تعداد غیر اتحادیه اروپا ورود کارگران در بریتانیا سبقت گرفت مهاجران اتحادیه اروپا

شهروندان غیر اتحادیه اروپا بیش از حضور در میان کارکنان بهداشتی درمانی شاتر برای اولین بار پس از سال 2006 اکثری

توسط AKHSHIJNEWS در 30 خرداد 1399

شهروندان غیر اتحادیه اروپا بیش از حضور در میان کارکنان بهداشتی درمانی شاتر

برای اولین بار پس از سال 2006 اکثریت مردم مهاجرت به انگلستان کار در حال شهروندان غیر اتحادیه اروپا.

این است که با توجه به گزارش منتشر شده توسط مهاجرت رصدخانه در دانشگاه آکسفورد می یابد که شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای اختصاص 56 درصد (95,000) از 171,000 که مهاجرت از خارج از کشور برای کار در سال 2019 به کار در انگلستان در حالی که 76,000 شد اتباع اتحادیه اروپا.

قبل از این بین سال های 2007 تا 2019 تقریبا دو سوم از طولانی مدت کارگران مهاجر بودند شهروندان اتحادیه اروپا.

Chetal پاتل شریک در قانون شرکت بیتس چاه گفت: این رقم برای سال آینده به احتمال زیاد به نگاه به طور قابل توجهی متفاوت هنگامی که انگلستان نقاط جدید مبتنی بر سیستم مهاجرت معرفی شده است.

"همانطور که ما با نزدیک شدن به پایان دوره انتقال و راه اندازی سیستم جدید مهاجرت, می توان انتظار داشت که آمار و ارقام به نگاه متفاوت این زمان در سال آینده زمانی که اتباع اتحادیه اروپا نیاز به ویزای کار" او گفت:.

"با توجه به مجموعه ای از زمان سیستم مهاجرتی non-EU کارگران هستند به احتمال زیاد به کار در بالا و ماهر نقش در مقایسه با اتحادیه اروپا کارگران به عنوان اتباع اتحادیه اروپا شده اند قادر به بهره مندی از جنبش رایگان و انجام هر گونه نقش صرف نظر از آن سطح مهارت. این همه تغییر زمانی که ما در سیستم جدید مهاجرت راه اندازی شده است در ژانویه سال آینده زمانی که اتباع اتحادیه اروپا نیاز به ویزای کار به انجام ماهر نقش است."

کارگران ماهر بودند بزرگترین دریافت کنندگان ویزای کار در سال گذشته با 63,000 صادر شده توسط دفتر خانه به شهروندان غیر اتحادیه اروپا. درجه 2 ویزای ساخته شده 46 درصد از همه ویزای کار صادر شده و به دنبال آن ردیف 5 ویزای صادر شده برای کار موقت اهداف – که اختصاص 30 درصد از آن صادر شده است.

از 49,000 ماهر حمایت کارگران ویزای صادر شده در سه چهارم از 2019, 31 درصد در صنعت و 25 درصد در بهداشت و مددکاری اجتماعی. تعدادی از کارگران ماهر اسپانسر شده از طرف بهداشت و درمان کارفرمایان بیش از سه برابر از 3,500 در سال 2015 به 12,300 در سه چهارم از سال 2019 به تنهایی.

"در واقع بهداشت و درمان صنعت حساب برای تقریبا همه از افزایش درجه 2 کارگران بین 2015 و Q3 2019. در Q3 سال 2019 به تنهایی درجه 2 ویزا برای سلامت و اجتماعی کارگران (5,200) پیشی گرفته کسانی که برای این کارگران (4,900) برای اولین بار در هر سه ماهه حسابداری برای تمام زمان بالا از 25 ٪ از درجه 2 ویزای" کار ویزا و کارگران مهاجر در بریتانیا گزارش می گوید.

غیر اتحادیه اروپا متولد کارگران نیز اختصاص بخش بزرگی از کارکنان است که می تواند به عنوان کلید کارگران: اگر چه آنها به نمایندگی از تقریبا یک دهم از نیروی کار آنها در مقایسه با نسبت جمعیتی در مشاغلی مانند بهداشت حرفه ای (23%) پرستاران و ماماها (19%) و مراقبت از مشاغل (16%).

پاتل توصیه کارفرمایان که قصد ادامه استفاده کارکنان از خارج از کشور در سال آینده به آماده شدن برای سیستم جدید مهاجرت در حال حاضر.

"تعدادی از سازمان هایی که نمی حامی دارندگان گواهینامه در حال حاضر شروع به آماده شدن برای این سیستم جدید مهاجرت با ارسال حامی مجوز برنامه های کاربردی و ما می توانیم انتظار افزایش برنامه های کاربردی در ماه های آینده," او گفت:.

"برخی از پایین ماهر نقش شده اند که بحرانی در طول coronavirus همه گیر نمی خواهد دیدار با پست Brexit مهارت های آستانه و این باعث شده است که جنجال زیادی."

هند اتباع دریافت بیشترین نسبت ویزای کار صادر شده اما شهروندان چینی دریافت بیشترین تعداد ردیف 1 ویزای صادر شده به سرمایه گذاران و کارآفرینان و یا کسانی که به عنوان رهبران جهانی در این زمینه خود را – در حالی که استرالیایی دریافت اکثریت جوانان تحرک ویزا طرح تخصیص.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن