نظر: Hutterites, COVID نژادپرستی و مسئولیت اجتماعی

محتوای مقاله در ادامهبا وجود علت سعی و کوشش و ورزش احتیاط برخی از Manitoba مستعمرات در حال حاضر نیز تجربه بروز

توسط AKHSHIJNEWS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

با وجود علت سعی و کوشش و ورزش احتیاط برخی از Manitoba مستعمرات در حال حاضر نیز تجربه بروز یک COVID-19. آنها در حال هدفمند با غیر قابل قبول دهها وجود استثنایی احتیاطی. آنها سزاوار نیست این درمان است.

چرا از آن است که جریان اصلی شهروندان که به رفتار بد و برخورد با بر اساس یک به یک است اما Hutterites هستند نه ؟ Hutterites تا حد زیادی شهروندان مطیع قانون. اطاعت از دولت است که بخشی از ما دستور روحانی. مانند فرهنگ های دیگر Hutterites نگاه متفاوت و دیدن جهان متفاوت است. ما را ببخش برای اضافه کردن بافت و رنگ را به جهان خود را, اما ما نیز کمک 3.5 میلیارد دلار به سالانه اقتصاد غرب کانادا است.

Hutterites دو وحشتناک معایب. اولا آنها هرگز لاف زدن در مورد باور نکردنی kindnesses آنها را برای بسیاری از دیگران است. در مرحله دوم و فاحش; آنها احساس تعهد وجه به توضیح راه خود را از زندگی به طور کلی است. این برگ های آنها را به حدس و گمان و سوء تفاهم ها. Hutterites شده اند در کانادا برای بیش از 100 سال اما شما نمی خواهد پیدا کردن یک کتاب در هر فروشگاه کتاب است که باعث می شود ما تاریخ شگفت آور زنده آمده است. این امر شوک ما Hutterite پدران ما بودند ظالمانه سوخته در خطر است و به شدت می خواستم به یاد می شود نه برای قربانی خود را, اما برای چرا.

COVID-19 در حال تغییر است تمام زندگی ما است. من بسیار افتخار از کار من Hutterite همکاران انجام داده اند و همچنان به انجام این کار در رابطه با COVID-19 بیماری همه گیر. https://www.hutteritehealth.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب