هیچ زن باید همیشه مرگ به زندگی

مسلح درگیری های آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, آموزش و پرورش, جنس, جنسیت, خشونت, عناوین, سلامت, انسان,

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399
مسلح درگیری های آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, آموزش و پرورش, جنس, جنسیت, خشونت, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Rafiullah وردک به نظر می رسد پس از خود و نوزاد دختر, آمنه دوره نقاهت پس از زخمی شدن توسط افراد مسلح که در حمله یک زایمان جایزه در کابل در مارس 19 سال 2020 است. آقای وردک را Nazeya بود در میان حداقل 24 نفر کشته شده در این حمله به شمول زنان و پرستاران و نوزادان. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Rafiullah وردک خانواده منتشر @csmonitor

نایروبی, کنیا, مارس 26 سال 2020 (IPS) - این را در نظر بگیرید. 24 زنان کودکان و نوزادان به قتل رسیدند در یک بیمارستان در کابل پایتخت افغانستان. حتی با استانداردهای یک کشور به عنوان عادت به رد و تاکید کرد که افغانستان آوریل 12 حمله در کابل زایمان درمانگاه بود صورت کامل ترسناک.

که هر کسی می تواند هدف قرار دادن زنان در آسیب پذیر ترین و نوزادان در ساعت اول زندگی مخالف اعتقاد و باعث می شود یک یاس و ناامیدی از جهان است که استقبال کمی آمنه. دنیا فقط دو ساعت قبل از این حمله که به کشته شدن مادرش آمنه پا شکسته بود با یک گلوله.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: "هر گونه حمله به مردم بی گناه نابخشودنی است اما برای حمله به نوزادان و زنان در نیروی کار... یک عمل خالص بد".

این حادثه می اندازد به امداد نیاز به حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر حتی به عنوان جهانی مبارزه با گسترش COVID-19 بیماری همه گیر. سلامت کارگران عامل در شرایط دشوار مانند قهرمانانه دکتر نجیب الله بینا که رهبری این تیم که با انجام اولین عمل جراحی کوچک آمنه پا ادامه به افشای خود و خانواده خود را به این ویروس نیز به حملات تروریستی.

Sheikha Hend Al-Qassemi

همه گیر دارای یک هشدار دهنده پتانسیل معکوس سخت-برنده اجتماعی و اقتصادی دستاوردهای الهام گرفته از ماه مارس سال 2020 درخواست تجدید نظر توسط دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به صورت فوری جهانی بس که خواسته همه طرف متخاصم به سکوت اسلحه های خود را به منظور تسهیل در تحویل کمک های اولیه و باز کردن فضا برای دیپلماسی

زنان به طور کلی در خاص خطر و ضرر در افغانستان تا حد زیادی به دلایل فرهنگ است. زندگی خود را کاملا به طور جداگانه از مرگ خود را محدود و در راه های بسیاری است که خود را تحت تاثیر قرار بهداشت, آموزش تغذیه و خوب بودن. یکی از خطرناک ترین مکان در جهان برای یک زن به وضع افغانستان است کوچک از آسیب پذیری زنان و کودکان با مرگ و مير مادران در حدود 638 مرگ از هر 100000 تولد زنده و در اطراف دو پزشک برای هر 10000 نفر است.

افغانستان باید به شکل از چگونه به بهترین حمایت از زنان و کودکان هنگامی که سلامت تلاش هستند در معرض خطر توسط دو تروریست ها و یک ویروس خطرناک است.

در سراسر جهان COVID-19 است که بدتر شدن وضعیت زنان در حال حاضر در معرض خطر از جمله کسانی که در روابط سوء استفاده. بسیاری از میلیون ها نفر در حال حاضر مورد نیاز توسط اورژانس مقررات به در خانه باقی می ماند با معتادان خود را برداشته از زل زل نگاه کردن از کسانی که ممکن است در غیر این صورت آنها را ببینید و ارائه کمک.

و با یک در هر سه زنان جهان تجربه فیزیکی و یا خشونت جنسی از شریک صمیمی در طول عمر خود این موضوع است startlingly قبر.

Siddharth Chatterjee

سازمان صندوق جمعیت ملل متحد, سازمان ملل متحد صندوق جمعیت می گوید: COVID-19 مستند است که به طور نامتناسبی بر زنان و کودکان است. آن است که در نتیجه میلیون ها نفر بیشتر موارد خشونت, کودک, ازدواج, ختنه و حاملگی ناخواسته. "داده های جدید نشان می دهد که تاثیر فاجعه بار است که COVID-19 می تواند به زودی زنان و دختران در سطح جهان," دکتر گفت: ناتالیا Kanem افزايش اجرایی مدیر.

خود را به خوبی بودن و اقتصادی مقاومتی در معرض تهدید هستند نه تنها با مستند خود را, اما همچنین پوسته پوسته شدن پایین از خدمات بهداشتی و درمانی و پشتیبانی مانند خطوط تماس ویژه بحران مراکز پناهگاه کمک های حقوقی حفاظت و خدمات مشاوره.

وحشت در افغانستان بیشتر نشان می دهد که ضرورت سازمان ملل متحد شیپور صلح-کمکهای بشردوستانه-توسعه nexus برای مقابله با درگیری های خشونت آمیز افراط گرایی و اشکال دیگر از بی ثباتی است. در حال حاضر بیشتر از همیشه وجود دارد نیاز به رویکردهایی که در آدرس اجتماعی و اقتصادی و سیاسی رانندگان از افراط گرایی.

وجود خواهد داشت بدون one-size-fits-all مدل و هر کشور باید به طور مستمر ارزیابی است که اعضای جامعه در بالاترین خطر است. اگر گروه های آسیب پذیر هستند به درستی شناسایی شده و پاسخ مناسب توسعه عواقب ناشی از این بیماری همه گیر ممکن است ویرانگر تر از ما جرأت تصور کنید.

بشریت نازل شده است و از گناه جدا در مورد وضعیت جمعیت های آسیب پذیر. این COVID-19 تهدید یک فرصت برای تغییر ، در حالی که ویروس تبعیض قائل نیست ما باید مراقب باشید تا مبادا ما پاسخ به آن به پایان رسید تا بیشتر entrenching زمان نابرابری.

تصاویر از دو-ساعت-قدیمی آمنه swaddled در خون خیس پتو و با یک گلوله در استخوان باید نمایی از خواب بیدار شدن ما جمعی بشریت و سوال normalisation از بی تفاوتی به آسیب پذیر ترین.

Sheikha Hend Al Qassimi یک چند وجهی Emarati شاهزاده خانم انجام شده است سردبیر و نویسنده و کارآفرین موفق و معمار و متعهد و نیکوکار. او دارای کارشناسی ارشد در بازاریابی, مدیریت و ارتباطات از دانشگاه سوربن پاریس. کارشناسی هنر و طراحی با دو ماژور (معماری و طراحی مدیریت) از دانشگاه آمریکایی شارجه. او در توییتر دنبال کنید- @LadyVelvet_HFQ

Siddharth Chatterjee است که سازمان ملل متحد هماهنگ کننده مقیم به کنیا. او خدمت در نقاط مختلف جهان با سازمان صندوق جمعیت ملل متحد UNICEF, UNDP BALKANNEWS سازمان ملل متحد در حفظ صلح و صلیب سرخ جنبش است. یک تزئین ویژه نیروهای کهنه کار او فارغ التحصیل از دانشگاه پرینستون. او را دنبال کنید در توییتر-@sidchat1

این اصول ارزیابی در اصل منتشر شد فوربس آفریقا است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن