همه گیر می گذارد لخت آفریقا کسری اما جوانان را رشد آینده

آفریقا توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی,

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399
آفریقا توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, منابع طبیعی, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Nteranya Sanginga است مدیر کل موسسه بین المللی کشاورزی گرمسیری

Nteranya Sanginga

ابادان, نیجریه, Apr 29 2020 (IPS) - آفریقا ضعف شده اند و به طرز وحشیانه ای در معرض توسط coronavirus بیماری همه گیر. ویروس رسیده است و تقریبا هر کشور در این قاره از 1.3 میلیارد نفر از مردم و سازمان جهانی بهداشت هشدار می تواند وجود داشته باشد 10 میلیون نفر در ظرف شش ماه. ده کشور هیچ هواکش در همه.

دولت در حال مبارزه با این بیماری همه گیر با بهداشت ضعیف و سیستم های که در آن مستندات به خصوص تنبیهی در صورت عدم وجود یک دولت رفاه. بسیاری از مردم در هرکجای درآمد روزانه زندگی کردن اقتصاد غیررسمی در پر شلوغ شرایط زندگی که مسخره های اجتماعی به فاصله'. سقوط قیمت کالاها در بازارهای بین المللی و outflows سرمایه از بازارهای نوظهور در حال ضربه زدن به اقتصاد.

اما تا بیش از حد و آفریقا و نقاط قوت بر روی صفحه نمایش هستند. درس های ارزشمند شده اند که از گذشته شیوع مانند شیوع ابولا در سال 2014 هستند و دولت در پاسخ با تدابیر شدید. دور از تصویر کلیشه ای از جهان سوم خواستار کمک از کشورهای ثروتمندتر مردم در حال نشان دادن انعطاف پذیری خود را سخاوت مدنی روح و نبوغ بی حد و حصر.

آفریقا جمعیت جوان امید را می دهد بیش از حد. با متوسط سن کمتر از 20 سال این قاره ممکن است رنج می برند نسبتا کمتری از مرگ و میر نسبت به کشورهای دیگر بیشتر با پیری جمعیت. این بیماری همه گیر است که تأکید بسیاری از آنچه هشدار داده اند برای سال – که در آفریقای اقتصاد نیاز به بستگی دارد کمتر در صادرات مواد خام و انجام بیشتر برای مقابله با مسائل فوری از ناامنی غذایی, جوانان, بیکاری و فقر است.

توسعه کشاورزی کلیدی برای پرداختن به این چالش ها. جوانان به ارمغان می آورد انرژی و نوآوری به مخلوط اما این ویژگی ها می تواند بهترین channelled توسط جوان آفریقایی خود را انجام بر اساس نتایج تحقیقاتی در کشاورزی و توسعه روستایی مربوط به افراد جوان است. جوانان تعامل کلیدی است.

به عنوان یک تحقیق برای توسعه, غیر انتفاعی, موسسه بین المللی کشاورزی گرمسیری (IITA) با این نسخهها کار با شرکای مختلف در سراسر آسیا و اقیانوسیه به منظور تسهیل در کشاورزی راه حل به گرسنگی و فقر و منابع طبیعی تخریب است. IITA بهبود معیشت و افزایش مواد غذایی و تغذیه و امنیت و افزایش اشتغال به عنوان یکی از 15 مراکز تحقیقاتی در CGIAR یک مشارکت جهانی برای مواد غذایی و آینده ای امن.

در طول همه گیر IITA کمک به کشورهای جنوب صحرای های غذایی با نظارت بر قیمت مواد غذایی و تقویت دسترسی به فن آوری های کشاورزی و بازار..

قبل از coronavirus ظاهر IITA حال راه اندازی یک پروژه سه ساله به عنوان شناخته شده مراقبت (افزایش ظرفیت به درخواست تحقیق شواهد) به ساخت یک درک از کاهش فقر و اشتغال تاثیر و عوامل موثر بر جوانان نامزدی در کشاورزی و روستایی مزرعه و غیر کشاورزی اقتصاد. این پروژه با بودجه دولتی توسط صندوق بین المللی توسعه کشاورزی (IFAD) و ارائه 80 فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی برای جوان آفریقایی محققان با تاکید بر جوان زن حرفه ای ها و دانش آموزان با هدف به دست آوردن یک کارشناسی ارشد و یا دکترا.

دریافت ارائه شد آموزش روش تحقیق مدیریت داده های علمی نوشتن و تولید شواهد پژوهش برای سیاستگذاری. آنها مربی توسط IITA دانشمندان و کارشناسان در یک تحقیق با موضوع خود را انتخاب و تولید مقالات علمی و سیاست دادخواستها در مورد کار خود را.

چگونه است که آفریقا رفتن به تغذیه جمعیت تنظیم برای دو سال 2050 ؟ به عنوان CGIAR می گوید: ما در یک تقاطع در سیستم غذایی جهان است و نمی تواند ادامه دهد ما زمان سیر مصرف بیش از حد کوچک و بیش از حد یا نادرست انواع مواد غذایی غیر قابل تحمل هزینه به منابع طبیعی محیط زیست و سلامت انسان است.

در اینجا در کشورهای جنوب صحرای آفریقا کشاورزی منجر به نزدیک به یک چهارم از تولید ناخالص داخلی و کشاورزان خرده پا را تشکیل می دهند بیش از 60 درصد از جمعیت است. افراد جوان در حال پیدا کردن فرصت های شغلی در کشاورزی و IITA با هدف تقویت ظرفیت خود را به اطلاع آینده برنامه عمل برای جوامع محلی و ملی دولت و بخش کسب و کار و جامعه بین المللی.

Dolapo Adeyanju یک IITA grantee نشان چگونه آفریقا است که قادر به تولید بیشتر جوانان نامزدی در تحقیقات سیاست, آیا در سیاست start-ups, محصولات کشاورزی, توسعه طرح یا رهبری است. نیجریه ملی, Ms Adeyanju یک دانشجوی کارشناسی در دانشگاه نایروبی مشغول به کار در همکاری با دانشگاه پرتوریا با تمرکز بر تاثیر کشاورزی برنامه های جوانان agripreneurship در نیجریه.

"سیاستگذاران نمی تواند در خلاء عمل" او می گوید: تاکید بر نیاز به سیاست های مناسب می شود بر اساس شواهد و مدارک مربوط به دست آمده از نتایج تحقیقات و توصیه.

توسعه سیاست های موثر را قادر خواهد ساخت افریقایی افراد جوان که در حال حاضر با بهره گیری از تحقیقات کشاورزی را به یک زندگی از کشاورزی است. IITA مراقبت پروژه کمک خواهد کرد تا برای کسری از جوانان-پژوهشی و حمایت از IFAD تضمین می کند که جوان آفریقایی را یک صدا در چگونه آنها می توانند کمک به این تلاش.

آفریقا بود به خوبی آماده برای بحران این قدر در COVID-19. دانشگاه ها بسته شده اند و مرزهای بسته و تجارت کاهش یافت. این بیماری همه گیر در معرض دهه سرمایهگذاری ناکافی در بخش های حیاتی و همچنین نشان دادن اهمیت علمی و آموزشی همکاری. فوری تمرکز به طور طبیعی در پاسخ مستقیم به این بیماری از نظر تحقیقات پزشکی تجهیزات و مراقبت های بهداشتی. اما به همه گیر هل طریق آفریقا باید نگه داشتن چشم خود را بر روی توسعه بلند مدت نیاز دارد. IITA خواهد نقش خود در تجهیز نسل بعدی برای پیشبرد کشاورزی و خوراک مردم آفریقا است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن