چهره های جدید مکان های جدید: گزینه های منحصر به فرد و مشاوره, مجموعه, محلی, کفپوش گروه جدا

محتوای مقاله در ادامه"ما کاملا متفاوت از هر کس دیگری" نیکول گفت. "ما نه مانند دیگر فروشگاه ها در راه آنها حمل

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما کاملا متفاوت از هر کس دیگری" نیکول گفت. "ما نه مانند دیگر فروشگاه ها در راه آنها حمل تن از برندها در هر رنگ ما را در محبوب ترین انتخاب کنید و سعی کنید به آن را به ساده ترین تجربه خرید برای مشتریان ما ... ما را در top-of-the-line برندها در روند رنگ اما ما می توانید هر چیزی که هر کسی می خواهد."

نیکول و مارکوس باید یک استعداد برای پیدا کردن گزینه های منحصر به فرد از تامین کنندگان از سراسر جهان و یک انبار پر از تقریبا از 250 ، 000 فوت مربع از محصول — از جمله کاشی و چوب جنگلی کفپوش و لوکس vinyl plank که آماده است به سر منزل با مشتریان — بنابراین آن را بسیار بعید است که شما باید در اطراف مغازه.

حتی COVID-19 همه گیر کند این جفت ارز به پایین است. آنها نقل مکان ساختمان در طول دولت موظف به خاموش کردن گسترش تیم خود منتقل و به فروش آنلاین گزینه ای است که تا به حال قبلا ارائه شده است مفید بوده است پس از راه اندازی آن.

"ما چرخد سخت" مارکوس گفت. "آن را به عنوان خوب اگر نه بهتر از هر فروشگاه آنلاین برای کف ... آن را بسیار آسان و کاربر پسند است که به ارمغان آورد بسیاری از تحویل (سفارشات) — که ما انتظار نیست (در طول همه گیر) — اما زمانی که ما متوجه است که (آنلاین) است که واقعا در آن کسب و کار است برای رفتن."

"هر محصول وجود دارد — و ما آن را به روز رسانی روزانه" نیکول اضافه شده است.

از تجربه خرید برای نصب و راه اندازی آن را همه چیز در مورد خدمات به مشتریان است. بنابراین اگر چیزی نیست کاملا درست انتظار محلی کفپوش تیم گروه را در چالش با ذوق.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن