نیسان گیاه در بارسلونا به عنوان ساندرلند باقی می ماند امن

اعتصاب سراسری در خارج از یک گیاه که نیسان اعلام خواهد در اسپانیا. عکس: Andreu دلمو/سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

اعتصاب سراسری در خارج از یک گیاه که نیسان اعلام خواهد در اسپانیا. عکس: Andreu دلمو/سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/شاتر

صدها اسپانیایی نیسان کارگران لاستیک سوخته در خارج از کارخانه است که دو خودرو ساز اعلام کرده است در حالی که بریتانیا ساندرلند کارخانه باز خواهد ماند.

بازسازی ساختار جهانی در واکنش به کروناویروس بحران منجر شده نیسان برای کاهش ظرفیت تولید جهانی 20 درصد به 5.4 میلیون دستگاه خودرو در سال است. تسهیلات در اندونزی نیز متوقف ساخت.

نیسان اجرایی ماکوتو اوچیدا گفت: این شرکت ادامه خواهد داد برای اجرای آن ساندرلند کارخانه که در استخدام 7000 نفر. تولید خواهد recommence ماه آینده پس از معلق به دلیل Covid-19.

او گفت: "ما تحول طرح با هدف اطمینان از رشد پایدار به جای آن از فروش بیش از حد گسترش است. ما در حال حاضر تمرکز بر صلاحیتهای اصلی ما و بهبود کیفیت کسب و کار ما در حالی که حفظ نظم و انضباط مالی و تمرکز بر درآمد خالص هر واحد برای رسیدن به سودآوری است. این همزمان با بازسازی یک فرهنگ تعریف شده توسط 'نیسان بودن' به صورت یک عصر جدید."

اوچیدا توصیف تصمیم به بستن 3,000 کارمند بارسلونا گیاه به عنوان "بسیار دشوار است". بیش از 20 ، 000 شغل تصور می شود به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار.

عصبانی کارگران مسدود شده جاده و لاستیک سوخته خارج گیاه در Zona فرانکا صنعتی و مستغلات. "آنها ما را ترک می میرند" گفت: Juan Carlos ویسنته, آثار, شورای, رئیس جمهور پس از دیدار با شرکت.

دولت اسپانیا گفت: آن "ابراز تاسف" نیسان تصمیم و پیشنهاد کرده است یک گروه کاری برای پیدا کردن جایگزین

نیسان بقا طرح شامل کاهش تعداد مدل های این تولید کننده در سراسر جهان از 69 به 55 و آن را زیر یک استراتژی جدید اعلام کرد با شرکای خود رنو و میتسوبیشی به همکاری نزدیک تر به سهم تولید طرح و فن آوری.

استیو خار متحد ملی افسر خودرو گفت: این اتحادیه همچنان به فشار برای سطح بخش کمک از دولت در این بی سابقه ای برابر و گفت که اسپانیا بسته شد "تاسف یادآوری" از چالش های پیش روی صنعت خودرو است.

وی افزود: "ما به دنبال پاک کردن اطمینان از نیسان است که اقدامات کاهش هزینه صحبت در مورد تاثیر نیست ما اعضای شغل و شرایط و ضوابط یا مزایای دیگر در اروپا و کارآمد ترین گیاه ساندرلند.

"ما روشن ساخته است به نیسان است که هر گونه تلاش برای انجام این کار خواهد بود جنگیدند توسط اتحادیه و وفادار جهانی نیروی کار است. وجود دارد نیاز به یک مشاوره کامل با متحد برای اطمینان حاصل شود که هر گونه عقلانی و یا تجدید ساختار کسب و کار انجام شده است در راه است که محافظت از شغل و امنیت مالی از اعضای ما به عنوان به خوبی به عنوان آینده طولانی مدت از این گیاه است."

نیسان شریک اتحاد رنو امروز اعلام کرد 15,000 کاهش شغل در سراسر جهان از جمله 4,600 در فرانسه و در اوایل این هفته UK ورزشی خودروساز مک لارن نشان داد قصد دارد برای کاهش نزدیک به یک سوم از نیروی کار خود را در اطراف از 1200 نفر به طور عمده در انگلستان است.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب