هزاران نفر از کارگران شده اند که قرار داده شده بر روی کردند هنوز هم نیاز به پشتیبانی می شود

بیش از 1 میلیون کارمند گزارش شده به عنوان furloughed تحت Coronavirus کار احتباس طرح. اما وجود دارد بسیاری از هزاران نفر از کارگران هنوز عامل از خانه یا جایی که مناسب – محل کار خود را. چگونه می توانید از کارفرمایان حمایت از کارکنان خود را که در ادامه به کار می پرسد کیمبرلی Cassady?

کردند زوائد آن lay-offs. به عنوان بیشتر سازمانها در نظر گرفتن اقدامات است که کاهش تعداد کارگران خود را, چه این به این معنا نیز برای آن دسته از کارکنان را پشت سر گذاشت ؟ قطعا این یک کار آسان جو برای هر کسی که به حرکت خود باقی مانده کارکنان خواهد شد احساس فشار است.

در حالی که شرکت داشتن به نوبه خود به دور کارمندان با توجه به عدم کسب و کار در آینده آنهایی که نگه داشته خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به انتخاب کنید تا کار اضافی دیگر از همکاران مسئولیت ها و انجام وظایف کنون در خارج از معمول خود را حواله به طور بالقوه پوشش نقش های متعدد.

با افزایش تمایل به قادر به خاموش کردن اما “همیشه در” کار از خانه می تواند این همه منجر به کارکنان سوزش خود را از. نه به ذکر است, استرس اضافه شده کارکنان هیچ گونه نگرانی در مورد اینکه آیا آنها ممکن است در آینده بروید.

در مواجهه با این وضعیت بیش از هر زمان حیاتی برای سازمان و منابع انسانی در خصوص معتبر باشد.

Don’t panic اما آن بیش از حد نیست

وجود اعتقاد به این که بهترین روش برای وضعیت کنونی است که به سادگی به سرباز در, الهام بخش, کارکنان نشان می دهد با آرامش و اعتماد به نفس. البته کارکنان خود را می خواهید اطمینان در حال حاضر و در این زمان به طور متناقض و یا بی اساس تصمیمات اما این موضع بیش از حد آن ممکن است اثر مخالف است.
این تعادل به اعتصاب, اما شما نیز نمی خواهید برای آمدن در سراسر به عنوان سرد یا unempathetic.

به سادگی حمل و نقل و روز به روز با قدردانی از وضعیت کنونی و به خصوص آن دسته از کارمندانی که شده furloughed یا حتی برکنار خواهد شد و قطعا این تصور که کارکنان خود را غیر ضروری و نه ضروری به شما.

حتی با بهترین نیات نگرش کسب و کار به طور معمول ممکن است این تصور از کسب و کار بالاتر از همه چیز.

در عوض هنگامی که آن را در حال حاضر ممکن است برای آن دسته از کارکنان چپ پشت به ماندن با انگیزه و مولد شما نیاز به ساخت آنها را. نشان می دهد چقدر مهم کارکنان خود را به شما و سازمان شما و که شما وجود دارد برای حمایت از آنها.

صداقت بهترین سیاست است

در حال حاضر بیش از همیشه اصالت چیزی است که در حال رفتن برای کمک به کارکنان خود را از طریق این زمان از استرس و عدم قطعیت است. آنها نه تنها در برخورد با بار افزایش حجم کار بلکه روانی بار دوم حدس زدن خود را از برنامه های شرکت. پس به آنها بگویید تا آنجا که شما می توانید بدون افزایش هراس یا ترس.

در حالی که آن را دشوار است برای هر کسی که در حال حاضر پیش بینی آنچه ممکن است اتفاق می افتد, بعدی, کردن درباره آن است. طرح سناریوهای ممکن و یا اقدامات جدید است که می تواند به بازی آمد و مهمتر از همه ارائه تنظیم جدول زمانی برای زمانی که شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر و یا تایید هر گونه مراحل بعدی.

کانال های ارتباطی بین تمام کارکنان نیز نیاز به باز کردن از جمله با رهبری است. و همچنین فیلتر کردن پیام ها از بالا, کارکنان باید قادر به تغذیه خود نگرانی ها و سوالات.

در پایان این همان چیزی است که کمک خواهد کرد که هر دو ساعت و گسترده تر کسب و کار برای درک بهتر کارکنان خاص نگرانی و آنچه آنها نیاز دارند و می خواهند بدانند. اما اگر شما پاسخ به تمام سوالات خود را نگران نباشید اما در صف مقابل در مورد آن (آن را بعید است که شما انتظار می رود به هر حال). آنچه مهم است این است که کارکنان خود را هنوز هم احساس می کنم شنیده می شود.

خود را نشان می دهد سمت انسان

بزرگترین تاثیر برخی از کارمندان مجبور به رفتن و دیگران نیاز به ماندن در شرکت خود را با فرهنگ و روحیه است.

شما نیاز به کمک به بازسازی روابط و اعتماد است. در این زمان هیچ کارفرما می تواند و یا باید انتظار داشته باشید که کارمندان خود را نمی خواهد نیاز به ایجاد تنظیمات در تلاش برای حقه بازی خانه تحصیل بچه ها به دنبال پس از عزیزان و یا کمک به آسیب پذیر همسایه است.

انعطاف پذیر باشید و اجازه دهید کارکنان خود را flex ساعت اگر آنها نیاز دارید. نشان می دهد که شما اعتماد آنها را به کار لازم انجام شود.

نگاه خارج از روزانه و محل کار به عنوان به خوبی. ایجاد یک فضا برای کار های غیر موضوعاتی مانند معرفی شرکت گسترده یوگا جلسات ناهار آموخته های برای پخت راهنمایی و یا سرگرمی های مردم را برداشت تا در طول مستند و یا اگر شرکت شما استفاده می شود به دوشنبه اجتماعی, پاپ در شب پنجشنبه زوم تماس برای مردم فقط چت.

تماس های اجتماعی نیز می تواند یک فرصت برای کارکنان در کردند برای پیوستن به در و هنوز هم احساس متصل می شود.
مهمتر از همه اجازه می دهد تا کارکنان خود را به خود را داشته باشد. در اینجا منابع انسانی و رهبری نیاز به رهبری با مثال و نشان می دهد که شما انسان هستید بیش از حد.

بنابراین در آینده زوم تماس با سگ خود را بر روی دوربین را کمی بازدید از خانه خود را و یا فقط خنده در کودکان و نوجوانان باعث هرج و مرج در پس زمینه.

به دور از ضعف نشان دادن آسیب پذیری شما را به مراتب بیشتر relatable – کارکنان را ببینید که شما در حال رفتن را از طریق همان چیزی که شما را در درک. دانستن است که هر کس در این هم چیزی است که به ارمغان خواهد آورد هر کس نزدیک تر است.

در حالی که انسان ها با داشتن جسمی فاصله از یک دیگر این بدان معنا نیست که فاصله گرفتن از انسانیت ما.

رهبری و منابع انسانی باید نشان دهد و عمل خود را بر تفاهم و همدلی از چه دشوار است این زمان باید برای کسانی که به کارمندان پشت در محل کار.

ما همه انسان هستند و این چیزی است که سازمان باید به یاد داشته باشید در حالی که در تلاش برای حرکت در این وضعیت دشوار و مورد استفاده قرار گرفتن به یک نوع جدید از “عادی”.

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز

مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

آموزش سئو