شغلی, بهداشت و تندرستی تحقیقات round-up: ژوئن 2020

همه گیر می تواند در دراز مدت اثر غیر مستقیم بر سلامت, تحقیقات پیشنهاد کرده است. تصویر: شاتر Covid-19 به تاثیر

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399

همه گیر می تواند در دراز مدت اثر غیر مستقیم بر سلامت, تحقیقات پیشنهاد کرده است. تصویر: شاتر

Covid-19 به تاثیر ماندگار در سلامت محل کار

پتانسیل تاثیر نامطلوب از زمان همه گیر در سلامت کارگران فراتر مستقیم خطرات به کسانی که در خط مقدم شامل کسانی که از دست داده اند اشتغال و حتی کسانی که هنوز به کار و نه در خط مقدم با توجه به سرمقاله شغلی و محیط زیست پزشکی است. برای مثال طولانی مدت teleworking معرفی شده به عنوان یک نتیجه از Covid-19 ممکن است منجر به مشکلات سلامت روان با توجه به بلند مدت انزوا و فقدان محل کار و تعامل آن را نشان می دهد. اما در میان دل تنگی وجود دارد ممکن است برخی مفید دراز مدت اثرات بر سلامت محل کار. برای مثال اقدامات معرفی شده برای محافظت از کارگران از این ویروس ممکن است منجر به آمادگی بهتر در آینده در صورت متعاقب عفونت با تشویق کارکنان را تا واکسن معکوس تاریخی کم واکسیناسیون نرخ. همه گیر ممکن است منجر به بهتر بهداشت شخصی در محل کار در دراز مدت و به جسمی بیشتر فاصله. برخی دیگر از محل کار تغییرات معرفی شده به عنوان یک نتیجه از Covid-19 مانند جایگزینی چهره به چهره جلسات و کنفرانس های آنلاین و مجازی آنهایی که به احتمال زیاد به ادامه پس از همه گیر کمک به مثبت اثرات زیست محیطی سرمقاله نشان می دهد.

سیم M R . "این Covid-19 pandemic: خطرات عمده بهداشت و درمان و دیگر کارگران در خط مقدم" شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 1 مارس سال 2020 است.

چرا سرپرستان پهلوان

عملکرد ضعیف یک تیم می تواند باعث رفتار قلدری از مدیران با توجه به این بررسی بر اساس مطالعه 130 تیم در یک سازمان است. در مواجهه با عملکرد پایین در تیم خود سرپرستان با پیشگیری از تمرکز و تمایل به تجربه بیشتری خستگی عاطفی که باعث آنها را به نمایش توهین آمیز و رفتارهای آن را می یابد. نویسندگان نتیجه گیری که سازمان نیاز به بهبود سرپرستان' مدیریت استرس و مهارت به منظور جلوگیری از ضعیف مدیریت استرس تحریک قلدری.

X-L Fan et al. "چرا سرپرستان سوء استفاده زیردستان ؟ اثرات عملکرد تیم نظارتی تمرکز و خستگی عاطفی" مجله شغلی و سازمانی روانشناسی آنلاین منتشر شده 2 مارس سال 2020 است.

EAPs نیاز به هدف قرار دادن سخت به رسیدن گروه

کمک به کارمند برنامه (EAPs) نیاز به هدف توسعه فعالیت ها در مردان و دیگر سخت برای رسیدن به گروه با توجه به این کانادا تحقیقات. این تحقیق همچنین توصیه می کند که EAP مشاوران دریافت بیشتر تنوع آموزش و EAP خدمات توسعه بیشتری دیجیتال ظرفیت به منظور دیدار با برخی از کارکنان تنظیمات برای غیر چهره به چهره و مشاوره.

Bartram, M, et al. "درخواست جنسیتی مبتنی بر تجزیه و تحلیل به علاوه به کمک به کارمند برنامه ها: کانادا چشم انداز" مجله محیط کار رفتاری و سلامت آنلاین منتشر شده 26 مارس سال 2020 است.

کاغذ نرم گرد و غبار و عملکرد ریه

مواجهه شغلی با کاغذ نرم و گرد و غبار همراه است با اختلال در عملکرد ریه و بالا قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و افزایش مرگ و میر به دلیل ابتلا به آسم با توجه به این مطالعه از 7,870 سوئدی کارخانه کاغذ سازی کارگران است. کسانی که با قرار گرفتن در معرض بیش از چهار بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ ناشی از آسم در مقایسه با کسانی که با پایین قرار گرفتن در معرض. نتایج سریع نویسندگان نشان می دهد که کاغذ نرم و گرد و غبار سطح در محل نگهداری باید زیر 5mg/m3.

Toren K et al. "مواجهه شغلی با کاغذ نرم و گرد و غبار مرگ و میر" شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 2 آوریل سال 2020 است.

سطح آموزش و پرورش و زود هنگام خروج از محل کار

فقیر سلامت جسمی و روحی عامل خطر مهم برای خروج زود هنگام از کار به دلیل بیماری برای کارگران مسن تر ، این مطالعه از داده هاي از چهار کشور اروپایی به نظر می رسد در چه سطح آموزش و پرورش نیز یک عامل است. آن را می یابد که کارگران مسن تر با سطوح پایین تر از آموزش و پرورش هستند بیشتر احتمال دارد به گزارش سلامت فقیر محدودیت های عملکردی و افسردگی و خروج نیروی کار در اوایل به دلیل بیماری. در برخی از کشورها از جمله انگلستان و هلند محدودیت های عملکردی بودند قوی تر عوامل در پیش بینی اولیه خروج از محل کار در کمتر تحصیل کرده. این یافته دهید نویسندگان به این نتیجه که "پایین تر تحصیل کارگران مسن تر هستند و مهم گروه هدف برای سیاستگذاری سلامت و مداخله".

د Breij S, et al. "آموزشی تفاوت در تاثیر سلامت در اوایل کار خروج در میان کارگران مسن تر" شغلی و محیط زیست, پزشکی, آنلاین منتشر شده 8 مارس سال 2020 است.

حمایت محیط کار برای افراد با شرایط مزمن

توسعه و حمایت محیط کار می تواند کمک به کارکنان با شرایط بهداشتی مزمن حفظ اشتغال است. زمان مداخلات محل کار برای افراد با شرایط مزمن تمرکز بر بازگشت به کار و یا آوردن در مورد کاهش عدم وجود بیماری در سطح فردی کارکنان. این مطالعه توصیف شش مرحله مداخله مبتنی بر شواهد برای ایجاد یک حمایت محیط کار در سازمان, شروع با یک ارزیابی نیازهای. مداخله نتایج و اهداف عملکرد کارکنان با شرایط و نقش شغلی پزشکان (OPs) تنظیم می شوند در دو مرحله و روش های مناسب و برنامه های عملی برای رسیدن به این شرح داده شده در مرحله سه. گام چهارم توصیف واقعی توسعه مداخله آن اجرا خواهد شد در یک مطالعه آزمایشی شامل عملیات (مراحل پنج و شش).

Bosma A R et al. "توسعه یک مداخله برای ایجاد یک حمایت محیط کار برای کارکنان با شرایط مزمن: یک مداخله نقشه برداری رویکرد", Journal of Occupational توانبخشی آنلاین منتشر شده 21 مارس سال 2020 است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب