تعداد furloughed کارکنان بازدید 8.4 میلیون

Rishi Sunak مت DUNHAM/استخر/سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/شاتر صدراعظم Rishi Sunak است به احتمال زیاد به سیگنال ا

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399

Rishi Sunak
مت DUNHAM/استخر/سازمان حفاظت محیط زیست-EFE/شاتر

صدراعظم Rishi Sunak است به احتمال زیاد به سیگنال این هفته که Coronavirus کار حفظ و نگهداری طرح های پیچ در پیچ پایین و تنظیم شده است تا اعلام کند که دولت دیگر نمی خواهد اجازه می دهد تا کسب و کار را کردند کارکنان.

او همچنین انتظار می رود برای تعیین سطح از سهم کارفرمایان را از ماه اوت در صورتی که می خواهید به ادامه با استفاده از این طرح است.

پس از شروع ممکن است تعداد furloughed کارکنان افزایش یافته است توسط یک ماهه برای رسیدن به 8.4 میلیون نفر با توجه به خزانه ارقام است. و HMRC نشان داده است که بیش از £6.8 میلیارد دلار بوده است ادعا کرد از طریق 2.3 میلیون برنامه از کسانی که خود شاغل هستند و قادر به کار.

وزارت خزانه داری نیز اعطا بیش از 43 ، 000 کسب و کار در مورد £9bn در coronavirus کسب و کار وقفه وام برای حمایت از آنها از طریق مستند. £بیشتر 18.49 میلیارد دلار صادر شده است در "bounceback" وام به 608,000 کسب و کارهای کوچک.

وزرای دولت و رهبران کسب و کار می دانیم که زمانی که کردند طرح زخم پایین برخی از این کارگران در حال حاضر furloughed نمی خواهد که برای رفتن به. این طرح به منظور تشویق شرکت ها به حداقل آن را به کسانی که کارگران در حال حاضر furloughed پشت پاره وقت به سهولت آنها را به کسب و کار در حالی که کاهش هزینه به مالیات دهندگان.

هفته گذشته Sunak گفت: Lords امور اقتصادی کمیته که آن را آشکار است که وجود دارد خواهد بود فوری جستن به عقب. او افزود: "بدیهی است که تاثیر خواهد بود شدید. ما به احتمال زیاد به صورت یک رکود اقتصادی شدید را دوست دارد که ما هرگز دیده می شود."

در ضمن آمار و ارقام جدید از دفتر آمار ملی (ONS) نشان می دهد که افراد کم درآمد خانوار صرف شده است بیشتر زمان انجام کار پرداخت می شود پس از این مستند آغاز شد نسبت به قبلا. کسانی که با ماهانه درآمد خانوار تا £1,700 صرف اضافی 21 دقیقه در روز به طور متوسط انجام کار پرداخت می شود در مقایسه با یک قطره از حدود 32 ساعت برای کسانی که در درآمد ماهانه از بین £1,700 و £3,300.

این فایرفاکس گفت: افزایش زمان کار برای مردم کم درآمد می تواند به این دلیل که آنها بیشتر احتمال دارد به در کارهایی که نمی تواند از خانه انجام می شود و تا به حال برای رفتن به ادامه کار.

جنبه های مختلف زندگی در انگلستان بین مارس 28 و 26 آوریل این سال مورد بررسی قرار گرفتند توسط فایرفاکس در مطالعه و تقابل با داده ها از 2014-15. این همچنین نشان داد که مردان کاهش می یابد و کار خود و سفر در زمان یک ساعت و 37 دقیقه در روز به طور متوسط در مقایسه با یک ساعت و دو دقیقه برای زنان است.

زنان جوان شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر این مستند گفت: یک گزارش جدید توسط زنان جوان اعتماد. آن ادعا کرد که بیش از 78 درصد از کسانی که از دست داده بود شغل خود را از بحران آغاز شد و دو سوم بودند با سن بین 18 و 34.

این گزارش همچنین نقطه ساخته شده است که coronavirus تا به حال به طور چشمگیری افزایش میزان مزد کاری که انجام شده در جوامع در سراسر کشور با بسیاری از مردم در حمایت از کسانی که به ویروس و آسیب پذیر و افرادی که محافظ. وجود دارد نیز شده بود گسترده ای افزایش در مهدکودک و خانه تحصیل پس از بسته شدن مدارس و مهد کودک.

آن گفت: "قبل از بحران زنان انجام شده 60 درصد بیشتر پرداخت نشده کار نسبت به مردان به طور متوسط پس از آن است که احتمال دارد زنان را در اکثر اضافی مراقبت های پرداخت نشده در حال حاضر. تحقیقات ما نشان می دهد که زنان جوان در حال مصرف در بیشتر مراقبت های پرداخت نشده کار می کنند."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن