پرستاران اتحادیه با انتشار بیانیه ای در برابر N95 ماسک آلودگی دستورالعمل

با افزایش نیاز به مصرف N95 ماسک بیمارستان منطقه خلیج شده اند در تلاش برای حفظ تجهیزات توسط decontaminating ماس

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

با افزایش نیاز به مصرف N95 ماسک بیمارستان منطقه خلیج شده اند در تلاش برای حفظ تجهیزات توسط decontaminating ماسک برای استفاده مجدد — ناراحت کننده پرستاران در خط مقدم.

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل های یکبار مصرف فیلتر facepiece ماسک یا FFRs هستند مورد تایید نیست برای روال زدايي و استفاده مجدد "به عنوان استاندارد مراقبت." این روش ممکن است در نظر گرفته شده برای اطمینان از facepiece در دسترس بودن به عنوان یک بحران ظرفیت استراتژی است.

"بر اساس تحقیقات محدود در دسترس اشعه ماورای بنفش ضد باکتری تابش vaporous پراکسید هیدروژن و حرارت مرطوب نشان داد اکثر وعده به عنوان پتانسیل روش برای ضدعفونی FFRs" CDC دستورالعمل های صفحه وب متحده است.

چند موسسات پزشکی در منطقه خلیج باید اظهار نظر در استفاده از غذا و دارو تایید شده آلودگی روش های مورد استفاده در موسسات خود را.

با توجه به امی Herr — یک دانشگاه برکلی و استاد مهندسی زیستی و عضو کنسرسیوم تحقیقاتی N95 Decon که به دنبال ارائه اجماع علمی در صورت عقیم سازی روش — CDC دستورالعمل در ماسک استفاده مجدد هستند ایده آل نیست اما ممکن است مفید هنگامی که تجهیزات رشد می کند و کمیاب است.

John Muir بهداشت و درمان شده است تهیه تجهیزات حفاظت شخصی از زمان شروع این بیماری همه گیر است و عرضه کافی از N95 ماسک با توجه به John Muir سلامت سخنگو بن به خود جلب کرد.

"در این زمان ما به سادگی فعالانه جمع آوری استفاده می شود N95 ماسک برای عقیم سازی و بازفرآوری زیر FDA تایید دستورالعمل در مورد نیاز فوری وجود دارد," درو گفت: در یک ایمیل. "ماسک شده اند که فرآوری در حال حاضر در گردش خون و استفاده کرد و فقط در مورد کمبود عرضه به دلیل قابل توجهی بیمار افزایش است."

Kaiser Permanente با استفاده از FDA مجاز فرآیند استریل FFRs با توجه به قیصر Permanente ملی بیماری های عفونی رهبر و سخنگوی دکتر دیوید Witt. این فرآیند شامل استفاده از هیدروژن پراکسید در دمای پایین که ثابت شده است موثر در ضد عفونی ویت اضافه شده است.

با توجه به UCSF سخنگوی کریستن خاک رس UCSF بهداشت نیست پاستوریزه ماسک برای استفاده مجدد در حال حاضر.

پرستاران ملی ایران و یا NNU یک اتحادیه و انجمن حرفه ای پرستاران ثبت شده در ایالات متحده منتشر شد مطبوعاتی در مارس 6, ادعا که زدايي از ماسک به خطر می اندازد کارکنان مراقبت های بهداشتی. NNU خواست CDC برای تقویت راهنمایی برای محافظت بهتر از مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم از همه گیر با توجه به آزادی مطبوعات.

این اتحادیه همچنان مخالف دستورالعملهای صادر شده توسط مقامات فدرال که چشم پوشی استفاده از پراکسید هیدروژن به الودگی N95 FFRs. با توجه به آزادی مطبوعات از ایمنی و اثربخشی این روش هنوز به اندازه کافی نشان داده است.

"وجود دارد هیچ اعتبار علمی و شواهد متعدد استفاده مجدد و یا ضد عفونی تنفسی N95 ماسک امن و محافظت می کند مراقبت های بهداشتی کارگران از آلوده شدن هنگامی که در معرض یک بیمار مبتلا به ویروس" این NNU متحده در آزادی مطبوعات.

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن