امنیت و آزادی مطبوعات: COVID-19/قاچاق انسان

سلامت, حقوق بشر, سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه برای مبارزه با قاچاق انسان ارائه می دهد و توصیه به دولت د

توسط AKHSHIJNEWS در 14 اردیبهشت 1399
سلامت, حقوق بشر,

سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه برای مبارزه با قاچاق انسان ارائه می دهد و توصیه به دولت در کوتاه مدت پاسخ به COVID-19: "بدون فوری و هدفمند عمل این سلامت و بحران اقتصادی می تواند تبدیل به یک, قاچاق انسان, بحران, قرار دادن تعداد بیشتری از زندگی و انسجام جوامع ما در خطر است." "قاچاق انسان تغذیه آسیب پذیری. آن است که دقیقا زمانی که ما جامعه جهانی متزلزل است با یک بحران این قدر که تعهد ما برای مبارزه با بهره کشی از مردم آسیب پذیر می شود اکثر حاد است."

وین Apr 30 سال 2020 - چگونه به آدرس عواقب COVID-19 pandemic برای آسیب پذیر ترین در جوامع ما به خصوص برای قربانیان قاچاق انسان و بازماندگان این است که تمرکز یک مجموعه ای از توصیه ها به دولت منتشر شده توسط سازمان امنیت و همکاری نماینده ویژه و هماهنگ برای مبارزه با قاچاق انسان شجاع ریچی امروز.

ساختمان خود را زودتر بیانیه ریچی هشدار دولت به این خطر که بدون فوری و هدفمند عمل این سلامت و بحران اقتصادی می شود, قاچاق انسان, بحران, قرار دادن تعداد بیشتری از زندگی و انسجام جوامع ما در خطر است. "تاثیر COVID-19 بحران در قاچاق انسان است عمیقا در مورد. توصیه های ما با هدف حمایت از 57 سازمان امنیت و همکاری شرکت متحده در مبارزه با قاچاق انسان در طول و پس از بحران کنونی به عنوان آسیب پذیری خواهد شد ترکیب در هفته ها و ماه آمده است," او گفت:.

قاچاق انسان تغذیه —آسیب پذیری خاص جنسیتی و نابرابری اقتصادی — و آن را نشانه ای از سستی در جامعه ما است. ریچی اظهار داشت: "این دقیقا زمانی که ما جامعه جهانی متزلزل است با یک بحران این قدر که تعهد ما برای مبارزه با بهره کشی از مردم آسیب پذیر می شود و حاد. مبارزه با قاچاق انسان است و نه فقط اجرای یک قانون مسئولیت. آن است که یک انسان اجتماعی و امنیتی ضروری و فوری در اولویت است."

"با توجه لازم و کافی منابع و راست برنامه های ما می توانید شروع به امروز برای ساخت بهتر و امن تر فردا برای همه است." گفت: نماینده ویژه که آمادگی خود را برای ارائه حمایت بیشتر برای شرکت متحده از جمله از طریق متناسب کمک های فنی برای توسعه و اجرای ضد قاچاق برنامه عمل و قانون گذاری یا سیاست تلاش.

توصیه:

پیشگیری

1. اطمینان از دسترسی جهانی به ضروری اقتصادی و رفاه اجتماعی از جمله بیکاری کمک های اولیه برای همه کسانی که به آنها نیاز دارید را بدون در نظر گرفتن اخیر سابقه اشتغال. این کمک خواهد کرد جلوگیری از کسانی که تحت تاثیر اقتصادی تاثیر بحران از جمله میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان معمولی و میهمانان داخلی و کارگران از افتادن به دست قاچاقچیان.

2. اعطا یا تمدید مجوز اقامت موقت به مهاجران و پناهجویان را بدون در نظر گرفتن وضعیت حقوقی. این را افزایش می دهد انعطاف پذیری خود را با تسهیل دسترسی به مراقبت های بهداشتی و دیگر خدمات رفاهی و نیز کمک خواهد کرد که آمریکا مقامات و خدمات اجتماعی به سرعت شناسایی احتمالی قربانیان قاچاق و بهتر در آینده جلوگیری قسمت از بهره برداری.

3. اولویت بندی منابع برای خروج خدمات در معرض خطر بخش های مانند فحشا میباشد. با خرید جنسی تجاری مصنوعی سرکوب به عنوان یک نتیجه از این مستند شامل برنامه های تضمین حمایت می تواند یک ابزار قدرتمند برای شکستن چرخه بهره برداری و تقویت خروج از مسیر به یک جایگزین واقعی برای کسانی که نیاز دارند.

حفاظت

4. ارائه قربانیان قاچاق با دسترسی به امن و فوری مسکن در مراقبت های بهداشتی و روانی کمک, برای کمک به خروج از قاچاق و محافظت از آنها را از revictimization. موقت قرنطینه محل اقامت قبل از پناه دادن شناخته شده است به عنوان یک وعده عمل به اطمینان از انطباق با COVID-19 اقدامات پیشگیری.

5. گسترش برای حداقل شش ماه تمام کمک و حمایت از اقدامات برای تمام قربانیان قاچاق از جمله مجوز کار و دسترسی به خدمات برای اطمینان از تداوم در گنجاندن اجتماعی فرایند فراتر از زمان بحران بهداشتی. ادامه سرمایه گذاری در برنامه های توانبخشی به عنوان خطر از دست دادن " کسانی که بازماندگان که در حال حاضر در حال گذار است و در حال حاضر به خصوص با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی. ارائه پشتیبانی آنلاین به قربانیان قاچاق انسان در داخل و خارج از پناهگاه. روانشناسی مشاوره حقوقی حمایت و همچنین آموزشی و فعالیت های آموزشی نمونه هایی از این خدمات است که ممکن است به طور موقت ارائه از راه دور برای اطمینان از تداوم قربانی حمایت و برای جلوگیری از دوباره قاچاق.

6. ایجاد و یا تقویت خطوط تماس ویژه ای برای قاچاق انسان, خشونت خانگی و کودک آزاری (از جمله آنلاین) گزارش و گسترده ترویج خدمات خود را به عنوان یک ابزار برای شناسایی احتمالی موارد قاچاق انسان.

دادستان

7. اطمینان از آماده باش در میان اجرای قانون و دیگر خط اول پاسخ دهندگان به رسمیت شناختن و شناسایی قاچاق انسان است. با قاچاقچیان به احتمال زیاد به محوری برای آنلاین بهره برداری و با پلیس کار بازرسان اجتماعی کارگران بهداشت و درمان حرفه ای مربیان و سازمان های غیر دولتی در حال حاضر به طور چشمگیری محدود در ضد قاچاق با تلاش های تشخیص و سرکوب تلاش های را برای انطباق با محیط در حال تغییر.

8. اطمینان از تداوم نظام عدالت برای تحقیق و تعقیب قاچاقچیان و حتی در زمان مستند. برای مثال برگزاری دادگاه از طریق ویدئو و یا نهفته باید در نظر گرفته شود و به طور فعال به دنبال هر زمان که ممکن است به عنوان یک ابزار برای اطمینان از به موقع عدالت و جلوگیری از دوباره حادثه, قربانیان.

9. محققان باید آماده به قاچاقچیان خود را تغییر طرز عمل افزایش آنلاین اجرای حضور و به کارگیری پیشرفته تحقیقی ابزارهای مالی از جمله ابزار تحقیقات برای شناسایی قاچاق انسان در جریان های مالی به دلیل افزایش در پرداخت های غیر نقدی.

10. طرح سیستمیک کار بازرسی از بالا خطر صنایع بلافاصله پس از عملیات کسب و کار از سر گرفت. کشاورزی با توجه به برداشت محصول تابستان است و یک مثال از یک منطقه به مانیتور با توجه خاص.

11. یک بار مستند اقدامات برداشته حفظ بالا و اجرای قانون هشدار در اشکال قاچاق که به افزایش احتمال دارد در آینده نزدیک مانند آنلاین استثمار و مجبور به گدایی.

مشارکت

12. تشویق و یا قیمومیت شرکت های فن آوری برای شناسایی و از بین بردن خطرات ناشی از قاچاق انسان در سیستم عامل خود از جمله با شناسایی و توقف توزیع سوء استفاده جنسی از مواد آنلاین. ایجاد و یا تقویت اجرای قانون و همکاری های قضایی از جمله در پیش از محاکمه مرحله با کشورهای مبدا و مقصد در موارد آنلاین بهره برداری به خصوص کودکان است.

نگاه به آینده

13. برنامه ریزی برای اطمینان حاصل شود که ضد قاچاق جامعه پاسخ می دهد به اندازه کافی برای دیگری ممکن است شیوع کروناویروس. پیش بینی برای یک ثانیه COVID-19 موج بعد از این سال برجسته نیاز به اطمینان حاصل شود که کمک امکانات حفاظت از برنامه های تحقیقات و دادگاه ادامه عملکرد در آینده ممکن است مستند اقدامات است.

رسانه های تماس:

Lilia Rotoloni
اطلاعات عمومی افسر
Lilia.Rotoloni@osce.org
+33 (0)628340397
@osce_cthb



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب