غیر انتفاعی مرکز با هدف پر کردن شکاف در درمان اعتیاد

محتوای مقاله در ادامهKayla مککی چپ و تنر Perratt می گویند تجارب خود را در بهبود کمک به راهنمای مسیر خود را به

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

SASKATOON, SK--JULY 22/2020 - 0723 news possibilities - Kayla MacKay, left, and Tanner Perratt are the founders of Possibilities Recovery Centre, a non-profit intensive outpatient treatment facility in Saskatoon. Photo taken in Saskatoon, SK on Wednesday, July 22, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Kayla مککی چپ و تنر Perratt می گویند تجارب خود را در بهبود کمک به راهنمای مسیر خود را به عنوان یک مرکز. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

او گفت: مرکز برنامه نویسی مبتنی بر ماتریس مدل که شامل مردم اطراف خود را با پشتیبانی از طریق جلسات گروه درمانی و تعامل با اعضای خانواده و دیگر عزیزان در درمان است.

کوچک مرکز 16 هفته درمان هزینه $10,500. مککی گفت: هزینه نیز یارانه هزینه برای غیر انتفاعی به ارائه طرفدار بونو کار برای افرادی که نمی توانیم گران خصوصی درمان اعتیاد برنامه های.

دکتر وندی گور-Hickman, یک پزشک و اعتیاد مدافع مراقبت در ساسکاتون گفت: امکانات اتهامات حدود یک سوم از آنچه برای سود مراکز در استانهای دیگر هزینه است.

"من بسیار هیجان زده در مورد آن" گور-Hickman گفت: در مورد امکانات باز کردن. "ما نیاز داریم بنابراین ممکن است خدمات مختلف و ما تا چند."

مراقبت های سرپایی در دسترس است در سیستم بهداشت عمومی اما برخی می گویند که هنوز هم وجود دارد نیاز به فشرده تر برنامه های درمان مانند یک ارائه شده توسط امکانات که شامل جلسات پنج روز در هفته از جمله چندگانه در یک قرار ملاقات با یک اعتیاد مشاور.

این همچنین شامل گروه و خانواده جلسات که مک کی می گوید نیز بخشی از رژیم درمان.

"این اجازه می دهد تا برای گفت و گو که" او گفت:. "و پس از آن شما یاد بگیرند که در این گروه ها که شما تنها نیستید که این صدمات و یا استدلال. آن را نیز به آنها راه به مرزهای تعیین شده و شروع به خود را بازیابی."

مککی امید است که در نهایت همکاری با دولت را به درمان ارزان تر اگر رایگان نیست.

"آنچه ما می خواهیم این است که جهت," او گفت:. "آیا شما می خواهید یک پیشنهاد ؟ چگونه این نگاه ؟ ما نیاز به بودجه و پول به منظور نگه داشتن در حال حرکت است.در غیر این صورت ما فقط رفتن به قادر به کمک به بسیاری از مردم است."

بیشتر در مورد این موضوع

zvescera@postmedia.com
twitter.com/zakvescera



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن