مناطق جدید از رودخانه بیش از حد فعالیت بخشی از الگوهای مهاجرت می گویند شهر و MVA

محتوای مقالهمشتاق دوچرخه سوار بلین Nazarenko همواره متوجه چند درخت گرفته شده توسط beavers در اینجا و آنجا در ا

توسط AKHSHIJNEWS در 15 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

مشتاق دوچرخه سوار بلین Nazarenko همواره متوجه چند درخت گرفته شده توسط beavers در اینجا و آنجا در امتداد ساسکاتون این رودخانه در طول سال اما به تازگی او شگفت زده برای دیدن چگونه بسیاری از درختان آنها در حال شروع به کار در نزدیکی ترافیک پل.

او دوچرخه سواری مسیر او را طول می کشد در امتداد مرکز شهر به سمت جنوب Saskatchewan River, جایی که او متوجه چند تیز کنده و شواهد که beavers مشخص شده اند درختان دیگر برای کار آینده است.

"آنچه که من دیده ام در این سال دو سال گذشته تکان دهنده است, به نظر من," او گفت:.

Nazarenko نگران است چشم انداز رودخانه منطقه می تواند نگاه های مختلف با توجه به فعالیت بیش از حد.

SASKATOON, SK--MAY 1/2020 - 0502 news beavers - Trees felled and marked by beavers line the shore along the South Saskatchewan River. Photo taken in Saskatoon, SK on Friday, May 1, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
درختان قطع شده و مشخص شده توسط beavers در خط ساحل در امتداد South Saskatchewan River. عکس گرفته شده در ساسکاتون در جمعه, مه 1 سال 2020 است. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

شهر حفظ نمی کند بیش از حد جمعیت و ارقام نیست و متوجه هر گونه استثنایی تغییرات در فعالیت های خود را در طول دو سال گذشته گفت: شهر ساسکاتون را حشره شناس جف باشه.

هنگامی که وجود دارد یک جدید تسلیم در دره رودخانه وجود دارد معمولا مربوطه بیش از حد فعالیت است که احاطه جدید تسلیم به سرعت به او گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن