بیش از 50s به ارائه واکسن آنفولانزا در پاییز امسال در 'بی سابقه' گسترش

دولت در نظر دارد برای قرار دادن در محل "بی سابقه" واکسن آنفولانزا برنامه این پاییز برای کمک به بیمه خدمات درم

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

دولت در نظر دارد برای قرار دادن در محل "بی سابقه" واکسن آنفولانزا برنامه این پاییز برای کمک به بیمه خدمات درمانی مدیریت هر موج دوم coronavirus با آنفولانزا رایگان jabs ساخته شده در دسترس به هر کسی در سن 50-64.

رایگان واکسن آنفولانزا برنامه است که به طور معمول تنها رایگان ارائه شده به "در معرض خطر" گروه ها و خط مقدم NHS کارگران است.

اما وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی (DHSC) اعلام کرده است در این سال برنامه خواهد شد به گسترده تر گروه از افراد مسن همراه با مردم در coronavirus محافظ لیست و اعضای خانواده خود را تمام مدرسه گروه در سال تا 7 سال افراد با سن بیش از 65 زنان باردار و کسانی که با شرایط از پیش موجود از جمله در معرض خطر تحت twos.

وزیر بهداشت مت Hancock گفت: "این خواهد بود که بزرگترین واکسن آنفولانزا برنامه در تاریخ و کمک به محافظت از ما بیمه خدمات درمانی خود را به زمستان. اگر شما واجد شرایط برای یک واکسن که آیا آن را برای اولین بار و یا اینکه شما معمولا یک, پس از آن من از شما می خواهم به آن را دریافت کند نه فقط برای محافظت از خودتان اما برای محافظت از بیمه خدمات درمانی و عزیزان خود را از آنفولانزا."

این برنامه در درجه اول تحویل داده می شود از طریق GP شیوه ها و داروخانه ها موجود "در معرض خطر" گروه واکسن اول و پس از آن برنامه باز بیشتر به طور گسترده ای. بیمه خدمات درمانی خواهد شد تماس با مردم به طور مستقیم از جمله اطلاعات در مورد که در آن برای رفتن به دریافت واکسن های DHSC گفت.

این حرکت می تواند اضافه کردن به رشد فشارهای شغلی ارائه دهندگان خدمات سلامت به عنوان محل کار به آرامی بازگشت به 'عادی' پست بیماری همه گیر. اوه پزشکان اغلب آنهایی که تحویل آنفولانزا jabs در محل کار و همچنین تشویق را از طریق بیمه خدمات درمانی که در آن مناسب است. این قابل درک است که برخی از ارائه دهندگان در حال حاضر شروع به سطح شیب دار استخدام واکسیناسیون پرستاران در پاسخ.

دکتر گراهام جکسون ارشد بالینی مشاور بیمه خدمات درمانی کنفدراسیون گفت: "این تصمیم به گسترش رایگان در دسترس بودن واکسن برای محافظت از مردم آسیب پذیر است خوش آمدید و ما را تشویق همه به سلامت و مراقبت از کارکنان واکسینه شود که در آن مناسب است.

"جزئیات بیشتر مورد نیاز هستند در مورد بودجه اضافی برای مراقبت های اولیه برای کمک به اداره بزرگترین و جامع ترین آنفولانزا کمپین است که این کشور تا به حال دیده می شود."

عضو شورا Paulette همیلتون معاون رئیس دولت محلی انجمن جامعه تندرستی هیئت مدیره افزود: "ما خوشحالیم که دولت گسترده تر معیار برای رایگان jab و می خواهیم آن را در نظر بگیرید که آیا یک رایگان واکسن آنفولانزا نیز می تواند ارائه شده به هر کس دیگری در این کشور در سال.

"شوراهای' مدیران بهداشت باید نظارت بر اجرای گسترده تر از آنفولانزا واکسن در مناطق خود به منظور استفاده از دانش محلی و تخصص برای اطمینان مردم به عنوان بسیاری که ممکن است می توانید خود را واکسینه شوند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب