Neurodiversity: تاثیر مستند و انزوای اجتماعی

شاتر بسیاری از ما neurodivergent و منابع انسانی همواره برای آگاهی از فشارهای روحی مردم هستند که در زیر قرار دا

توسط AKHSHIJNEWS در 15 اردیبهشت 1399

شاتر

بسیاری از ما neurodivergent و منابع انسانی همواره برای آگاهی از فشارهای روحی مردم هستند که در زیر قرار داده و با بحران کنونی است. متی Trerise و دکتر آنجلا آرمسترانگ بحث در مورد چالش های neurodivergent افراد ممکن است تجربه با توجه به مستند و انزوای اجتماعی با راهنمایی در مورد چگونه برای کمک به مدیریت آنها

شده است وجود دارد مقدار زیادی از بحث در رسانه ها که به نظر می رسد در چگونه مستند و انزوای اجتماعی به دلیل coronavirus مؤثر است و زندگی مردم است.

وجود دارد بسیاری از بخش های جامعه ما با مردم آسیب دیده هستند که به حاشیه رانده اشتباه قادر یا مایل به برقراری ارتباط خود را با نگرانی و چالش ها و مکانیسم های مقابله ای در سیستم عامل است.

به صورت روزانه در من نقش با DMA استعداد و بیمه خدمات درمانی, من قادر به صحبت با مردم در neurodiverse جامعه است. من به طور خاص به کار با افراد مبتلا به اوتیسم اما همچنین به طور منظم برخورد مردم با طیف وسیعی از دیگر تکاملی شرایط مانند اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD) خوانش پریشی و نارسای حرکتی.

این بسیار مهمی در کمک به خودم و همکاران درک چگونه مستند و انزوای اجتماعی تاثیرات مردم است. همچنین برای حمایت از مردم به توسعه استراتژی برای غلبه بر چالش های آنها روبرو می شوند هر روز.

همکار من دکتر آنجلا آرمسترانگ است سر از توسعه رهبری در آرمسترانگ و نویسنده از انعطاف پذیری ، او تا به ثروت از تجربه و کمک به مردم به کار را از طریق حرفه ای و چالش های شخصی با تجهیز آنها با طرز فکر و مهارت و رفتار است که می تواند به آنها کمک کند.

ما بحث در مورد برخی از چالش هایی که افراد ممکن است تجربه با توجه به مستند و انزوای اجتماعی با تمرکز ویژه بر روی neurodiverse جامعه به دنبال راهنمایی در مورد چگونه سازمان می تواند کمک به مدیریت این شرایط است.

سلامت روان

انزوای اجتماعی و محدود کننده زندگی/محیط کار می تواند منجر به افزایش خطر ابتلا به شرکت اتفاق می افتد و مشکلات روحی و روانی مانند اضطراب و افسردگی است. این تجربه خواهد شد توسط بسیاری از مردم, اما به طور کلی شیوع در neurodiverse جامعه است.

برای افراد با اختلالات اضطرابی مانند اختلال وسواسی-اجباری (OCD) ، coronavirus نگرانی ها می تواند به طور قابل توجهی باعث تشدید علائم و منجر به افزایش و یا مشکل ایمنی رفتارها به عنوان مثال بیش از حد دست شستن و تمیز کردن آداب و رسوم تفکر فاجعه بار.

برای کسانی که تجربه کم خلق و خوی و افسردگی, این نیز می تواند شدت علائم به عنوان مثال بیش از/تحت خوردن و خوابیدن بیش از حد/کمی بیش از حد احساس درماندگی و افکار خودکشی.

Coronavirus خواهد تاثیر قابل توجهی بر سلامت روان و مراقبت های اجتماعی, خدمات, خدمات که در حال حاضر کشیده به ظرفیت. بسیاری از مردم خواهد شد به شدت منزوی قادر به دریافت معمول خود را پشتیبانی و یا برخورد خاص با مشکلات و در حال حاضر نیاز به حمایت اضافی شاید با توجه به های اخیر بیکاری و یا اینکه furloughed.

مشاوره

  • اگر شما می دانید هر کسی که به تنهایی زندگی می کنند که آیا آنها یک کارمند عضو خانواده یا یک دوست و سپس سعی کنید به اطمینان حاصل شود که شما به طور منظم چک در با آنها. این می تواند کمک به تشخیص تغییرات قابل توجه به رفتار یا خلق و خوی و شناسایی برآورده نشده پشتیبانی نیاز دارد.
  • حتی اگر کارکنان شده است furloughed یا در حال کار از خانه به طور منظم حفظ یک به یک ارتباط به صراحت بپرسید آنچه آنها نیاز دارند و معتقدند بهترین روش برای حمایت از آنها هر دو در حال حاضر و در هنگام بازگشت به محل کار.
  • ایجاد روش ارجح از ارتباط با یک فرد مورد اعتماد برخی از مردم ممکن است ترجیح می دهند تصویری و یا تماس های تلفنی در حالی که دیگران ممکن است پیدا کردن آن را آسان تر برای برقراری ارتباط از طریق ایمیل و یا متن.
  • گوش دادن زمانی که مردم ارتباط خود را مرز و سعی کنید به نه بیش از حد آنها.

اختلال در روال معمول

قادر به انجام همه چیز را در همان راه و یا پیدا کردن آن را دشوار است به ایجاد روال جدید در حالی که محدودیت ها در جای خود می تواند تاثیر قابل توجهی بر کسی توانایی به کار می کنند."

بسیاری از افراد به ویژه افراد مبتلا به اوتیسم اغلب باید روال در محل که ارائه ساختار ایمنی و امنیت و کمک به ایجاد حس از جهان است.

قادر به انجام همه چیز را در همان راه و یا پیدا کردن آن را دشوار است به ایجاد روال جدید در حالی که محدودیت ها در جای خود می تواند تاثیر قابل توجهی بر کسی توانایی کار عمومی خود را در تندرستی و سلامت روان.

برخی از مردم خواهد بود قادر به مدیریت این کار دیگران را به دشواری شناسایی نیاز به انجام این کار و یا
پیدا کردن آن سخت است برای اجرای تغییرات لازم را بدون پشتیبانی.

مشاوره

  • سعی کنید برای ایجاد مداوم کار الگوهای به برخی از ثبات که در آن ممکن است اما همچنین اجازه می دهد انعطاف پذیری برای کسانی که به آن نیاز دارید. تنها تغییرات قابل توجهی در زمانی که کاملا ضروری است اطمینان به مردم بگویید که با پیشرفت توجه کنید که ممکن است به آنها را قادر به بحث در مورد هر گونه نگرانی و یا توسعه استراتژی برای کمک به انتقال.
  • درخواست کارکنان خود و یا اعضای تیم آنچه را که آنها نیاز به کار در بهترین خود را و یا اگر آنها هر گونه نگرانی – کمی می تواند یک راه طولانی در اینجا. شفافیت و ارتباطات کلیدی هستند.
  • مستقیم و برقراری ارتباط اولویت ها و مهلت به وضوح. ابهام و یا عدم ارتباط یا جهت می تواند تاثیر منفی داشته باشد. همیشه بپرسید اگر چیزی وجود دارد که جلوگیری از کسی که هدف قرار دادن یک هدف مهلت و یا هدف.

بیش از حد و یا کمبود انرژی جسمی و روانی

همه ما دوره در طول روز یا هفته که ما باید انرژی بیش از حد و یا احساس بی حال. برخی از مردم شاید کسانی که مبتلا به ADHD ممکن است نیاز به سوزاندن انرژی است و می تواند مشکل مدیریت سریع الگوهای فکری و یا رفتن به خواب.

بیشتر افراد خلاق در خارج وجود دارد چیزی است که اغلب همراه با نارساخوانی و ADHD می تواند طلب ذهنی خلاق و تحریک به نگه داشتن ذهن خود را فعال و حفظ سلامتی روانی.

مشاوره

  • روال ورزش و اسلات زمان – تشویق مردم به استفاده از دولت توصیه یک ساعت ورزش را – که ممکن است برای برخی از افراد با نیازهای خاص و حمایت از نامه.
  • راه رفتن, دویدن, در حال اجرا و یا دوچرخه سواری می تواند بسیار مفید برای سلامت جسمی و روانی. برخی از مردم در مناطق شهری ممکن است قادر به با خیال راحت ورزش خارج به طوری که چیزی مانند داخل سالن یوگا و یا رقص به موسیقی با یک پنجره باز می تواند مفید – در حالت ایده آل در حالی که تماشای مربیان به صورت آنلاین و یا انجام این کار با همکاران و یا دوستان از طریق اسکایپ و غیره برای حفظ تماس های اجتماعی و ایجاد انگیزه هر یک از دیگر.
  • حتی اگر کسی نمی تواند رفتن به باغ و یا در خارج سعی کنید به نشستن با یک پنجره برای ناهار و گرفتن برخی از هوای تازه.
  • تحریک ذهنی از طریق پازل, حافظه بازی ها, رسم و گفتگو می تواند کمک به نگه داشتن مردم اشغال شده و به مقدار مورد نیاز انتشار خروجی.
  • برای برخی از مردم این است که زمان زیادی برای یادگیری مهارت های جدید و, زبان و یا انجام چیزی است که شما می خواستم برای انجام اما هرگز در زمان حال.

رسانه های اجتماعی و اخبار جعلی'

مردم می توانند تجربه بالا استرس و اضطراب با توجه به افزایش سطح رسانه های اجتماعی استفاده کنید و نابود تاکتیک های است که می تواند بیشتر شایع با برخی رسانه های خبری در رسانه های اجتماعی. به خصوص برای آن دسته از افرادی که بسیار منطقی تفسیر زبان به معنای واقعی کلمه و یا نیاز به اطلاعات واقعی برای توجیه چیز, کاهش عدم اطمینان در زندگی خود و یا درک آنچه اتفاق می افتد.

رسانه های اجتماعی استفاده می تواند گاهی اوقات منجر به احساس بی کفایتی و یا اجازه می دهد به اشتراک گذاری اطلاعات است که گمراه کننده است و یا به سادگی نادرست است.

مشاوره

  • تشویق مردم برای محدود کردن رسانه های اجتماعی و استفاده از کار و یا ساعات روز.
  • نشان می دهد که آنها سعی می کنید برای دریافت اخبار به روز رسانی از طریق رسانه ها با نمونه neutral grounding شاید بی بی سی و یا وب سایت بیمه خدمات درمانی. نخست وزیر و دولت را روزانه به روز رسانی می تواند یک منبع مفید از اطلاعات برای ارائه به وضوح در مناطق از عدم قطعیت.
  • به آنها بگویید که "می دانم آنچه شما نیاز به دانستن" و سپس سعی کنید در زندگی به بهترین شکل ممکن و بدون گرفتن مصرف می شود با مطالعه در مورد کوروناویروس.

اطلاعات اضافی

اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اوتیسم و یا neurodiversity در محل کار DMA استعداد به اوتیسم کارفرما راهنمای در دسترس به عنوان یک دانلود رایگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب