در تماشای سرایت: آنچه ما یاد بگیرند ؟

کمک, جهانی, جهانی شدن, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد نظر David Lewis استاد سیاس

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399
کمک, جهانی, جهانی شدن, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

David Lewis استاد سیاست اجتماعی و توسعه در بخش اجتماعی سیاست LSE.

لندن, Apr 17 سال 2020 (IPS) - Contagion 2011 فیلم توسط ما کارگردانی استیون سودربرگ (Erin Brockovich, ترافیک, Che) که ثابت شده است بسیار محبوب مشاهده در طول چند هفته اول از Coronavirus بحران است. در مجموعه داستانی جهانی همه گیر – مدل بر وقوع یک خفاش به عهده Nipah ویروس شناسایی شده در سال 1999 که به کشته شدن حدود 100 نفر در مالزی – فیلم محکم نوشته شده موضعی درام با castthat شامل Matt Damon, Gwyneth Paltrow, Jude Law, Laurence Fishburne, Kate Winslet, Marion Cotillard و Jennifer Ehle.

David Lewis

در این فیلم Paltrow شخصیت بازگشت به آمریکا از سفر کسب و کار از هنگ کنگ آغاز می شود و گسترش عفونت مرگبار. مقامات در حال آهسته به درک مفاهیم ویروس. به عنوان آن را در سراسر جهان دانشمندان سعی کنید برای پیدا کردن واکسن و جوامع مبارزه برای جلوگیری از عواقب اجتماعی و اقتصادی آن.

هنگامی که آن را در اصل منتشر سرایت جلب ستایش غیر معمول تلاش های ساخته شده توسط خود نویسندگان و کارگردان به "علم حق". اخیرا با filmmade موجود در Netflix بکشد و نشان داده شده در ITV آن جلب توجه بیشتر برای آن غیر طبیعی تشابه با بحران کنونی است.

ما استدلال در کتاب ما محبوب نمایندگی از توسعه: بینش از رمان و فیلم و تلویزیون و رسانه های اجتماعی, co-ویرایش با دنیس راجرز و مایکل جراح woolcock که فرهنگ عامه را فراهم می کند بینش مفید به تغییر اجتماعی و ممکن است ارائه دانشمندان علوم اجتماعی بازنمایی از واقعیت اجتماعی است که می تواند مولد باشد.

من لذت بردم از این فیلم. آن را به خوبی ساخته شده و prescient اما شاید نه به اندازه کافی جذاب است که من می خواهم به تماشای دوباره آن را. من یاد گرفتم که همه چیز از آن – که به 'اجتماعی فاصله' دارای سابقه و قدردانی 'مبین' که به من گفت به چه معنا است 'R-صفر' از یک ویروس است. اما آنچه بیشتر به من زده پس از تماشای سرایت بود که چگونه از مد افتاده جهان آن را به تصویر کشیده احساس امروز و چه مختلف جهان seemsnow با وجود این فیلم منتشر شده کمتر از یک دهه پیش.

این فیلم به تصویر می کشد پس از جنگ سرد بین المللی جهت است که هنوز هم تا حد زیادی دست نخورده است. جهانی شمالی است که به اتهام همکاری با سازمان بهداشت جهانی (WHO) در ژنو به مبارزه با ویروس ها و حل بحران است. مقامات ایالات متحده و scientistsare در خط مقدم تلاش های بین المللی در فرم از ما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.اگر آنها نمی تواند مشکل را حل کند به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند. روستاییان در هنگ کنگ را به ربودن و نگه دارید که دانشمند گروگان به اطمینان حاصل شود که آنها دسترسی به واکسن.

جهان امروز به نظر می رسد متفاوت است. کشورهایی مانند چین و سنگاپور و کره جنوبی مستقر کرده اند خود را علمی و تخصص خود را بسیج مردم و اقتباس حکومت arrangementsin صورت همه گیر در ظاهرا راه های موثر. مقایسه پاسخ ofBritain, آمریکا, ایتالیا و اسپانیا ظاهر آشفته و شکننده است. رئیس جمهور تهمت به حالت تعلیق است که کمک های مالی.

UNDP 2013 گزارش خیزش جنوب: پیشرفت بشر در جهان گوناگون جلب توجه به تغییر توازن قدرت جهانی که در آن دیگر مفید به درک 'توسعه' throughits سنتی فریم به عنوان جهانی شمالی در تلاش برای نفوذ در جهان جنوب است. 'به طور فزاینده شمال نیازهای جنوب' این گزارش اشاره کرد.Coronavirus بحران ساخته شده است که این decentred, چند قطبی جهان و حتی بیشتر آشکار و برجسته ضرورت است که با همه کشورها نیاز به همکاری به اشتراک گذاری ایده ها و یادگیری از یکدیگر در راه است که فراتر از پیر فایل های باینری.

این Covid-19 بحران به طور چشمگیری بر میزان نابرابری و فقر در داخل و بین کشورها شده است که مجاز به افزایش تحت نئولیبرالیسم. آن را نیز به ما نشان می دهد عواقب فاجعه بار از فشارهای شدید که ما قرار داده شده در محیط زیست طبیعی از طریق ما غیر قابل تحمل های غذایی و شیوه های مصرف.

جهان به هم پیوسته است و بسیاری از مفسران در بحران کنونی بر نیاز به چند جانبه عمل است. روند اخیر نسبت پوپولیستی انزوا و حمایت از تولیدات داخلی نه تنها ساخته شده همکاری های بین المللی برای مقابله موثر با مرز بیماری های همه گیر تر دشوار است اما همچنین منجر به افزایش بازجویی از ارزش علم ریاضت رانده کاهش از ظرفیت پژوهشی و ظهور یک پوپولیست بی اعتمادی در کارشناسان.'یکی از هیجان این فیلم این است که باور خود را در راه حل-محور صلاحیت' نوشت: وسلی موریس در نیویورک تایمز برجسته یکی دیگر از راه های است که در آن نکات برجسته فیلم چقدر همه چیز تغییر کرده است.

این بحران ممکن است به عنوان برخی ادعا کرده اند در تقویت این روند به سمت انزوا و عقب نشینی از جهانی شدن است. هنوز coronavirusresponse نیز ترویج و احیای جامعه همبستگی داوطلبانه و حمایت متقابل. چالش در حال حاضر این است که با فشار دولت های ملی به اشکال همکاری های بین المللی است که می تواند حمایت از این جدید localism و ساخت آینده ای بهتر است.

برخی وجود دارد که فرصتی برای این نوع پیکر بندی دوباره از اولویت ها و موسسات که در بریتانیا پس از جنگ جهانی 2, با, جدید, مترقی, داخلی, نقش دخالت دولت و اشتها برای بازسازی جهانی نهاد. به عنوان دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: "ما باید با هم عمل می کنند به سرعت گسترش ویروس و پس از هر یک از دیگر.این زمان برای احتیاط نه وحشت. علم نه ننگ. حقایق ترس نیست.'

سرایت فیلم است که سرگرم اطلاع و کمک می کند تا به این فوری اولویت های جدید به حتی واضح تر تمرکز می کنند.

این داستان برای اولین بار منتشر شد و در مدرسه اقتصاد لندن (LSE) وبلاگ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن