بیماری همه گیر است که یک تحول کسب و کار فرصت برای HR

عکس: مرکب از Shutterstock تصاویر

Coronavirus بحران کسب و کار تحول عمده ای بین المللی HR کنفرانس شنیده هفته گذشته است. اما به دوباره اختراع خود را کسب و کار است برای حذف موانع از جمله تعصب و نژاد پرستی. آدم McCulloch گزارش

جهانی HR کنفرانس هفته گذشته شنیده ام که حرفه ای منابع انسانی باید با استفاده از Covid-19 بحران به لرزش تا حرفه ای به چالش طولانی-برگزار اصول و چالاک تر.

به خوبی شناخته شده و دانشگاهیان و پزشکان و نویسندگان مانند دیو اولریش جاش Bersin و بریتانیا لوسی آدامز گفت: وای HR فروم در روز پنج شنبه که Covid-19 pandemic ارائه HR با فرصت ایده آل برای “step up” و تبدیل شدن به کسب و کار بیشتر متمرکز بر آزادی خود را از سنگین روش.

نیز وجود دارد از هشدارهای ما سخنرانان بیش از درک افزایش نژادپرستی در ایالات متحده و زمان درمان فقیر از مردم از رنگ. یکی از لیندا Sharkeyگفت: شرکت کنندگان: “ما نمی توانیم آنچه که اتفاق می افتد امروز در ایالات متحده; آن نیست; هیچ کس نمی تواند ادامه با نژادپرستی و تعصب. ساعت باید نگه دارید تا آینه به سازمان. ما در شرکت ما باید تحمل نمی سمی رفتار … آن را بر همه چیز است.”

یکی دیگر از جاش Bersinاظهار داشت: در پاسخ به یک سوال است که ما احتمالا تا به حال برای دیدن پشت رئیس جمهور تهمت اگر پیشرفت و بهبودی قرار بود ساخته شده پس از بحران همه گیر. “اکثر آمریکایی ها می خواهند به زندگی می کنند در یک سالم اقتصاد جهانی” او گفت:.

“ما می خواهیم به این باور چالش های ارائه شده توسط این بیماری همه گیر و جهانی شدن کره زمین به ارمغان بیاورد و ملت ها با هم. اکثر کسب و کار بسیار جهانی است. هیچ سوالی وجود دارد که اکثر افراد می خواهند بیشتر یکپارچه جهان است.”

رهبری جهانی متخصص Sharkey گفت: “مردم بسیار بر روی لبه در کشور است. ما در منابع انسانی را به بازی بخشی از ما در نشان دادن مردم یک راه پیش رو است. در زمان تغییر عظیم مردم نیاز به وضوح اهداف است. ما نیاز به رهبران که با هم می آیند و ارائه ی راه رو به جلو. ما باید گرد هم می آیند.”

او با رد هر گونه نظر که ناخودآگاه تعصب وجود ندارد و اعلام کرده است که در آن ماندگار در هر سازمان است. واقعا رهبران بزرگ او تأکید درک خطرات ناشی از خود تعصب و تضمین است که آنها اقتباس عملیات در کشورهای دیگر در حالی که حفظ اصول اخلاقی و صداقت.

به عنوان مثال, Sharkey با استفاده از یک وضعیت از تجربه خود را. “ما در این بحث ما در مورد تعادل کار و زندگی, اما در ژاپن آنها نمی بسیار است. من برای یک شرکت است که سعی در تعطیل ژاپن در 5pm و همه را تشویق به رفتن به خانه. اما مردم نمی خواهم به خانه بروم و می خواستم برای انجام کاری. همسر یکی از کارکنان به من آمد و گفت که او نگران بود که شوهر او آمدن به خانه زود است. ‘او در مشکل” او پرسید. بنابراین ما داد تا در تلاش برای اجرای ما ساعت است.”

Rensis ليکرت استاد در راس دانشکده کسب و کار دانشگاه میشیگان دیوید اولریش, تاکید کرد که متخصصان منابع انسانی مورد نیاز برای استفاده از این بحران همه گیر به جلو حرکت کند و این Covid-19 اگر چه یک تراژدی وحشتناک بود که یک “فرصت باور نکردنی برای منابع انسانی به گام”.

این avuncular اولریش بسیار تاثیرگذار رقم در منابع انسانی و تولید شده سازمانی مدل های که شده است به تصویب رسید, و بازسازی, توسط بسیاری از کسب و کارهای بزرگ. اصلی خود را به وای HR فروم بود که منابع انسانی مورد نیاز برای دیدن مشتریان به عنوان حداقل به عنوان برابر در اهمیت به کارکنان. او گفت: “اگر ما در مورد مراقبت از مردم ما و عدم موفقیت در این بازار پس ما شکست خورده اند. کارمند با تجربه نیاز به ارتباط با مشتری تجربه. به سادگی مراقبت در مورد کارکنان به تنهایی هرگز به اندازه کافی است.”

او هشدار داد که پزشکان “HR نمی شد در مورد منابع انسانی” آن را در مورد موفقیت در بازار است و در اینجا “ارزش تعریف شده توسط گیرنده نیست دهنده”. اولریش منعکس شده است که تا ژانویه کسب و کار به طور عمده صحبت کردن در مورد, اجتماعی, اقتصادی و فناورانه با تمرکز بر اجرای اقتصاد و هوش مصنوعی – “اما این ویروس در جهان تغییر کرده است که در آن زندگی می کنیم”.

Covid وحشتناک است اما یک فرصت باور نکردنی برای منابع انسانی” – لوسی Adams

این تجربه برای کسب و کار شبیه به یک حادثه بد ترک قربانی رو به یک نوع جدید از زندگی است. “ما مجبور به پاسخ و بازیابی و دوباره اختراع. ما باید برای انطباق با شرایط جدید است.”

از صفات رهبری است که مهم بیرون آمدن از همه گیر اولریش گمان توانایی به حرکت در تناقض بود و حیاتی است. این سوال رو رهبران “آیا من می توانم برای مراقبت از کارکنان ما در حالی که به دست آوردن یک محل در بازار؟”

HR تا به حال برای ارائه استعداد رهبری و سازمان اجازه می دهد تا این بهبودی و موفقیت است. اما در ابتدا, همه ما تا به حال به مهار دوره ای از عدم قطعیت است. “ما فقط نمی توانید صبر کنید برای چیزهایی که به برخی از دوباره.”

Lucy Adams

لوسی Adams

سابق بی بی سی مدیر منابع انسانی لوسی آدامزرئیس مخل HR تقویت موضوع HR داشتن یک فرصت جدید برای دوباره اختراع خود را. در حالی که پروفسور اولریش نماینده با نفوذ تاسیس و مبتنی بر شواهد علمی با رویکرد حرفه ای, Adams بود برای پاره کردن کتاب قانون. او گفت: نمایندگان: “ما یک ساعت دستی است که به ما می گوید ما نیاز به مجموعه ای از مردم با اهداف و رای آنها را در برابر اهداف … و ما را مجبور به انجام سالانه نامزدی بررسی و سپس ارسال نتایج به گران مشاوره و دریافت نتایج هیچ کس درک می کند. ما مردم را در جعبه و نقد و بررسی این جعبه. این راهنما کار نمی کنه; شاید آن مشغول به کار است.”

آدامز شناسایی چهار چالش های کلیدی برای منابع انسانی در ماه های آینده:

  • آن را مورد نیاز مردم به چالاک تر و حرکت در سرعت.
  • ما یک نیاز برای بهره وری بیشتر – به خصوص داده شده و ما نمی دانیم چه زمانی این رکود خواهد رفت.
  • مورد نیاز است وجود دارد به مراتب بیشتر همکاری بین کارکنان شرکت ها و سازمان های دولتی.
  • سطوح اضافی از نوآوری مورد نیاز خواهد بود.

در شرایط کامل, Adams, حمله متعارف HR برای تضعیف توانایی مردم برای استفاده از قضاوت خود را. به عنوان یک قیاس او به یاد می آورد که در یک سازمان که در آن مردم به طور معمول گفت: برای رفتن به صفحه اصلی اگر آن را همراه با بارش برف آغاز شده. “سازمان بودند بیش از حد محافظ از کارکنان خود را,” او گفت:.

“ما نمی اعتماد مردم به رفتار خوب بنابراین ما طراحی فرآیندهای برای اطمینان مردم به خوبی رفتار می کنند. به عنوان یک نتیجه ما منفعل سازگار با رفتار و نه ابتکاری و چالاک رفتار. بیشتر ما پدر و مادر بیشتر ما ایجاد یک محیط است که کارکنان کمتر قادر به آمدن به خود, تصمیم گیری هوشمند.”

او در ضمنی که با مردم کار از خانه فراتر از آشکار نظارت و احتمالا گرفتن در نقش های مختلف بدون آنکه گفت: کسانی که به سازمان اجازه داده که کارکنان خود و آزادی خود را به استفاده از طرح مقابله می بهترین در ماه های آینده. در سازمانهایی که سطح اعتماد بالا و بالغ به بالغ رابطه مشغول به کار بود همه kpi ها بهتر بود, او گفت:. “Covid-19 منجر به کاهش سطح نظارت – مردم گذاشته شده اند به کار و انجام داده اند فوق العاده است.

“ما باید بحث در مورد رفتن به حالت عادی بازگشت. ما باید به ایجاد یک بهتر عادی”. Covid وحشتناک است اما یک فرصت باور نکردنی برای منابع انسانی.”

صنعت جهانی تحلیلگر جاش Bersin گرفت و این موضوع فرصت را برای منابع انسانی و حتی بیشتر: “این یک کسب و کار تحول مبدل به عنوان یک بیماری همه گیر.”

او هشدار داد در برابر کارکنان طاقت فرسا خود را به دلیل تمایل خود را برای مستند کار موفق است. انعطاف پذیری عظیم بود موضوع گفت: “بسیاری از ما نداشته تعطیلات این سال است. وجود دارد مقدار زیادی از خستگی در شرکت ها و مقدار زیادی از استرس. “من خسته هستم” بود بیانیه اکثر مردم agred با در یک نظرسنجی بزرگ از شرکت های ایالات متحده,” او گفت: “ما نمی تواند رهبران اگر ما نمی دانیم که چگونه به مردم احساس پر انرژی و سالم و مناسب و امن است. مردم باید تشویق به روز است.”

همانطور که برای کسب و کار تحول او به عنوان شواهدی وجود دارد این واقعیت است که پزشکی از راه دور مورد استفاده قرار گرفت 100 بار بیشتر از قبل از همه گیر و خوب کار شده.

Bersin پیش بینی کرد که اتوماسیون حال تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است به شرکت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. “آن را در حال اجرا بسیار سریع تر از همیشه قبل از. ما به عنوان مردم بیشتر و بیشتر در خدمت صنعت است. مهارت های نرم افزاری و خلاقیت و سازگاری در حال حاضر اساسی برای هر کسب و کار است.”

بیشتر از همیشه نوآوری حیاتی در HR Bersin گفت. “این دیگر یک حرفه ای این هنر و صنعت شما یاد بگیرند در حالی که انجام آن. بنابراین در طول این بحران نمی رویم به دنبال در اطراف برای پاسخ; شما باید برای ساخت خود را پاسخ.”

Bersin تحسین نوآوری نشان داده شده توسط یک شرکت غذاخوری آشپز بود در حال حاضر انجام درس آنلاین پخت و پز و کمک به کارکنان تندرستی. به همین ترتیب او اشاره کرد که چگونه برخی از بانک ها در حال حاضر توزیع پاداش عادلانه تر به جای رزرو بزرگ پرداخت برای مردم به طور انحصاری است.

مهم بود که در حال حاضر برای رهبران به اعتراف آنها نمی دانم دقیقا چه چیز برای حرکت به بیش از چند ماه آینده. او گفت: “هر کس می خواهد به بازگشت به حالت عادی … اما این اتفاق نمی افتد. دنیای جدید در جریان است متفاوت باشد. من پاسخ را نمی دانید. اما ما قصد داریم برای حمایت از شما را از طریق آن.”

آن را می توان استدلال کرد که در تلاش است به نظر می رسد در کنترل خطرات از دست دادن اعتماد به نفس کارکنان را در یک وضعیت که در آن بسیار ناشناخته است. “آن را OK می گویند: “ما نمی دانیم’,” او گفت: قبل از نشان می دهد که بزرگترین فشار بودند و در حال حاضر در خط مدیرانی که تا به حال به یک طرز فکر تندرستی در نظر گرفتن زمان و صحبت کردن در مورد بهداشت با رهبران.

Bersin نتیجه با یک, خوش بین, مبارز ادعا: “دلیل HR چنین با شکوه حرفه ای است که ما در یک موقعیت برای مقابله با کسب و کار و مردم است. تعادل بین کسب و کار و مردم بسیار حیاتی است و به همین دلیل HR چنین نجیب و قهرمان حرفه ای.

“منابع انسانی و امکانات مالی آن را… همه آنها با هم ادغام شدند در حال حاضر. این یک پله تا سال که در آن ما با استفاده از تمام چیزهایی که ما انجام داده ایم در اطلاعات و تکنولوژی. این خواهد بود که یکی از بزرگترین تجارب یادگیری از زندگی ما است.”

این کنفرانس همچنین شنیده از Jaclyn لی رئیس منابع انسانی افسر در دانشگاه سنگاپور تکنولوژی و طراحی که مهارت های ذکر شده است که منابع انسانی مورد نیاز به تیز کردن. این توانایی برای درک داده ها تجزیه و تحلیل و درک کامل داده. آنها همچنین نیاز به حفر کردن عمیق تر به بازاریابی دیجیتال به بازار کسب و کار خود را به بهترین نامزد. او افزود که برنامه ریزی استراتژیک حیاتی بیش از حد و رهبری – “توانایی مربی شده است هرگز بسیار مهم است,” او گفت:. هوش مصنوعی و منابع انسانی تجزیه و تحلیل متخصص دیوید یانگ نیز به یک فکری و آدرس و جزئیات انواع مختلف رهبری و چگونه موفقیت ناشی از متعادل ویژگی های متفاوت در درون مردم است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im