یک چهارم کارگران ساختمانی به فکر خودکشی

شاتر یک چهارم (26 درصد) کارگران ساخت و ساز فکر خودکشی در سال گذشته با توجه به تجارت بدن اجاره موسسه ساختمان. ح

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399

شاتر

یک چهارم (26 درصد) کارگران ساخت و ساز فکر خودکشی در سال گذشته با توجه به تجارت بدن اجاره موسسه ساختمان.

حتی قبل از قطعیت آورده coronavirus همه گیر 97 درصد از افراد مشغول به کار در ساخت و ساز گفت: آنها احساس کرده بود تاکید کرد حداقل یک بار در سال 2019 معمولا رانده نگرانی در مورد امنیت شغلی ساعات کار طولانی و زمان و دور از خانواده و عدم حمایت از HR تیم است.

این یافته مشخص شده در CIOB درک سلامت روان در محیط ساخته شده, گزارش, حاکی از وجود یک "بحران خاموش" در ساخت و ساز گفت: CIOB جمهور پروفسور چارلز Egbu.

"مقابله با ذهنی بیمار-سلامت در حال رفتن به باقی می ماند یک چالش قابل توجهی برای این صنعت در طول چند سال آینده است و ما باید به عنوان یک کار جمعی – که شامل صنعت, دولت و نهادهای حرفه ای را بیشتر تغییرات اساسی و بهبود سلامت روانی ارائه," او گفت:.

"ما می دانیم که شیوع کروناویروس مؤثر است و راه بسیاری از ما زندگی می کنند و در روزهای اخیر آن را تبدیل به بسیار دشوار است برای افرادی که در حال انجام بهترین خود را در شرایط شدید."

بیش از نیمی (56 درصد) از پرسش شوندگان به این گزارش گفت: سازمان خود نداشت بهداشت روانی سیاست در محل.

این گزارش توصیه می کند شرکت های ساخت و ساز به انجام بیشتر برای شناسایی خطرات و بهبود آگاهی از طریق آموزش و حوادث برای کارکنان را تشویق به باز کردن بحث سلامت روان و ارائه خدمات پشتیبانی متخصص. شرکت های بزرگتر نیز باید در نظر بگیرید که چگونه آنها می تواند حمایت از کسب و کارهای دیگر در زنجیره تامین خود را نشان می دهد.

Egbu گفت: "کل صنعت ساخت و ساز نیاز به طور مداوم در ساختار و محیط زیست است که تاثیر منفی کارگران بهداشت روانی – هیچ فرد می تواند به حل این خود به خود.

"بیش از 30 ٪ از تمام سایت های ساخت و ساز باید بدون آب و بدون بزک را امکانات برای کارگران است. همه اینها تاثیر بر سلامت روان و تندرستی. برای سازمانها به این آنها نیاز به در یک موقعیت که در آن مالی محیط مساعد برای آنها را به انجام این کار است و از این رو ما نیاز به حمایت از دولت برای کمک به ما در این زمینه است."

این گزارش توصیه می کند که مهارت های ساخت و ساز طرح صدور گواهینامه است که به تقویت شامل سلامت روانی, حمایت, در حالی که سلامت و ایمنی (کمک های اولیه) مقررات 1981 در حال به روز رسانی به اطمینان حاصل شود محل مفاد روانی کمک های اولیه.

در نهایت آن را می پرسد که توصیه های این دولت پر رونق در گزارش کار از سال 2017 که در نگاه سلامت روان در محل کار گرفته شده در هیئت مدیره.

سیمون بلیک, مدیر اجرایی, بهداشت روان First Aid انگلستان گفت: "در سازمان ما کار را با ما می دانیم که تاثیر مثبت ما آموزش در بالا بردن سلامت روان آگاهی, بهبود, معرفی و افزایش جذب حمایت و همچنین توانمند سازی مردم برای دسترسی به کمک آنها نیاز به بازیابی و اقامت هست.

"در همان زمان ما می دانیم که مبتنی بر شواهد آموزش سلامت روانی کمک های اولیه است که تنها بخشی از یک کل سازمان با رویکرد حمایت از سلامت مردم است و سلامت.

"با در نظر گرفتن یک رویکرد جامع به معنی تمرکز بر ایجاد شرایط برای مردم به رشد و بالا بردن سواد سلامت روان و تضمین این مسیر به حمایت بیشتر روشن هستند. از آموزش موثر برای مدیران و رهبران به سالم کار طراحی مناسب و تنظیم و انعطاف پذیر کار شرکت از تمام اندازه ها باید پشتیبانی در نظر گرفتن طیف وسیعی از اقدامات در ساختمان پر رونق و حمایت در محیط کار," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن