یکی در پنج احساس 'ناامید کننده' به دلیل همه گیر

یکی در پنج انگلستان بزرگسالان هنوز هم احساس می کنم "نا امید کننده" به عنوان coronavirus مستند برداشته شده است

توسط AKHSHIJNEWS در 24 تیر 1399

یکی در پنج انگلستان بزرگسالان هنوز هم احساس می کنم "نا امید کننده" به عنوان coronavirus مستند برداشته شده است با توجه به خیریه بنیاد بهداشت روانی.

یکی از گروه های بیشتر به طور جدی تحت تاثیر احساسات ناامیدی است و جوان, بزرگسالان با تقریبا یک سوم (32 درصد) از افراد 18 تا 24 اعتراف است که آنها احساس نا امید کننده در طول بیماری همه گیر.

در مورد همان نسبت (31%) از افراد مبتلا از قبل موجود سلامت روان و یک چهارم از افراد بیکار گفت: آنها احساس به همان شیوه در طول مستند.

نتایج این نظرسنجی از 4,294 بزرگسالان انجام شده در اواسط ماه ژوئن منتشر شد به عنوان بخشی از یک مطالعه طولی Coronavirus: سلامت روان و همه گیر است که رهبری توسط بنیاد بهداشت روانی با همکاری دانشگاه کمبریج, سوانسی, Strathclyde و دانشگاه کوئین در بلفاست.

"آنچه ما تحقیقات نشان می دهد این است که حتی به عنوان مستند است, کاهش میلیون ها نفر هنوز هم گفت:" دکتر آنتونیس Kousoulis بهداشت روانی بنیاد مدیر. "همین دلیل است که ما نیاز به فوریت دیدن یک کل-دولت سلامت روان پاسخ و طرح بازیابی.

"ما همه در این با هم. روشن است که این بیماری همه گیر باقی می ماند بسیار ویرانگر تر تجربه برای گروه های خاصی – که تعداد میلیون ها نفر از مردم است."

این نظرسنجی همچنین شناسایی برخی از نشانه هایی که وضعیت شروع به بهبود می بخشد. سطح اضطراب و نگرانی در مورد بیماری همه گیر افتاده اند در سراسر جمعیت از 62 درصد از افراد مورد مطالعه در ابتدای مستند به 49 درصد از کسانی که پاسخ به بررسی های اخیر.

استاد تین ون Bortel از دانشگاه کمبریج گفت: "این خبر خوبی است که اضطراب و نگرانی کاهش یافته است اما این نباید پنهان کردن این واقعیت است که گروه های آسیب پذیر هستند و در واقع تلاش بیشتر.

"انگلستان و تفویض دولت باید در پاسخ به نیازهای خود را برای جلوگیری از بسیاری از مردم زمان پریشانی روانی از افزایش غم انگیز به عواقب بلند مدت است.

"ما می دانیم که اقتصادی-اجتماعی گنجاندن همه گروه ها در جامعه بسیار مهم است برای مردم تندرستی پر رونق جوامع و شکوفایی اقتصاد است. هر گونه سیاست ها و استراتژی های جلو می رویم بنابراین باید در توسعه معنی دار مشاوره و همکاری با همه ذینفعان کلیدی گروه و عموم مردم به اطمینان حاصل شود که آنها به اندازه کافی و پایدار آدرس تمام نیاز در رفتن به جلو. وجود دارد یک فرصت منحصر به فرد در حال حاضر برای انجام کارهای بهتر و حق آن را دریافت."

در ضمن یک نظرسنجی از بیش از 16000 نفر با سلامت روان خیریه ذهن یافت 65 درصد مردم بیش از 25 و 75 درصد از افراد 13 تا 24 با یک موجود مشکل روانی گزارش شده بدتر سلامت روان در طول مستند.

بیست و دو درصد از مردم با هیچ تجربه قبلی از فقیر سلامت روان گفت: موسسه خیریه است که به سلامت روانی آنان بود در حال حاضر ضعیف یا بسیار ضعیف است.

کسانی که furloughed تغییر شغل یا از دست دادن شغل خود به دلیل coronavirus دیدم سلامت روان خود را کاهش بیش از کسانی که اشتغال در همان وضعیت باقی مانده با 73 درصد گزارش پایین تر از میانگین تندرستی نمرات در مقایسه با 66 درصد از کسانی که اشتغال تغییر نمی کند.

ذهن گفت: وجود خواهد داشت پنج "کلید تست" برای دولت به عنوان بخشی از طرح بهبود سلامت روان: سرمایه گذاری در خدمات اجتماعی; حفاظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر و پرداختن به نابرابری مواجه سیاه آسیایی و دیگر اقلیت قومی; اصلاح سلامت روان عمل می کنند; تامین مالی خالص ایمنی از طریق مزایای سیستم; و حمایت از کودکان و افراد جوان است.

ذهن اجرایی پل کشاورز گفت: "این بیماری همه گیر کوروناویروس است به همان اندازه سلامت روانی اضطراری آن را به عنوان یک جسمی است. ویرانگر از دست دادن زندگی تاثیر مستند و اجتناب ناپذیر رکود اقتصادی که در پیش روست را ترک عمیق و ماندگار اسکار در کشور ما سلامت روان."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب