همه گیر اتحادش را تغییر مهارت های کارفرمایان تمایل

شاتر وجود خواهد داشت تغییر در مهارت ها و رفتارهای کارفرمایان خواهد شد به دنبال در کار نامزدها به عنوان سازمان

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399

شاتر

وجود خواهد داشت تغییر در مهارت ها و رفتارهای کارفرمایان خواهد شد به دنبال در کار نامزدها به عنوان سازمان های ظهور از coronavirus بیماری همه گیر.

به جای به دنبال مهارت های سنتی و یا تجربه مورد نیاز برای نقش های خاص کارفرمایان به طور فزاینده نیاز کارکنان که رفتار مانند کارآفرینان و می تواند انطباق زمانی که سازمانها نیاز به تغییر تمرکز خود را از HR رهبران گفت: در طول یک وبینار توسط منابع انسانی مشاوره فریز جونز.

شارلوت فورسیت ارشد مردم افسر در سرویس انتقال پول در جهان حواله گفت: او معتقد بود همه گیر بود تنگ skillset این شرکت به دنبال در کار نامزدها با وجود موفقیت از راه دور مشغول به کار در این مستند به طور بالقوه گسترش استخر استعداد آن را می توانید در قرعه کشی از.

او گفت: شرکت هایی که تا به حال یک مشتری اول و یا دیجیتال-اولین طرز فکر احتمال ظهور قوی ترین و که این صفات خواهد بود به دنبال در آینده استخدام و فعالیت است.

"من فکر می کنم ما شروع خواهد شد بیشتر انتخابی از نظر طرز فکر مردم است. من فکر می کنم ما واقعا نیاز به تمرکز بر آنچه مهم است [برای بازیابی]. بنابراین من فکر می کنم skillsets و رفتارهای افراد را تغییر دهید و مطابق با آنچه که ما نیاز به انجام به عنوان یک سازمان" او گفت:.

آنت Bergknut رئیس HR افسر در نظافت و بهداشت شرکت فن آوری Diversey گفت: کارکنان با مهارت های کارآفرینی تبدیل خواهد شد حیاتی به عنوان کسب و کار خروج از بحران و تمرکز فعالیت های خود را به حداکثر رساندن موفقیت است.

"در طول چند ماه گذشته ما اجازه رفتن از ما نقش های سنتی قابلیت ها و مسئولیت های آن تمام شد خیلی بیشتر کارآفرینی و مردم قرار داده و نیروهای وظیفه با هم به چنگ زدن به فرصت ها در بازارهای خود," او گفت:.

"در حال حاضر ما باید کسی در آن پیشرو عظیم تقاضای جهانی برنامه و کسی در منابع انسانی به دنبال در عرضه و تقاضا و توانایی تولید... پس [HR باید در] که در آن شما باید مهارت های مناسب به جای که توانایی های شما در توابع مانند HR و یا در امور مالی.

"استعداد نیاز به جا به یک انعطاف سازمان و انعطاف پذیر مهارت های مناسب در جایی که مورد نیاز است."

اگر چه بحران شده و بسیاری از HR تیم یک فرصت برای فکر کردن در مورد آینده قابلیت ها و راه کار فورسیت هشدار داد در برابر تبدیل شدن بیش از حد از خود راضی در مورد در حال حاضر – به خصوص به عنوان زمان دور از کار باعث شده بود بسیاری از کارمندان به فکر می کنم در مورد اینکه آیا کار خود را برای آنها مناسب است.

"کمتر وجود دارد شغل برای مردم به حرکت می کند ، اما به محض این که وجود یک چشم انداز مثبت در بازار كار مردم را می خواهید به ترک بسته به اینکه چگونه ما آنها را در حال حاضر" او هشدار داد.

"آن چه ما پاسخ آن را چگونه ما را در درک آنچه مورد نیاز آن است که چگونه ما قرار داده و ما اسلحه در اطراف ما مهم استعداد و سعی کنید به واقعا درک آنچه که برای آنها مهم است.

"یکی از چیزهایی است که ارزش به خاطر سپردن است که پس از آخرین بحران مالی بیشتر شروع یو پی اس راه اندازی شد از همیشه قبل از, بنابراین من فکر می کنم مردم شروع به نگاه در" چگونه می توانم کار را برای من کار می کنند?'. آن ممکن است تغییر مشاغل; آن ممکن است تغییر ساعات کار و یا شیوه های آن ممکن است پله کردن نردبان شرکت ها در دسترس نباشد."

استعداد نیاز به جا به یک انعطاف سازمان و انعطاف پذیر مهارت های مناسب در جایی که مورد نیاز" – آنت Bergknut, Diversey

محل دیگر نمی خواهد یک مشکل زمانی که, استخدام, استعداد و گفت: سرنا Truong ارشد مدیر منابع انسانی در یک شرکت فن آوری و سازمان ها باید در مهارت های آنها در سراسر نقاط به جای اطمینان آنها حق دارند مهارت مخلوط را در یک محل واحد و یا کسب و کار منطقه است.

تغییر نسبت به مهارت مبتنی بر استخدام را نیز به احتمال زیاد نیاز به منابع انسانی به فکر می کنم در مورد پاداش گفت: Truong "وجود خواهد داشت تغییر در راه ما پرداخت مردم – آیا ما پرداخت مردم برای نقش آنها انجام و یا آن را بازار محور جبران ما در به دنبال؟"

Truong گفت: کارفرمایان و HR تیم نیاز به "شروع به فکر کردن در مورد چیزهایی که بسیار متفاوت از نظر ما ساختار و نقش و آنچه که ما در حال انتظار در هر نقش که چگونه ما در حال کمک به افراد و سازمان به جلو حرکت می کند و چگونه ما در حال استخدام".

"من فکر می کنم این یک فرصت فوق العاده برای HR – شما می خواستم یک صندلی در جدول خوب در اینجا صندلی خود را در جدول. این یک فرصت واقعا با شریک کسب و کار," او گفت:.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن