تحقیقات جدید – چگونه پیشرو سازمان در پاسخ به کروناویروس و ایجاد ماندگار فرهنگی تغییر

Coronavirus تحت تاثیر کسب و کار مانند قبل از هرگز و تا به حال یک انسان بسیار تاثیر – کارکنان خود را نگران هس

توسط AKHSHIJNEWS در 6 مرداد 1399

Coronavirus تحت تاثیر کسب و کار مانند قبل از هرگز و تا به حال یک انسان بسیار تاثیر – کارکنان خود را نگران هستند تندرستی امور مالی خود را و آینده است. اما coronavirus است همچنین تسریع در آینده. در شرایط تغییر برنامه های انتقال دیجیتال و کار انعطاف پذیر ابتکارات بسیاری از سازمانها باید پیشرفت بیشتری را در طول چند ماه گذشته نسبت به چند سال گذشته است.

WorkBuzz همکاری با سازمان های پیشرو مانند HS2 صفحه اصلی به جای مراقبت ارشد و دانشگاه ولز ترینیتی سنت دیوید به درک که چگونه آنها در پاسخ به بحران و برنامه ریزی برای آینده است. طور کلی اعمال خود را می توان به سه مرحله:

  • فاز 1: مدیریت بحران – در طول مستند سازمان های دارای اولویت حمایت از کارمند تندرستی رهبران قابل مشاهده و برقراری ارتباط
  • فاز 2: شکل گیری خود را 'طبیعی' – به عنوان مستند در انگلستان کاسته است و نه فقط تطبیق جدید طبیعی " منابع انسانی رهبران به دنبال راه هایی به آن شکل و طراحی جدید راه های موثر از کار در طی یک دوره طولانی مدت اجتماعی فاصله
  • مرحله 3: ایجاد تغییر پایدار – فراتر از اجتماعی فاصله آنها تشخیص وجود دارد یک فرصت منحصر به فرد برای طراحی و نحوه کار آنها و انطباق با جدید کار انعطاف پذیر انتظارات و چالش های کسب و کار

این گزارش بسته بندی شده است با عملی و مطالعات موردی به شما کمک کند حرکت به چالش ها و ایجاد ماندگار فرهنگی را تغییر دهید.

برای دریافت یک کپی خود را فقط با اضافه کردن جزئیات خود را در زیر.

WorkBuzz کمک می کند تا شرکت های پیشرو در جمع آوری منظم بازخورد زمان واقعی از مردم خود را بهبود تعهد کارکنان و ایجاد یک فرهنگ است.

اعتماد توسط صدها سازمان با 25-25,000 کارکنان WorkBuzz می تواند به شما کمک کند حرکت مردم با چالش های ناشی از کروناویروس و پایدار ایجاد تغییر فرهنگی است.

بازدید www.workbuzz.com تماس بگیرید و یا 03333 446 530



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن