پیش نویس NFL 1st round recap: درام در ثانویه

Coronavirus شیوع اتحاد چپ طرفداران ورزش عاری از مسابقات و یا بازی به تماشای بحث و لذت ببرید. مانند wanderers د

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399

Coronavirus شیوع اتحاد چپ طرفداران ورزش عاری از مسابقات و یا بازی به تماشای بحث و لذت ببرید. مانند wanderers در بیابان گم کسانی که طرفداران به گوش 2020 پیش نویس NFL روز پنج شنبه از جان گذشته به صورت واحه های ورزشی در جهان تعریف شده توسط سرپناه در محل.

این پیش نویس NFL منحصر به فرد است رفته اند بارها به یاد می آورد لحظه از بازیکنان راه رفتن به مرحله تکان دادن کمیسر راجر Goodell دست و برگزاري جدید تیم نیوجرسی. چالش های مطرح شده توسط COVID-19 منجر به بی سابقه ای مجازی پیش نویس که یک دور در جان سالم به مشکلات بالقوه از راه دور برای ارائه کلاسیک آن یکی-دو پانچ از تعجب و هیجان است.

تراکم بالا ماندن در اسکریپت

هیچ کس batted یک چشم که Cincinnati Bengals انتخاب LSU جو نقب زدن های 2019 Heisman برنده جایزه با شماره 1 به طور کلی انتخاب کنید اما طرفداران نگاه در انتظار به عنوان دیگر تراکم بالا نامیده می شدند ، خواهد کارفرمایی نیازمند تیم تجارت برای بالا چشم انداز ؟ خواهد یکی از این سال را به شدت تبلیغ گیرنده صعود به بالا 10?

در عوض, واشینگتن ردسکینز, دیترویت لاینز و پس از آن تیم در بالای پیش نویس بازی بخشی خود را. پایان دفاعی تعقیب جوان مسلما با استعداد ترین بازیکن در این طرح در نظر گرفته شد در شماره 2 توسط واشنگتن است. شیرها به دنبال آن است که با انتخاب cornerback جف Okudah و New York Giants برداشت توهین آمیز در مقابله با اندرو توماس در شماره 4.

درام می تواند لگد به دنده بالا در شماره 5 که در آن دلفین میامی به حال اول خود سه بر میدارد در شب, اما به جای دادگاه آنها و لس آنجلس شارژر برداشت خود را quarterbacks آینده در توا Tagovailoa و جاستین هربرت بود.

گیرنده هرج و مرج

بسیاری تا به حال ثابت این فصل گیرنده گسترده ای کلاس به عنوان یکی از بهترین ها در سال و, NFL مغز تراست را نا امید نیست. پنج گسترده ای از گیرنده های گرفته شده در دور اول بیشتر از سال 2015 اما نظم که در آن آنها انتخاب شدند و تیم های آنها زخم در مطرح کاملا چند ابرو.

ورود به پیش نویس بحث درگرفته بر عنوان به که, کاملا, بهترین گیرنده در این پیش نویس کلاس. چه کسی می تواند برداشت اول آلاباما جری Jeudy یا اوکلاهما را CeeDee بره ؟

پاسخ این بود: نه. لاس وگاس اظهارات, همیشه, کارت های وحشی در زمان هنری Ruggs III, آلاباما بادپا در شماره 12 به طور کلی. Jeudy را به Denver Broncos در شماره 15 و بره می گیرند به Dallas Cowboys در شماره 17.

اما فک کاهش یافته و بیشتر به عنوان شب عینک. فیلادلفیا ایگلز که شایعه به eyeing گیرنده bucked همه انتظارات با در نظر گرفتن TCU را Jalen Reagor در شماره 21, عبور در استعداد wideouts مانند LSU جاستین جفرسون و ASU را براندون Aiyuk که نامهای خواهد بود که توسط مینه سوتا وایکینگ ها و سان فرانسیسکو 49ers بود.

نیاز در cornerback دیکته نویس

مقدار زیادی از تیم وارد این پیش نویس با نیازهای ثانویه — دالاس کاوبویز Jacksonville Jaguars و آتلانتا فالکونز شد خاص نمونه — اما هیچ کس انتظار می رود این تیم برای رسیدن به بالا در پیش نویس راه آنها شنبه شب.

پس از Okudah آمد کردن تخته خیره کننده کشت و تعجب آور cornerback انتخاب سر تبدیل شده. فلوریدا, C. J. Henderson قبلا تصور می شود در اواسط اولین طفیلی تبدیل به یک بالا 10 انتخاب به عنوان Jaguars تصمیم گرفتند برای پر کردن یک نیاز فوری.

رسیدن به وجود دارد متوقف نمی. آتلانتا در زمان Clemson را A. J. ترل در شماره 16 و تقویت یک بدخیم ثانویه با وجود این واقعیت است که بسیاری تا به حال پیش بینی شده Terell برای آمدن هیئت مدیره بعد از آن در شب و یا اوایل روز جمعه. لاس وگاس خواهد منفجر کسانی که انتظارات به باد اگر چه با انتخاب آن از ایالت اوهایو را دیمون Arnette در شماره 19.

Arnette سوم از پنج, cornerbacks خواهد بود که پیش نویس به عنوان Auburn را نوح Igbinoghene گرفته شده توسط میامی در شماره 30 و TCU جف Gladney گرفته شده توسط مینه سوتا در شماره 31. هر دو بازیکن می تواند به راحتی به دور دوم انتخاب اما به عنوان طرفداران ورزش آموخته این ماه گذشته یک نوشیدنی چه می کنید زمانی که درد و رنج از تشنگی. تیم های متعدد در حال مرگ بودند به, cornerbacks و سیری که اشتها به عنوان NFL استقبال یک سری از کوهستانی ورزشی مدافعان.

کال ویژه: safeties ماندن در هیئت مدیره

سابق کال ایمنی اشتین دیویس به احتمال زیاد خواهد بود که برای اولین بار خرس انتخاب شود در روزهای آینده پیش نویس. در حالی که آسیب به حال مانع از هر گونه اتفاق پیش بینی های باقی مانده وجود دارد امکان انتخاب خود را در دوم یا حتی اول دور. کسانی که فرصت به سرعت در حال اضمحلال پس از شهر کانزاس ستاد استقبال در حال اجرا پشت کلاید ادواردز-Helaire با انتخاب شماره 32.

برای دومین دوره متوالی به پیش نویس هیچ safeties انتخاب شدند در یک روز. در حالی که این روند به طور کامل نمی شد خارج از قلمرو امکان ورود سهشنبه, آن, است, با اینحال شگفت آور است. آلاباما خاویر میشن و LSU اعطای Delpit بودند هر دو در نظر گرفته شده در اواخر دور اول چشم انداز و هر دو باید صبر کنید حداقل تا جمعه به شنیدن نام خود را به نام.

این به این معنی است که دیویس ممکن است پیش نویس تا در دور سوم به عنوان تیم های که نیاز به safeties به احتمال زیاد خواهد شد نگاه به مککیننی و Delpit در آغاز دور دوم. دیویس باقی می ماند یک قفل به طور پیش نویس و امکان باقی می ماند که یک تیم NFL تبدیل شده است شیفته با سابق کال standout اما او ممکن است مجبور به صبر کمی طولانی تر برای کار حرفه ای خود را به طور رسمی آغاز خواهد شد.

جاسپر Kenzo Sundeen است ورزشی ویرایشگر. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب