شغلی, بهداشت و تندرستی تحقیقات round-up: ماه جولای سال 2020

اختلال خواب تاثیر می گذارد Covid-19 پزشکان تقریبا 40 درصد از اطفال, مراقبت های بهداشتی کارگران در ووهان با تج

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399

اختلال خواب تاثیر می گذارد Covid-19 پزشکان

تقریبا 40 درصد از اطفال, مراقبت های بهداشتی کارگران در ووهان با تجربه اختلال خواب در طول Covid-19 همه گیر و 25 درصد گزارش شده علائم اضطراب و افسردگی با توجه به این بررسی بر اساس مطالعه است. اختلال خواب بود به طور مستقل در ارتباط با, که تنها فرزند, قرار گرفتن در معرض Covid-19 بيمار و افسردگی است. نویسندگان تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر خدمات بهداشت روانی برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران مدیریت شیوع.

وانگ S, et al. "اختلالات خواب در میان پزشکی کارگران در طول شیوع COVID-2019", Occupational Medicine منتشر شده آنلاین 6 مارس سال 2020 است.

کیفیت کار و خستگی عاطفی

ادغام اجتماعی در محل کار و اجتماعی ارتباط کار می تواند به کاهش تاثیر فرسودگی عاطفی در میان پرستاران با توجه به این مطالعه از 432 مالزی پرستاران. دیگر عوامل کاهش تاثیر خستگی عاطفی شامل راه است که در آن کار سازمان است و عملیات موثر شرایط کاری ایمن و سالم نویسنده پیدا کنید. آنها نتیجه گیری کرد که "با پرداختن به خستگی عاطفی موضوع را در میان کارکنان پرستاری کار خود را مسئولیت و کار و عملکرد را می توان افزایش یافته است."

Yukthamarani P, et al. "اثر کیفیت زندگی کاری بر فرسودگی عاطفی: یک مطالعه در میان پرستاران در مالزی" مجله محیط کار سلامت رفتاری منتشر شده آنلاین 5 مارس سال 2020 است.

Covid-19 ضد عفونی اتاق: آنها بی خطر است ؟

انسان ضد عفونی اتاق هستند یک مثال از اینکه چگونه عمل پزشکی است که به سرعت در حال نوآوری در واکنش به بار جهانی Covid-19. اکثر اتاق های در حال استفاده در تنظیمات بهداشت و درمان به ضد عفونی بهداشت و درمان کارکنان باید ورود و خروج نقطه محصور مجلسی که در آن ضد عفونی می گیرد حلال عرضه شیمیایی مجلسی تامین هوا و میکسر. این مقاله به نظر می رسد در اثر مخاطرات بهداشتی و جنبه های ایمنی ضد عفونی اتاق به خصوص به عنوان مسیرهای اصلی از قرار گرفتن در معرض بالقوه در حال استنشاق و جذب. در آن آمده است: "هنگامی که دو یا بیشتر از مواد شیمیایی در ترکیب با هم خواص از ترکیب نمی توان فرض را به انجام همان رده خطر به عنوان فردی شیمیایی است. فرض کنید که امن شیمیایی به همراه امن شیمیایی باعث امن ترکیب خطرناک است فرض است." نویسندگان اضافه کنید که تغییر شیمیایی را تدوین و مسیر دولت ممکن است به شدت تحت تاثیر قرار ایمنی آن مشخصات. یک ماده شیمیایی ممکن است امن هنگامی که موضعی به شکل مایع, اما بسیار سمی که خالص و استنشاق.

Wickramatillake یک و Kurukularatne C. "SARS-CoV-2 انسان ضد عفونی اتاق: یک تحلیل انتقادی", Occupational Medicine منتشر شده 6 مارس 202.

تونل کارپال توانبخشی

بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم تونل کارپال (CTS) می توانید از بازگشت به کار در عرض یک سال از تونل کارپال فشار درمان, با توجه به این شغلی تجزیه و تحلیل از بیماران بین 2014 و 2017. اما کارگران دستی و بيماران مبتلا به فقیر قبل از عمل و عملکرد دست فقیرتر بازگشت-به-کار نتایج این مطالعه نشان می دهد. متوسط بازگشت به زمان کار میان 469 بيمار شد و چهار هفته پس از عمل جراحی; اما 15 درصد از کسانی که به انجام دستی کار قادر به بازگشت (در مقایسه با 5 ٪ از کل نمونه).

P H C استرلینگ و همکاران. "شغل طبقه بندی پیش بینی بازگشت به کار پس از تونل کارپال فشار", Occupational Medicine منتشر شده آنلاین 7 مارس سال 2020 است.

HPV و فولاد دود

فولاد دود تولید شده در طول درمان بیماران مبتلا به HPV-ضايعات باید درمان شود به عنوان به طور بالقوه عفونی با توجه به این بررسی سیستماتیک از 21 مقالات. ادبیات تحقیق نشان می دهد که فولاد دود می تواند شامل HPV مرتبط با DNA و این آلوده می تواند راه های هوایی فوقانی عامل تئاتر کارکنان. آیا این مربوط به عفونی ویروس ناشناخته است و هیچ شواهد نشان از افزايش شيوع عفونت HPV و یا بیماری در OT کارکنان زیر قرار گرفتن در معرض. نویسندگان نتیجه گیری کرد که "این امر می تواند امن ترین برای درمان فولاد دود به عنوان به طور بالقوه عفونی" مشاوره است که اقدامات احتیاطی باید شامل محلی تهویه عمومی اتاق تهویه و کامل PPE از جمله مناسب-تست تنفسی استفاده حداقل از N95 درجه.

Fox-لوئیس و همکاران. "ویروس پاپیلومای انسانی و فولاد دود: یک بررسی سیستماتیک" شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 8 مارس سال 2020 است.

کار از خانه: حفظ بهداشت شغلی

کارفرمایان وظیفه دارند که برای حفظ سلامت کارکنان مورد نیاز برای telework به عنوان یک نتیجه از Covid-19 با توجه به این پست اسکریپت منتشر شده در شغلی و محیط زیست سلامت. نویسندگان استدلال می کنند که افزایش در حال حاضر در صفحه اصلی کار رخ داده است در اضطراب برانگیز زمینه مرتبط با این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به بدتر telework-ارتباط روحی و روانی و رفتاری خطرات "به خصوص کسانی که در ارتباط با اعتیاد". کسانی که از قبل موجود و مشکلات روحی و روانی ممکن است به صورت خاص و مسائل ناشی از انزوا به طوری که با هم گرفته و "covid-19 همه گیر ممکن است باعث تشدید خطرات شغلی فراتر از این واضح تر نمونه هایی از تنظیمات بهداشت و درمان و یا مشاغل دیگر در خط مقدم."

Bouziri ثانیه, et al. "کار از خانه در زمان Covid-19: چگونه به حفظ بهداشت شغلی?", شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 30 مارس سال 2020 است.

کار فیزیکی و امید به زندگی

بالا کار فیزیکی مطالبات یک عامل خطر برای کوتاه زندگی کاری و افزایش سال از عدم وجود بیماری و بیکاری با توجه به دانمارکی این مطالعه است. افراد با کار فیزیکی تا به حال به طور قابل توجهی پایین تر کار امید به زندگی نسبت به کسانی که با بدنی کم کار خواسته است. این امر به ویژه در مورد زنان است. در سن 30 زنان با کار فیزیکی مطالبات می توانید انتظار 3.1 سال کمتر زندگی کاری, 11 ماه بیشتر عدم وجود بیماری و 16 ماه بیکاری بیشتر از کم در معرض زنان است. برای مردان قابل مقایسه تفاوت بودند دو سال 12 ماه و هشت ماه بود. نویسندگان نتیجه گیری نتایج خود را مهم در زمینه گسترش دانش پایه برای مطلع سیاسی تصمیم گیری در مورد قانونی بازنشستگی سن.

پدرسن J, et al. "بالا کار فیزیکی مطالبات و کار امید به زندگی در دانمارک" شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 12 مارس سال 2020 است.

محل کار یوگا می توان به "راحت و کم هزینه" مداخله

گروهی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا البته ممکن است راحت و کم هزینه و با رویکرد حمایت از سلامت و رفاه کارکنان بهداشتی درمانی با توجه به این مطالعه 43 متخصصان مراقبت های بهداشتی. این مطالعه به بررسی اگر هشت هفته مداخله می تواند کمک به مدیریت فرسودگی شغلی در میان این گروه نتیجه رسید که در بعد از مداخله پیگیری اعضای گروه به طور معنیداری نمرات بهتر در, شخصی, موفقیت, افسردگی, اضطراب و استرس ادراک شده, انعطاف پذیری و شفقت است. آنها نیز تا به حال درک مثبت از مداخله خود را.

Ofei-Dodoo S, et al. "تاثیر ذهن آگاهی مبتنی بر محل کار گروه یوگا مداخله در فرسودگی شغلی خود مراقبت و شفقت در بهداشت حرفه ای در یک مطالعه مقدماتی" مجله پزشکی محیط و حرفه ای منتشر شده 28 مارس سال 2020 است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن