پیش نویس NFL 2nd, 3rd round recap: یک خرس می آید هیئت مدیره

یک شب پس از تعداد بینندگان تنظیم به 2020 پیش نویس NFL را در دور اول بیش از یک رکورد 15.6 میلیون نفر از مردم هن

توسط AKHSHIJNEWS در 6 اردیبهشت 1399

یک شب پس از تعداد بینندگان تنظیم به 2020 پیش نویس NFL را در دور اول بیش از یک رکورد 15.6 میلیون نفر از مردم هنوز هم وجود دارد صدها مشتاق پیش نویس میدارد انتظار سرنوشت ساز تماس تلفنی از راحتی از خانه خود را.

با امثال cornerback دیمون Arnette, linebacker Jordyn بروکس و در حال اجرا پشت کلاید ادواردز-Helaire درآمد تعجب آور دور اول نامگذاریهای درب باز شد برای تیم به مانع بزرگ نام بدون نیاز به ثبت نام در آنها به دور اول قرارداد.

اما هنگامی که آن را همه گفته و انجام داده, تعریف نام بزرگ شد تا برای تفسیر. در حالی که توپ را روی گوه و هیگگینس و جاناتان تیلور در حال تشخیص به تقریبا هر کالج طرفداران فوتبال لنوار-Rhyne را Kyle Dugger بخش دوم رنگ آبی تراشه چشم انداز نیز تا به حال افتخار یک دور دوم انتخاب به میهن پرستان کمتر.

در برخی میدارد تیم شروع به پریدن کرد در این فرصت برای انتخاب بازیکنان که افتاد از دور اول. در دیگران —مانند فیلادلفیا ایگلز در شماره 53 — شگفتی ادامه داد: با توییتر واقعا رفتن به ریل. در اینجا آنچه رفت در دور دو و سه شب جمعه است.

New York Jets انتخاب اشتین دیویس در شماره 68

سابق کال ستاره ندارد به صبر طولانی به دور سوم برای کار حرفه ای خود را به طور رسمی آغاز خواهد شد. پس از فقط چند انتخاب در دور سه دیویس در بر داشت خود را در همان فهرست به عنوان سام Darnold لو'Veon بل و یکی از NFL بالا safeties جمال Adams.

در حالی که Adams اشغال قوی ایمنی موقعیت سابق فلوریدا ستاره مارکوس Maye در حال حاضر اسلاید به عنوان شروع ایمنی رایگان برای نیویورک موقعیت دیویس بیشترین زمان در طول دانشگاهی حرفه ای.

"من می دانم که دامپزشکان شروع دوشنبه, بنابراین من می خواهم برای شروع در اسرع وقت با هر آنچه که من می توانید انجام دهید که آیا این فیلم چیزهای که آیا آن را در یک میدان فردا," دیویس گفت: در یک کنفرانس تلفنی. "من به کرات و من آماده برای شروع است."

یک محصول از سانتا کروز دبیرستان واقع فقط چند ساعت از برکلی دیویس را سفر متقابل کشور به نیویورک و رقابت با سبز و سفید. انتخاب خود را با جت علائم اولین NFL انتخاب کنید از کال برنامه پس از 2018 زمانی که linebacker Devante فراز و دفاعی پایان جیمز Looney گرفته شد در دور هفتم.

'دور اول استعدادهای درخشان' در دور دو

چهار سابق آلاباما محصولات تحت نیک Saban انتخاب شدند در دور اول اما ایمنی خاویر مککیننی بود و در میان آنها نیست. نه پشت دفاعی Trevon Diggs, یک بازیکن دیگر ثابت با دور اول استعداد.

برای دیدن مککیننی اسلاید شماره 36 و Diggs به شماره 51 آمد و به عنوان یک بیت از تعجب, اما آنها به تنهایی در میان پیش نویس میدارد با آرزوهای دور اول انتخاب است. Penn State پایان دفاعی Yetur ناخالص-Matos شد به عنوان یک خبر در اواخر دور اول انتخاب کنید اما در نهایت با توجه خواهد شد تا در کنار جرثقیل قهوه ای با Panthers پس از کارولینای مدال دیگر او را در ردیف 38.

یکی دیگر از فرض اول طفیلی در چشم تحلیلگران پیش نویس? ویسکانسین linebacker زاک Baun. آن را تا دور سوم در انتخاب شماره 74 زمانی که Baun نام خواهد در نهایت خاموش هیئت مدیره با پرستاران در حال حرکت به گیر سابق Badgers ستاره.

تعجب!

لاس وگاس' انتخاب Arnette به احتمال زیاد بزرگترین سر ترنر پنج شنبه شب. فیلادلفیا و مدیر کل Howie Roseman زمان همه چیز یک گام بیشتر از یک روز بعد از انتخاب محبوب کارفرمایی Jalen لطمه می زند و در شماره 53 به طور کلی با وجود این واقعیت است که 27 ساله کارسون Wentz است که هنوز هم در این فهرست هستند.

قبل از انتخاب لطمه می زند' تطبیق پذیری در واقع تیم مجبور به دوباره فکر می کنم در آینده خود را به عنوان یک کارفرمایی در سطح بعدی اما با صعود از Lamar جکسون پیشرو راه برای سیگنال تلفن همراه تماس گیرنده در NFL لطمه می زند' سهام به اوج خود میدوی را از طریق گرد شماره 2. اما آن را به مقصد فیلادلفیا است که بسیاری از مردمی را دیدم آیند.

با تاخیر اما نه تکذیب کرد: Safeties خود را حرکت

برای دومین دوره متوالی به پیش نویس ایمنی بود و نه انتخاب شده در دور یک معنی اجرا در مرکز "حوزه" از فوتبال دفاعی تقریبا اجتناب ناپذیر است. پس مککیننی و Dugger را بازگشت به عقب انتخاب LSU اعطای Delpit و مینه سوتا را آنتوان Winfield جونیور انتخاب شده بودند و فقط تعداد انگشت شماری از تراکم بعد از ایجاد حفره چهار safeties در 13 میدارد دور دوم.

که در سمت چپ Southern ایلینوی ایمنی جرمی Chinn و کال خود اشتین دیویسبه عنوان بالاترین پیش بینی safeties میدوی را از طریق دور دو. اما به جای گسترش اجرا در safeties تیم با نیازهای ثانویه منحرف توجه به Diggs, یوتا Jaylon جانسون و LSU را Kristian فولتن (بله کاملا چند ببر انتخاب شدند در این سال), cornerbacks با اوایل دور دوم نمرات.

هنگامی که پلنگ معامله شد تا برای انتخاب Chinn با نهایی انتخاب کنید (شماره 64) از دور دوم ترک دیویس به عنوان بالاترین رتبه ایمنی آن مشخص شده پنج safeties گرفته شده در دور دو به تنهایی.

Quarterbacks معطل به عنوان دور سوم به پایان می رسد با یک ضربه

یک سال پیش بسیاری از مردم نمی تواند پیش بینی کرد که یوتا دولت اردن عشق و درد خواهد بود انتخاب شده قبل از گرجستان جیک اساسی و آنها قطعا نمی خواهد که انتظار می رود آنها را به قبل از واشنگتن یعقوب Eason سابق پنج ستاره محصول با ساخت مدرن-بعد جیب رهگذر.

اما با تبدیل شدن به مقصد وارث Aaron Rodgers در خلیج سبز و لطمه می زند', تعجب, انتخاب, دور سوم آغاز شد و با فروم و Eason به دنبال عصبی, با وجود اینکه به عنوان رتبه دو رتبه بالا در دسترس بازیکنان.

شب خود را کشیده و در نهایت به این نتیجه رسیدند بدون دو quarterbacks شنیدن نام خود را به نام. در حالی که بسیاری از ثابت پرستان به عنوان یک پتانسیل فرود نقطه یکی از باقی مانده کارفرمایی چشم انداز جدید انگلستان تصمیم گرفتند برای تقویت آن خشک شده منبع تنگ می رسد با معاملات برای دانشگاه UCLA Devin Asiasi و ویرجینیا را Dalton Keene اواخر در دور سوم.

بهترین عنوان در دسترس به شنبه

Jared Allen. شانون شارپ. تام بردی. سه تا از بسیاری از NFL ستاره که شروع حرفه خود را با انتخاب در دور چهارم و یا بعد. بیش از 100 میدارد به 2020 پیش نویس هنوز وجود طلا در خارج وجود دارد در قالب یک دستکمگرفتهشده یا unheralded چشم انداز.

در حالی که فروم و Eason قطعا نمی unheralded ارزش آنها را در این نقطه در پیش نویس این باعث می شود آنها را بهترین بازیکنان در دسترس چپ می زنیم به سه روز. در جای دیگر امثال یوتا Bradlee Anae اورگان را Troy رنگ و بویزی امور خارجه Curtis ویور تیتر بالا باقی مانده دفاعی چشم انداز در حالی که ایالت اوهایو است, K. J. Hill, واشنگتن شکارچی برایانت و فلوریدا لا'Mical Perine شکل به دور چهارم میدارد اوایل روز شنبه.

جاش یون است سردبیر و رئیس جمهور. تماس با او را در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @joshcal2020.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن