تعدادی از کارفرمایان در حال برنامه ریزی برای کاهش کارکنان در حال کاهش است

بیشتر از 2m مردم ادعا کارجویان کمک هزینه در ماه آوریل, اما نرخ بیکاری می تواند پایین تر از ترسشاتر بسیاری از ک

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399

بیشتر از 2m مردم ادعا کارجویان کمک هزینه در ماه آوریل, اما نرخ بیکاری می تواند پایین تر از ترس
شاتر

بسیاری از کسب و کار که به اعتقاد آنها را مجبور به کاهش کارکنان به طور دائم کاهش می یابد به 10 درصد از 30 درصد در شروع مستند با توجه به دفتر آمار ملی.

این فایرفاکس' هر دو هفته یکبار بررسی شرکت داشت که از این 30 درصد بود که گزارش آنها ممکن است نیاز به کوچک کردن نیروی کار خود را در اوایل ماه آوریل – پنجم هنوز هم احساس نیروی کار خود را خواهد بود پایین تر در حالی که 62 درصد فکر کارکنان اعداد می ماند همان.

دوازده درصد از کسانی که پاسخ دهندگان در ابتدا پاسخ داد که آنها را به کاهش نیروی کار خود را در حال حاضر بر این باورند که آنها را استخدام بیشتر مردم در ماه های آینده.

یافته های فایرفاکس پیشنهاد بررسی برخی اخبار مثبت پس از هشدار که زیان کار در سال 2020 می تواند به 2 میلیون نفر است.

در ماه آوریل بیش از 2 میلیون نفر از مردم ادعا مزایای بیکاری با 69 درصد افزایش در تقاضای کارجویان کمک هزینه نسبت به ماه قبل است.

از فایرفاکس به نظرسنجی بیش از 9,000 کسب و کار هر دو هفته یکبار پس از coronavirus در زمان برگزاری و 3,521 را در پاسخ به هر, بررسی, اجازه می دهد برای پیگیری تاثیر در آن کسب و کار.

از این 3,521 کسب و کار 72 درصد همچنان به تجارت بین 23 مارس و 17 مارس سال 2020 است. باقی مانده 28 درصد گزارش دادند که به طور موقت بسته و یا متوقف تجارت در برخی از نقطه در این دوره است. در آخرین نظرسنجی 37 درصد از این کسب و کار را دوباره شروع تجارت است.

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن