آموزش آنلاین نقل مکان کرد به بالا از دستور کار توسط دولت هند پس از IPS گزارش خطرات ناشی از دسترسی نابرابر

آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, ویژه, عناوین منطقه ای دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

آموزش و پرورش

In this photo dated 2014, Buda Kirsani of the Bonda tribe tells IPS how he had to walk 12 kilometres across hill ranges, navigating steep hills to get to his classroom everyday. He dropped out in fifth grade and took admission in the local tribal residential school that the Odisha government opened for children like him. Current school closures because of coronavirus has sent thousands such disadvantaged children home uncertain if they will return to schooling anytime soon. Credit: Manipadma Jena/IPS

در این عکس مورخ 2014, بودا Kirsani از Bonda قبیله می گوید IPS چگونه او تا به حال به راه رفتن 12 کیلومتر در سراسر تپه محدوده مرور تپه های شیب دار برای رسیدن به کلاس درس خود را هر روز. او کاهش یافته است در کلاس پنجم و در زمان پذیرش در قبایل محلی مسکونی مدرسه که Odisha دولت باز برای کودکان مانند او. زمان تعطیلی مدارس به دلیل coronavirus ارسال کرده است هزاران نفر از جمله کودکان محروم خانه نامشخص اگر آنها بازگشت به تحصیل در هر زمان به زودی. اعتبار: Manipadma ینا/IPS

BHUBANESWAR, هند, Jul 7 سال 2020 (IPS) – بالا و در ارتفاع بین 1500 تا 4000 فوت در هند شرقی اوریسا دولت زندگی می کنند Bonda مردم — یکی از این کشور کهن ترین قبایل که به سختی تغییر شیوه زندگی خود را در بیش از یک هزار سال است.

زندگی جدا شده در این جنگل ها عمدتا متضاد را به خارج از این منطقه بوده است سنگر از چپ افراطی پس از 1990s شروع شد. با وجود این چالش ها به Odisha دولت ارائه آموزش و پرورش و افتتاح مدارس برای نسل حاضر از Bonda دانش آموزان است.

در آوردن جهانی حق آموزش و پرورش قانون آن را تاسیس آموزش در 21 گویش برای جوامع قبیله ای را تشکیل می دهند که تقریبا یک چهارم از جمعیت آن است. زحمت آن رسیده بود دولت گسترده ای 100 درصد مدرسه ثبت نام با ترک تحصیل میزان تنها 5 درصد است.

اما سال پیشرفت در معرض خطر از دست رفته با شیوع COVID-19 بیماری همه گیر.

در اواسط ماه مارس مدارس به حال نزدیک به یک شبه در سراسر کشور و کشور بیش از حد. متاسفانه همزمان با این که زمان از سال که Odisha شش میلیون کودک در مدرسه بودند به نشستن برای امتحانات خود را.

‘اجتماعی درآمد و دیجیتال تقسیم قرار داده اند محروم ترین در معرض خطر از یادگیری زیان و ترک,’ هشدار داد سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان‘s 2020 جهانی آموزش و پرورش گزارش نظارت.

در این زمان افزایش نرخ ابتلا به عفونت و اجباری اجتماعی فاصله, کلاس درس تنها می تواند در رسیدن به دانش آموزان از طریق دیجیتال حالت است. اما چگونه آماده شد Odisha برای این بحران با 3 نفر از 10 نفر در فقر زندگی می کنند? IPS مجموعه های خارج برای پیدا کردن پاسخ.

نتایج ما را دلسرد کننده است.

ما آموخته داستان 13-year-old G. Lela ردی فرزند ارشد از یک مادر تنها که با این نسخهها کار به عنوان یک کهنه-جمع کننده در Bhubaneswar, Odisha دولت است. در ابتدا او تا به حال هیچ آموزش و پرورش است. اما شش سال پیش او بخشی از یک پل است که اجازه داده او را به ادغام و حضور جریان اصلی تحصیل.

قبل از COVID-19 او تا به حال ساخته شده آن را به هشت درجه است. او خوش شانس بوده است که او یکی از دانش آموزان که بهره مند از آموزش دیجیتال پلت فرم راه اندازی توسط شرکت های اجتماعی Aveti یادگیری است که او دیده و از یک مرکز بازپروری Ashayen.

در این مستند همه چیز تغییر کرده است. بسیاری از کودکان مانند او که تا به حال دریافت دسترسی از طریق آموزش دیجیتال شد و در حال حاضر در صفحه اصلی. مرکز نمی تواند آنها را در محل نه آنها به اندازه کافی قرص به این وام به همه دانش آموزان خود را.

ردی شانس بلند خودش را از زندگی در فقر قرار داده شد در مکث. بنابراین بیش از حد بود و زندگی میلیون ها نفر از دختران نوجوان به حاشیه رانده با رشد تقسیم طول مستند.

یک روز پس از IPS منتشر شده ما گزارش E-learning تقسیم نقاط جهان کودکان محروم در خطر انداختن, با استناد به طیف وسیعی از محلی صداها از جمله کسانی که از محروم و حمایت یونسکو معتبر اطلاعات دولت مدرسه و توده وزیر آموزش و پرورش سمیر Ranjan Dash برای اولین بار بیرون آمد با واقعی آمار و ارقام.

این چیزی است که او گفت: از شش میلیون دانش آموزان در اوریسا 3.8 میلیون دانش آموز هیچ دسترسی به آموزش آنلاین در حالی که باقی مانده 2.2 میلیون دانش آموزانی که تا به حال دسترسی به دسترسی های متنوع با کیفیت.

چند رسانه ای سازمان صورت گرفت تا این موضوع بلافاصله پس از IPS گزارش آمد. این مسئله یک انتظار به برجسته می شود زیرا به نظر می رسد به وضوح حتی اگر دولت اعلام کرد کلاس ها ادامه خواهد دیجیتالی.

پدر و مادر تا حد زیادی اشتباه و احساس بد-مجهز به راهنمای فرزندان خود در مطالعات دیجیتال. و معلمان مدرسه بودند به اندازه کافی آموزش دیده برای ایجاد محتوای دیجیتال و یا حتی برقراری ارتباط این به طور موثر بر روی صفحه نمایش inter-face.

آشفته وزیر ارقام که اریب در برابر دانش آموزان محروم از زمینه های اقتصادی در عرض یک هفته از IPS گزارش بزرگترین پدر و مادر ارتباط نوشت: به Odisha کمیسیون حقوق بشر به اطمینان حاصل شود همه دانش آموزان تا به حال دسترسی به کلاس های آنلاین.

این مدرسه و توده آموزش و پرورش, وزیر تا به حال برای اطمینان دهم که یک کمیته بررسی وضعیت طوری که کلاس درس دوره-مواد مرتبط رسیدن به همه دانش آموزان است.

مدارس بر اساس آخرین تصمیم دولت را بسته باقی می ماند تا اوت 31. اما توncertainty هنوز هم سگ اوت مدرسه بازگشایی و دیجیتال و مطالعات ممکن است همچنان برای طولانی تر از پیش بینی.

اما Odisha را وزارت آموزش و پرورش است که در حال حاضر تکاپوی پس از گرفتار شدن در backfoot برای به دست آوردن آن حاضر مطالعه مواد به دانش آموزان بدون تاخیر بیشتر.

این Odisha مدرسه آموزش برنامه قدرت (OSEPA), یک, کلید, دولت, بدن, در حال حاضر چندین کمیته در محل به conceptualise و توسعه محتوا برای آموزش آنلاین با توجه به داش.

“بسیاری از دانش آموزان در دولت هستند و در عین حال به آمده و تحت سیستم آموزش آنلاین با توجه به عدم وجود زیرساخت های لازم” داش گفت: منطقه ای کانال های تلویزیونی. بیش از 21,000 روستاهای قبیله ای در Odisha را بدون برق هستند. برای آنها معلمان جسمی مربی دانش آموزان خود را در حالی که برای کسانی که دسترسی به اینترنت و تلفن های هوشمند WhatsApp گروه ها به حالت اصلی از کلاس آنلاین کار می کنند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>