نه میلیون 'زامبی' کارگران در اروپا در معرض خطر از افزونگی

appledesign / Shutterstock.com نه میلیون نفر در سراسر 'پنج' اقتصاد کشورهای اروپایی در صورت افزایش خطر از دست د

توسط AKHSHIJNEWS در 30 خرداد 1399

appledesign / Shutterstock.com

نه میلیون نفر در سراسر 'پنج' اقتصاد کشورهای اروپایی در صورت افزایش خطر از دست دادن شغل خود را در سال 2021 به خاطر "صخره اثر' در دولت طرح های طراحی شده برای جلوگیری از افزونگی.

گروه خدمات مالی آلیانز ادعا می کند که فقیر بازیابی در "شخص بالغ در اواخر" بخش هایی مانند خرده فروشی مواد غذایی, خدمات حمل و نقل و هنر می تواند منجر به یک پنجم کسانی که در حال حاضر ثبت نام در مشاغل احتباس طرح مانند انگلستان کردند طرح تبدیل شدن به بیکار در سال آینده زمانی که این طرح را به احتمال زیاد به پایان رسیده است.

"ما به این زامبی شغل آنها نیاز به ad hoc سیاست برای جلوگیری از به تعویق افتاد توده بیکاری" آلیانز می گوید در یک گزارش منتشر شده در این هفته است.

نزدیک به یک سوم از نیروی کار یا 45 میلیون نفر در آلمان, انگلستان, ایتالیا, فرانسه و اسپانیا در حال حاضر با بهره گیری از مشاغل دولتی طرح های حفاظت. اما حتی با این طرح در محل آلیانز پیش بینی کرد که اضافی 4.3 میلیون نفر بیکار در سال آینده.

"امروز سیاستگذاران اروپایی در حال recalibrating بیکاری نسبی نسبت به دیگر اما کمتر سخاوتمندانه طرح...در بسیاری از کشورهای سخاوت از این برنامه است که کاهش می یابد, به جز برای بسیاری نهفته بخش برای جلوگیری از کشیدن پلاگین خیلی زود" آلیانز خطر از 9 میلیون زامبی شغل در اروپا گزارش ادعا می کند.

"بسیاری از کشورها اعلام کرد یک فرمت از این کار حفظ و نگهداری طرح به منظور کاهش کوتاهمدت عدم قطعیت برای شرکت تبدیل آنها به بالفعل یارانه دستمزد به پشتیبانی از بازیابی."

هفته گذشته دفتر آمار ملی انگلیس نشان داد که خرده فروشی, فروشی, محل اقامت و غذا و خدمات کسب و کار شده اند بزرگترین کاربران از انگلستان Coronavirus کار احتباس طرح هم قرار دادن حدود 3 میلیون نفر در کردند.

این طرح آغاز خواهد شد به کاهش در ماه جولای و زمانی که از آن خواهد شد بسته به تازه واردان و کارفرمایان خواسته خواهد شد که برای کمک به furloughed کارگران حقوق از ماه سپتامبر است. این طرح در 31 اکتبر.

Allianz معتقد است که "شخص بالغ در اواخر' بخش – که به استخدام حدود 115 میلیون نفر در سراسر EU27 – دریافت بیشتر از شغل حفاظت از دولتها رفتن به جلو به عنوان قبل از بحران سطح فعالیت باز نخواهد گشت حداقل تا پایان سال 2021 به چهار دلیل:

  1. مداوم بهداشتی محدودیت های اجتماعی مانند فاصله راهنمایی که در ادامه به تحت تاثیر قرار تعداد زیادی از مردم با استفاده از خدمات خود را
  2. خودخواسته اجتماعی فاصله توسط مردم به دلیل نگرانی در مورد ابتلا به کروناویروس
  3. افزایش اقتصادی داخلی قطعیت رانده گسترده و عجز از پرداخت دیون ترس که محدود کردن استخدام و طرح سرمایه گذاری
  4. وابستگی به بهبود تقاضای خارجی.

این گزارش نشان می دهد که کارکنان ممکن است اقامت در "zombified" بخش برای حفاظت از درآمد به جای حرکت به "سریع شخص بالغ" بخش ها از جمله بهداشت و این که به احتمال زیاد به ارائه فرصت های شغلی به عنوان اقتصاد بهبود یافتن از این بیماری همه گیر.

"در این زمینه ترکیب فعال بازار کار سیاست های (بالا-skilling واسطه گری) با دستمزد یارانه ها است که هر دو ضروری و مهم است. مکمل طرح به حمایت مالی استخدام های جدید (به خصوص جوان جویندگان کار در خطر ابتلا به زخم اثر در مدرسه خود را-به-کار انتقال), کارکنان, انتخاب تحرک و دوباره skilling و کسانی که با شروع کسب و کار خود را نیز باید به دنبال کاهش خطر ابتلا به تعویق افتاد بیکاری است."

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن