با Covid-19 به سرعت در حال پوسته پوسته شدن تا یک آرایه بزرگ از مداخلات بهداشت عمومی و قرار دادن به نیروی تعامل اجتماعی قوانین. برای تکمیل دولت آمادگی و پاسخ تلاش برای شش ماه آینده سازمان ملل متحد همراه با انسانی غیر دولتی Organisationslaunched فلش درخواست تجدید نظر به دنبال بیش US$267 میلیون برای پاسخ به نیازهای حیاتی از 10 میلیون نفر از این کشور را آسیب پذیر ترین مردم است.

تا کنون همه گیر شده است که بهترین ساعت برای همکاری های بین المللی. اما نقش سازمان ملل متحد و بخش خصوصی شده است هرگز بیشتر انتقادی به عنوان یک توانمندساز از مشارکت چند بخشی برای تحویل و همچنین به نگه داشتن تمرکز بر آسیب پذیر است که این مشارکت نیاز به رسیدن به.

در کنیا, و تحت رهبری, دولت, سازمان ملل متحد ساخته شده است یک مدل برای تسریع عمومی و خصوصی عمل: SDG همکاری پلت فرم. این یک آزمایش ابزار برای تعامل آورده است که با هم یک تنوع از خصوصی بازیکنان قبلی طرح های شرکت-ایجاد و به سرعت در حال استقرار دولت در مقیاس بزرگ به اشتراک گذاشته شده-ارزش راه حل برای حل چالش های جوامع ما و سیاره روبرو هستند. آن را از طریق یک مکانیزم برای مثال که سازمان ملل متحد بسیج بخش خصوصی برای انجام یک مرگ و میر مادران کاهش انتخاباتی در کنیا و شمال شرقی شهرستان است که به رسمیت شناخته شده بود به عنوان یک جهانی بهترین عمل است.

کنیا ملی کسب و کار جمع و جور در Coronavirus جمع شرکت های aimedat شتاب اقدام محلی و حمایت از دولتی و تلاش در برابر این بیماری همه گیر کردم با موفقیت از زمین با کمک سازمان ملل متحد SDG همکاری پلت فرم و قهرمانان از بخش خصوصی و جامعه مدنی.

کنیا مدل همکاری می تواند شکل در سراسر آفریقا. این مدل اجازه می دهد دولت به پرورش یک اکوسیستم از هدفمند مشارکت; به تقویت بخش خصوصی و انسان دوستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سیاست های, حمایت ملی برای کاهش و به accelerateshared-ارزش مشارکت. آن را نیز اجازه می دهد تا سازمان ملل متحد به نقش خود به عنوان یک بی طرف کارگزار و هدایت بسیار مورد نیاز تعادل بین بی حال اقدام از یک سو و گمراه واکنش های دیگر است.

این ممکن است به خوبی می شود این طرح مورد نیاز برای مبارزه بعدی جهانی و همه گیر است که با سرعت و خشم می تواند فراتر از آنچه ما شاهد در حال حاضر.

پل Polman است که از بنیانگذاران تصور کنید از صندلی های بین المللی اتاق های بازرگانی سابق و مدیر عامل Unilever

میریام Sidibe است یک عضو ارشد در Mossavar رحمانی, مرکز کسب و کار و دولت در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه

Siddharth Chatterjee است که سازمان ملل متحد هماهنگ کننده مقیم کنیا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب