هیچ برنامه ای برای پوشش صورت در ادارات می گوید: Hancock

شاتر دولت هیچ برنامه ای برای نیروی کار کارگران به سایش پوشش صورت به وزیر بهداشت گفته است. مت Hancock ادعا را ت

توسط AKHSHIJNEWS در 25 تیر 1399

شاتر

دولت هیچ برنامه ای برای نیروی کار کارگران به سایش پوشش صورت به وزیر بهداشت گفته است.

مت Hancock ادعا را تکذیب کرد که دولت با توجه به ساخت پوشش صورت اجباری در محیط های اداری بعد از خیابان داونینگ گفت: استفاده از ماسک در تنظیمات دیگر از مغازه ها بود تحت بررسی است.

او گفت: آسمان, اخبار امروز صبح: "ما نمی خواهد توصیه ماسک در دفتر."

پرسید: برای از بین بردن سردرگمی در اطراف که باید با پوشیدن پوشش صورت, Hancock, تصریح کرد, برنامه ای برای ساختن ماسک-پوشیدن اجباری در مغازه ها از 24 جولای اما گفت که آنها لازم نیست در تنظیمات وجود دارد که در آن نیاز به جدول خدمات مانند یک رستوران.

او گفت: مردم را مجبور به پوشیدن ماسک در مغازه های حمل و نقل عمومی و در NHS برای "آینده قابل پیش بینی".

خرده فروشی کارکنان نمی خواهد نیاز به پوشیدن پوشش صورت زمانی که اندازه گیری های جدید معرفی شده است برای خریداران در هفته آینده, محیط زیست, منشی, جورج Eustice گفت: دیروز.

پرسید: اگر قوانین اعمال خواهد شد به کارکنان خرده فروشی او گفت: "نه آنها که تحت پوشش این.

"اما من فکر می کنم اگر شما به اکثر مغازه ها شما را ببینید که کارکنان برای یک زمان طولانی در حال حاضر هر دو پوشیده شده است در صورت سپر یا ماسک صورت.

"نمی توان آن را اجباری نیاز به دلیل آن را همیشه نمی شود حق را برای هر تنظیم در محیط های خرده فروشی به خصوص کسانی که کار پشت tills [که در آن وجود دارد پلاستیکی صفحه نمایش] و...."

Eustice گفت: کارگران دفتر نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک در حال حاضر به دلیل خطر Covid-19 انتقال پایین تر بود در دفتر تنظیمات در محیط های خرده فروشی.

"وقتی که می آید به محل کار محیط زیرا مردم در همان شرکت در طول روز وجود دارد نه بسیاری از مردم که از طریق محل به عنوان شما را در محیط های خرده فروشی; خطر انتقال است بنابراین پایین," او گفت:.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن