سازمان های غیر دولتی – با گروه های محلی در سرب در COVID-19 مقدم

جامعه مدنی برجسته جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد نظر

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399
جامعه مدنی برجسته جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

ابی Maxman است, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت Oxfam America

اعتبار: Oxfam America

بوستون, ایالات متحده, مارس 11 2020 (IPS) - سازمان های غیر دولتی بین المللی و ملی – و بیشتر از همه محلی سطح در خطوط مقدم هر روز.

من فقط شنیده ام از آکسفام کارکنان در بنگلادش که وقتی پرسید که آیا آنها ترسیده بودند برای ادامه پاسخ ما با Rohingya جوامع در کخس بازار آنها پاسخ داد: "آنها در حال حاضر اقوام من است. من در مورد مراقبت از آنها — و این بار آنها به ما نیاز دارند بیشتر است.'"

این افراد و کسانی که آنها و دیگران در حال حمایت از سراسر جهان – در قلب این بحران و پاسخ.

همانطور که ما بحث در مورد ارقام جهانی و استراتژی ما باید به یاد داشته باشید ما در حال صحبت کردن در مورد پدر و مادر است که باید تصمیم بگیرد که آیا آنها باید در خانه بمانند و عمل اجتماعی فاصله و یا رفتن به محل کار به کسب درآمد و خرید مواد غذایی تا فرزندان خود را نمی خواهد گرسنه; زنانی که تشکیل 70 درصد از کارگران در سلامت و اجتماعی بخش در سطح جهان; افراد معلول و مراقبین; کسانی که در حال حاضر دور از خانه و یا در تعارض; افرادی که نمی دانم چه اطلاعاتی به این باور و به دنبال به عنوان شایعات چرخش.

به دنبال گسترده تر ما می بینیم که COVID-19 بحران افشای ما شکسته و آمادگی سیستم و همچنین تست ارزش های ما به عنوان یک جامعه جهانی. COVID-19 اضافه کردن جدید و تشدید تهدیدات موجود از درگیری جابجایی خشونت مبتنی بر جنسیت تغییر آب و هوا گرسنگی و نابرابری و بیش از حد بسیاری از آنها مجبور به پاسخ بدون منابع مناسب – چیزهای ساده مانند آب پاک و صابون مراقبت های بهداشتی و کانکس. ما باید خلاق و زیرک برای انطباق با پاسخ ما در این واقعیت جدید.

آسیب پذیرترین جوامع

ما می دانیم که بیش از حد خوب است که زمانی که بازدید بحران زنان و جنسیت های گوناگون افراد, افراد معلول و مراقبین سالمندان فقیر و آواره رنج می برند بدترین اثرات را به عنوان موجود جنس نژادی و اقتصادی و سیاسی نابرابری در معرض.

ابی Maxman

این جوامع باید در مرکز پاسخ ما و ما به عنوان جامعه بین المللی باید با گوش دادن به نیازهای خود نگرانی ها و راه حل های.

دسترسی

به عنوان ما همچنان به سطح شیب دار تا پاسخ ما, ما باید دسترسی به جوامع بیشترین نیاز. به همین ترتیب COVID-19 نمی تواند به عنوان بهانه ای برای متوقف کردن کسانی که بیشترین نیاز را از دسترسی به کمک های انسان دوستانه.

مرز تعطیلی فشردن امداد تامین و تدارکات زنجیره ای; مستندات و قرنطينه در حال مسدود کردن عملیات امداد و محدودیت های مسافرتی برای کمک به کارگران شده اند در محل قرار داده اخلال در توانایی خود را برای کار در برنامه های پاسخ اضطراری.

مقامات کاملا باید اقدامات احتیاطی برای حفظ جوامع امن, اما ما نیاز به کار در تمام سطوح و همچنین اطمینان از صرفه جویی در زندگی کمک هنوز هم می توانید از طریق و حقوق مردم هستند را تایید کرد.

محلی و سازمان های غیر دولتی ملی در خط مقدم از COVID-19 پاسخ و جوامع دسترسی به خدمات ضروری و کمک های نجات بخش آنها باید حفظ شود. ما همچنین می دانیم که با موثر تعامل جامعه ما می توانید به دست آورید بهتر و موثر تر دسترسی به جوامع است.

بشردوستانه سازمان های غیر دولتی و شرکای تطبیق با روش های ما برای ادامه حیاتی حمایت بشر دوستانه در حالی که انجام تعهد ما به "do no harm."

این تطبیقی رویکرد و تجربه ما از " امن, برنامه نویسی,' تغییر به مدیریت از راه دور که در آن ممکن است; و پوسته پوسته شدن پشت برخی از عملیات های که در آن لازم است—تمام خواهد شد بسیار مهم به عنوان COVID-19 محدودیت همچنان به تقویت حفاظت از نگرانی و خطر استثمار جنسی و سوء استفاده است.

بودجه

به کوه طور موثر پاسخ ما باید در قرعه کشی ما تجربه جمعی اما این بحران نیز ارائه می دهد یک فرصت برای تغییر راه ما کار از جمله ایجاد مکانیسم مالی به ما اجازه می دهد تا سیستم به اهرم مکمل نقش ما در تمام بازی در یک بشردوستانه پاسخ.

به طور کلی سازمان های غیر دولتی به فوریت نیاز به بودجه است که انعطاف پذیر تطبیقی و تراز وسط قرار دارد با Grand Bargain تعهدات. کار ما این است که به خوبی در جریان است اما بیشتر مورد نیاز است برای به دست آوردن منابع به خط مقدم.

ما نیاز به بهتر از منابع کشور بر اساس ترکيبی بودجه ای که بسیار مهم ملی و سازمان های غیر دولتی محلی. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اهدا کنندگان باید حمایت از مکانیسم های انعطاف پذیر برای افزایش کمک های مالی به جریان های غیر دولتی همکاران.

گام های بعدی

در پایان از جامعه بین المللی نیاز به گرد هم می آیند به مبارزه با این بیماری همه گیر در یک فراگیر و پاسخگو راهی قرار می دهد که جوامع در قلب راه حل. حتی در حالی که ما در جامعه خود ما, ما باید دیدن و عمل فراتر از مرزهای اگر ما تا به حال به طور کامل کنترل این بیماری همه گیر.

برنامه ریزی و پاسخ به COVID-19 باید به طور مستقیم شامل محلی و ملی سازمان های غیر دولتی حقوق زنان در سازمان ها و پناهنده به رهبری سازمان رهبران. ما باید مقابله با این تهدید جدید در حالی که هنوز در پاسخ به فشار دیگر نیاز به صورت جامع پاسخ.
این به این معنی ادامه پاسخ ما به بلندی با بحران گرسنگی حفظ دسترسی به کمک های انسان دوستانه و حمایت از خدمات موجود از جمله بهداشت جنسی و باروری و خشونت مبتنی بر خدمات است.

ما نیاز به اطمینان حاصل شود بشردوستانه دسترسی محافظت شده است برای رسیدن به بیشترین آسیب پذیر است.

و کمک های مالی نیاز به سرعت بسیج طریق کانال های متعدد برای رسیدن به سازمان های غیر دولتی و باید انعطاف پذیر بین نیاز و کشور است.

این بسیار روشن است: ما می توانیم آدرس این بحران برای برخی و نه دیگران. ما می توانیم آن را به تنهایی. این ویروس می تواند بر هر کسی اما به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار بیشتر به حاشیه رانده شده. این است که ما مسئولیت جمعی به اطمینان حاصل شود که ما واکنش جهانی شامل همه است.

ما آن را مدیون به آن دسته از کارکنان اختصاص داده شده و خود افتخاری "اقوام" در کخس بازار و تمام کسانی که مانند آنها را در سراسر جهان برای به دست آوردن این حق است.

این مقاله که با اقتباس از ابی Maxman نظرات به عنوان NGO نماینده در سازمان ملل متحد راه اندازی به روز شده COVID-19 جهانی بشردوستانه طرح پاسخ در 7 مه سال 2020 است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن