شمال Sask. دامداران وزن بهبودی به عنوان سیل به آرامی فروکش

محتوای مقاله در ادامهلاغرها, گله دار, ریچارد Sergent گفت: او بوده است خانههای گلی خالی بازنشستگی بیش از او یک

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

لاغرها, گله دار, ریچارد Sergent گفت: او بوده است خانههای گلی خالی بازنشستگی بیش از او یک بار بود. برای او جاری شدن سیل حمل هزینه های مالی بلکه زیان کوچکتر مانند روز صرف جستجو برای از دست رفته گاو فایده ای نداشت.

"هنگامی که شما نگاه کردن وجود دارد و همه چیز خوب به نظر نمی آید برای آینده آن دشوار است," او گفت:. او گفت که او امیدوار است برای کمک از استان اما زمان خواهد شد بگویید. به طور عمده او گفت گرم و خشک و آب و هوا می تواند کمک به نجات او شود. در هر دو مورد این بازی انتظار.

گله دار واندا Fedyk یکی از بسیاری از کسانی که در برخورد با جاری شدن سیل در اوایل این سال است. او گفت: وجود دارد کمی بیشتر در مورد آن انجام دهد از نگاه کردن و دیدن آب در آینده است.

در حال حاضر Fedyk گفت که او انتظار برای یک محصول بیمه ارزیاب به بیرون آمدن با یک هواپیمای بدون سرنشین و بررسی, چقدر زمین او را در مرتع پرورش احشام از دست داد. تماس از حمایت سازمان می تواند زمانی را که می توانید ترک دامداران مانند او تعجب چه در آینده. مانند دیگران از او می خواهد مردم محلی شهرداری برای کمک به دامداران بیشتر است و مصمم به ماندن انعطاف پذیر.

"فردا یک روز جدید," او گفت:.

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب