مدیریت از راه دور تیم خواسته های مهارت های جدید
عکس: شاتر

مدیریت افراد از راه دور برای هر طول زمان طول می کشد رهبران خارج از منطقه راحتی خود را قرار می دهد و تعهد در آنها به یادگیری مجموعه ای جدید از ابزار استدلال استر لنگدن.

هرگز موثر رهبری و مدیریت مردم بیشتر شده است انتگرال به یک کسب و کار موفقیت از چالش های ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر. تقریبا یک شبه از کار کردن در منزل تبدیل شده است و طبیعی برای بسیاری از. در مقابل افت جهانی بهداشت بحران مدیران مجبور به تنظیم سرعت به راه های جدید برای مدیریت تیم خود را.

چند ماه از شروع این بیماری همه گیر از تغییر پویا در بین مدیران و تیم به ارمغان آورد توسط Covid-19 روشن به نظر می رسد. خوب مدیران در بالا نیاز به تقویت روابط و اعتماد با تیم خود را در راه های جدید و با تاکید بر ماندن در تماس ارتباط موثر و کار مثبت با تغییرات در کار و زندگی خط آورده این غیر معمول بار. خطرات برای کارکنان تندرستی و تعهد کارکنان سطوح به طور کلی در مدیران راداری و آن را احساس به عنوان اینکه همه ما اقتباس بسیار به سرعت به دنیای جدید از جلسات مجازی, قهوه و نوشیدنی.

به عنوان کشور احساس می کند راه خود را با احتیاط از محدودیت های ما دیدن کسب و کار در حال حرکت از آتش نشانی مرحله نسبت به راه های جدید کار که بیشتر پایدار در اواسط به مدت طولانی است. این می درخشد کانون توجه بر روی طیف وسیعی از مهارت ها و دانش است که مدیران باید به منظور مدیریت متفاوت و از راه دور نیروی کار به طور موثر و مطمئن شوید که کسب و کار محافظت شده است. مطمئن شوید کارکنان خود را پشتیبانی می کند و درگیر بحرانی است اما تا بیش از حد در برخورد با مشکل HR مسائل به عنوان و زمانی که آنها بوجود می آیند. در حال حاضر زمان مناسبی برای منابع انسانی را در نظر بگیرید اگر مدیران پشتیبانی از هر دو به نقطه و رسیدگی به برخی از مسائل موجب ناراحتی که به ناچار بوجود می آیند در حالت عادی.

مدیران به ویژه کسانی که جدید به نقش یا نقش که ناگهان شامل گسترش بیشتر عنصر معنوی یا که احساس آنها عامل بیشتر در این زمان ممکن است نیاز به یادآوری است که فقط به این دلیل که بسیاری از ما در حال کار بیشتر از راه دور به این معنا نیست که معمول اصول مدیریت اعمال نمی شود. هر گونه اشتغال ادعای ناشی از شرایط فعلی نمی خواهد پیدا کردن راه خود را به اشتغال دادگاه برای برخی از زمان تا زمانی که پس از rawness از مستند شروع به محو شدن از حافظه جمعی و کارفرمایان می توانند انتظار برگزار می شود به همان استاندارد به عنوان قبل از.

مدیران نیاز به اطمینان حاصل شود که آنها دسترسی به اطلاعات صحیح در مورد اعضای تیم خود را. این اولین گام برای دست زدن به بسیاری از مسائل مربوط به اشتغال به عنوان مثال تاخیر انداختن کارمند نارضایتی آنها قبل از تشدید لکه های ناراضی و یا مخل کارمند و یا حمایت با مسائل مربوط به سلامت روان و فرسودگی شغلی در مرحله اولیه است. پالس نظرسنجی, قابل فهم, از راه دور, مشاوره و buddying سیستم همه بازی در این. اساسا بیشتر مدیران نیاز به مسلح با یک کار دانش قانون اشتغال و منابع انسانی درگیر مسائل و گزینه های باز به آنها. آنها نیاز به دانستن چه نوع از اطلاعات باید خود را تنظیم زنگ زنگ زنگ و به همین دلیل زمانی که برای دریافت منابع انسانی و پشتیبانی چه سیاست و فرآیندهای ممکن است باعث شود و چه چیزهایی می تواند بازی کردن اگر نگرانی در سمت چپ unaddressed.

عملکرد و توانایی مدیریت مسائل یک مثال خوب از کارمندان که از چشم نباید از ذهن وقتی که می آید به مدیریت از راه دور. از آن آسان است به sympathise با مدیر است که دستکاری هزاران خواسته و کسی احساس نمی کند که عملکرد مدیریت است که در بالای دستور کار خود و یا کسی که احساس می کند که از آن خواهد شد مشکل تر از آن است که ارزش به منظور بالا بردن هر گونه مسائل با کارکنان در حال حاضر در پایان خود را افسار.

با این حال برخی از زمان در حال حاضر فکر کردن چه از طریق مدیریت عملکرد باید مانند نگاه در جهان از راه دور کار و مطمئن شوید که مدیران باید از این ابزار برای مقابله با هر گونه نگرانی به سرعت می تواند به خوبی به سر برد و به کمک هم مدیریت انتظارات و سرمازدگی مسائل در جوانه. به عنوان مثال:

  • برگشت به اصول اولیه چه عملکرد خوبی مانند نگاه در راه های جدید ما در حال کار کردن ؟ چه پارامترهای تعیین شده است در اطراف homeworking? چه اهداف/معیارهای ارزیابی عملکرد و انجام آنها حس را در این واقعیت جدید به خصوص با افراد مشغول به کار از خانه و مواجهه با اختلال در بسیاری از سطوح ؟ آیا کارکنان درک آنچه که از آنها انتظار می رود? در حال تغییرات در سیاست های رسمی و یا بهبود عملکرد برنامه مورد نیاز است ؟
  • آیا کارمندان می دانم که چگونه به منظور بالا بردن نگرانی و یا بهبود نشان می دهد? می توانید آنها صحبت به کسی غیر از خود مدیر اگر این کمک می کند ؟
  • آیا مدیران می دانم که چگونه به نقطه و رسیدگی به هر گونه عملکرد و یا انجام مسائل حتی در حالی که کارکنان در حال کار از راه دور? به طور خاص چگونه خواهد مدیران جایگزین رسمی قهوه است که اغلب می تواند قبضه کردن مسائل مربوط به کار افزایش?
  • هستند مدیران و مجهز به دانش و ابزار برای مقابله با مشکل مسائل بدون اجازه دادن به آنها اسلاید و آیا آنها می دانند که چگونه به آن دشوار مکالمات?
  • باید مدیران آموزش مناسب – برای مثال, انجام اقدامات انضباطی در, فرصت های برابر ضد آزار و اذیت و قلدری ناخودآگاه تعصب صحبت کردن/افشاگری اطلاعات مدیریت بیماری و….
  • اطلاعات شخصی – آیا مدیران درک تعهدات خود در هنگام پردازش اطلاعات شخصی و انجام آنها درک کسب و کار’ تعهدات در پاسخ به موضوع دسترسی به درخواست و دادخواهی و افشای?
  • چگونه HR حمایت و همکاری مدیران هر دو به طور منظم و در مسائل حساس?
  • مطمئن شوید که مدیران باید دانش به نقطه بالقوه منابع انسانی مسائل و اعتماد به نفس آنها را به آدرس فعالانه باید پرداخت سود سهام در افزایش تعهد کارکنان و حفظ و نگهداری و همچنین کاهش خطر ابتلا به اختلافات و دادخواهی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

آموزش سئو