همکاری – چگونه John Lewis قرار می دهد سلامت و رفاه مرکز مرحله

John Lewis' فروشگاه خیابان آکسفورد. شاتر مانند بسیاری از, انگلستان, بالا خیابان, John Lewis, مشارکت, مجبور شد

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399

John Lewis' فروشگاه خیابان آکسفورد. شاتر

مانند بسیاری از, انگلستان, بالا خیابان, John Lewis, مشارکت, مجبور شد به خواب زمستانی در طول coronavirus بیماری همه گیر. اما زمانی که "خدمات عادی" از سر گرفته شده است فروشگاه های زنجیره ای را به مدت طولانی تمرکز بر سلامتی و تندرستی از آن مجموعه جدا به عنوان Ashleigh وبر شنیده ام در یک کنفرانس اخیر.

به طور گسترده ای به عنوان یک سازمان که "به نظر می رسد پس از" کارکنان آن John Lewis مشارکت تمرکز بر سلامت و تندرستی است, پرداخت سود سهام از نظر بهره وری و مشارکت کارکنان و عدم وجود نرخ.

قبل از coronavirus مستند که دیدم آن John Lewis فروشگاه های نزدیک و Waitrose زنجیره غذایی حد تحت فشار قرار دادند به عرضه کالاهای ضروری از خدمات بهداشتی و تفریحی از مزایای هتل ها و نیک Davison گفت: نمایندگان به سلامت و تندرستی @ کار کنفرانس در بیرمنگام چگونه توانایی خود را به "انجام کارهای کمی متفاوت" بود و توانمندسازی کارکنان به مسئولیت سلامت خود و رفاه.

"هدف نهایی ما این است که شادی از اعضای ما از طریق ارزشمند و رضایت بخش کار می کنند و یک کسب و کار موفق," او گفت: در این کنفرانس در ماه مارس است. "این در مورد شادی برای شادی خاطر این است که در مورد به رسمیت شناختن است که کار برای ما خوب است و که همه ما مسئولیت داریم و همچنین به عنوان فرصت برای به اشتراک گذاشتن در پاداش و موفقیت است."

این شرکت تاکید بر سلامت و تندرستی آغاز شد و با موسس آن جان Spedan لوئیس زمانی که او راه اندازی همکاری 91 سال پیش. پس از درد و رنج سقوط از اسب خود را که او را از کار برای دو سال Spedan لوئیس در زمان حال به فکر می کنم در مورد تجربه خود را برای کار خود را در کسب و کار خانوادگی – که پس از آن به سادگی به نام John Lewis – شد و مورد میزان پاداش این خانواده دریافت کرده در مقایسه با نیروی کار خود را.

"اولین چیزی که او در زمانی که او به ارث برده کسب و کار در سال 1929 بود give it all away – او آن را در اعتماد به نیروی کار است. او ایجاد یک منحصر به فرد سه راه ساختار حکومت با انتخاب نمایندگانی از نیروی کار – 'شرکای ما به عنوان شناخته شده" گفت: Davison.

یکی از رایج ترین به رسمیت شناخته شده و از مزایای آن است کارمند سهامداران طرح به موجب آن همه "همکاران" دریافت سهم از سود سالانه خود را. در حالی که این طرح پرداخت شده در تمام اما یک سال (1953) کارکنان به تازگی نا امید به شنیدن این که در سال 2020 آنها را دریافت خواهد کرد فقط 2 درصد از حقوق خود را به دلیل کاهش سود.

قلعه خاموش, Dorset, ساحل

شاید جای تعجب نیست Davison قرعه کشی نیست با توجه به پایین تر از انتظار می رود سالانه جایزه اما اشاره کرد که سود به اشتراک گذاری طرح اعمال می شود در همان سطح به همه کارکنان بدون در نظر گرفتن تصدی یا ارشد.

"ما 80,000 co-داشتن شرکای در حال حاضر ما بزرگترین کارمند متعلق به کسب و کار در انگلستان و در واقع یکی از بزرگترین در جهان" گفت: Davison.

"ما می توانید انتخاب کنید برای انجام کارهای متفاوت است چرا که ما اصلا به قیمت سهم است. در واقع این اجازه می دهد تا ما را به سرمایه گذاری برای بلند مدت و بلندمدت تصمیم گیری برای بهره مندی از مشارکت و شرکای ما."

یک مثال از آن جایی که "آیا همه چیز متفاوت" است این واقعیت است که John Lewis مشارکت صاحب و عمل پنج هتل لوکس به طور انحصاری برای استفاده از شرکای خود و خانواده خود را – که یکی از قلعه خود را در آن جزیره Dorset ساحل.

Davison گفت: فرصت های اجتماعی شرکت فراهم می کند از جنبه های مهم John Lewis مشارکت سلامت و تندرستی ارائه شده است. مزایای دیگر شامل ناهار خوری کوپن گلف قایقرانی باشگاه ها و یارانه بلیط برای کنسرت و کمدی شب. و این فرصت را متوقف نمی هنگامی که یک شریک بازنشسته از سازمان – آن 18,000 همکاران بازنشسته نیز دعوت به تابستان و کریسمس حوادث.

تمرکز بر روی 'دموکراسی'

Davison گفت: "ما همه چیز را کمی متفاوت; تجربه های اجتماعی آغاز شده است که در سال 1929 تا امروز ادامه دارد. دموکراسی که ایجاد شد در آن روز همچنان به رشد; ما بیش از 3000 از همکاران ما است که نشان دهنده هر یک از دیگر از طریق انجمن ها و شوراها. مشارکت شورای 58 انتخاب همکاران که رئیس و هیئت مدیره به حساب دو بار در سال."

دموکراسی این است که احساس در سراسر سازمان و هر شریک است که قادر به ارسال سوال برای رهبری تیم با تعهد بود که به آن پاسخ داده شود ظرف مدت 10 روز.

ما تمرکز بر روی معرفی و همکاران قادر به پیدا کردن منابع مناسب. این هیچ خوب ارائه منابع مناسب اگر هیچ کس نمی داند که در آن آنها هستند.

John Lewis مشارکت نیز یکی از اولین سازمان برای ارائه یک کارمند بهداشت و درمان برنامه. در سال 1929 19 سال قبل به معرفی بیمه خدمات درمانی Spedan Lewis راه اندازی این شرکت برای اولین بار سلامت و تندرستی سیاست.

"Spedan لوئیس به رسمیت شناخته شده است که اگر شما می خواهید همکاران به ارائه خدمات به مشتریان عالی آنها باید به طور مناسب به انجام این کار وجود دارد نبود یک NHS به در تکیه می کنند که در آن نقطه" گفت: Davison.

شرکت سلامت و تندرستی سیاست به نظر می رسد و احساس می کند بسیار متفاوت چگونه آن را 90 سال پیش. آن را از طریق رفت و عمده refresh در سال 2013 در مدت کوتاهی پس از Davison پیوست سازمان و در حال حاضر بهتر منعکس کننده تنوع نیروی کار خود را و نیازهای بهداشتی خود – هر دو ذهنی و جسمی.

او گفت: "رویکرد ما این است که تقسیم به دو نیمه; فعال و واکنشی است. این فعال جانبی است همه چیز در مورد ساختمان درک درستی از چگونه برای پیدا کردن [بهداشت حرفه ای و سلامت خدمات] چگونه به استفاده از این سرویس درک انتظارات و ساختمان درک چیزهایی مانند سلامت روانی ، ما همچنین تمرکز بر روی معرفی و همکاران قادر به پیدا کردن منابع مناسب. این هیچ خوب ارائه منابع مناسب اگر هیچ کس نمی داند که در آن آنها هستند.

"در واکنش طرف ما متمرکز بر تشویق زودتر مداخله. ما با ارائه بسیار متمرکز پشتیبانی از طریق ما بهداشت حرفه ای تیم بلکه از طریق خاص, درمان های هدفمند.

"ما به انجام برخی از کار در اطراف در حال توسعه کل این مفهوم از خود مالکیت. اگر من به 20 یا 30 سال همکاری بسیار maternalistic, آیا همه چیز را برای شما. اما خود مالکیت واقعا مهم است – ما همه مردم و همه ما باید به سلامت. همه ما باید سلامت جسمی و روانی و ما ساخته شده در یک مسئولیت انجام بخشی از ما در ساخت مطمئن شوید که ما از آن نگاه."

خیلی از این تاکید بر عزت مالکیت به نظر می رسد در مورد مسائل احساسی و مالی تندرستی. آن را به تازگی نورد محل کار بهداشت روانی پلت فرم Unmind به شرکای خود که Davison گفت: کمک به آنها اتهام خود را در حال توسعه "روانشناسی مثبت". Unmind فراهم می کند کارکنان با تعدادی از منابع برای حمایت و آموزش کارکنان در زمینه هایی از قبیل عادات خواب به مدیتیشن و تمرکز حواس است.

Davison گفت: کارکنان قادر به ردیابی چگونه آنها احساس در Unmind پلت فرم و بینش مجددا به سازمان که به نوبه خود کمک به اطلاع رسانی در سیاست های خود.

"محبوب ترین احساسات هر ماه است خستگی. چهار یا پنج محبوب ترین ابزار ها در مورد پرداختن به آرامش و خواب پس در واقع مردم شروع به انجام چیزی که خود را به تلاش و مدیریت این" او گفت: نمایندگان.

"همه ما باید نگرانی در مورد کمبود خواب به دلیل آنچه که ما انجام می دهیم از خسته, مردم, با, انرژی, خلق و خوی کم ضعیف غلظت? چگونه است که تاثیر بر کسی اگر آنها در حال رانندگی یک کامیون و یا مشغول به کار در یک کارخانه ؟

"این بینش به ما اجازه داده است به تیم با برخی از خواب کارشناسان و دانشگاهیان برای معرفی یک خلبان طرح برای ما کارگران شيفت شب در برخی از مراکز توزیع – به خصوص به دنبال در آموزش و پرورش و چگونه آنها را در خواب بلکه چه غذایی می خورند و زمانی که آنها می خورند; روشنایی; چه چیزهایی را می توانید معرفی به روال زندگی روزانه خود را که آنها ممکن است موثر باشد."

Wellbeig 'قهرمانان'

شبکه ای از بیش از 700 "تندرستی قهرمانان" نیز بوده است استخدام در سراسر کسب و کار برای کمک به شکل دادن به طرح های بهبود شرکای' تندرستی و تابلو اعلان حمایت از مواد. یکی از این ابتکار عمل "از خواب بیدار لرزش" روزانه یک رویداد که در آن کارگاه کارکنان شروع روز با موسیقی و رقص قبل از ذخیره باز می شود. ابتکار آغاز شد و با دو یا سه تندرستی قهرمانان در یک John Lewis فروشگاه در لیدز اما دیگر فروشگاه ها را از رو بر روی هیئت مدیره.

"موسیقی بالا می رود در مغازه طبقه هر کس یک بیت از یک بوگی و مردم باید کمی از خنده گفت:" Davison.

"وجود دارد یک سرایت در کسب و کار; شفیلد می خواستم به آن را انجام دهد و سپس نیوکاسل می خواستم به دانستن آنچه که قرار بود در آن شروع به گسترش در سراسر کسب و کار. آن را همیشه ادامه دهد چرا که شرکای انتخاب کنید که آیا آنها احساس می کنید مورد نیاز است و یا نه, اما این یک راه بسیار خوبی برای مردم احساس خوبی در مورد زندگی در شروع روز است."

در سلامت جسمی طرف این شرکت دارای یک "هاب" در براکنل برکشایر که در خانه پرستاران پاسخ کارکنان بهداشت و درمان نیاز دارد. خدمات خود را به طیف وسیعی از درمان شناختی رفتاری, برای, سفر, مشاوره و فن معالجه ودرمان امراض پا.

"مردم از ما بپرسید چرا ما فراموش فن معالجه ودرمان امراض پا; ما ده ها هزار نفر از مردم که ایستادن بر روی پای خود را هر روز. خود ما بخشی از دارایی های استراتژیک. آن را برای تلفن های موبایل عجیب و غریب به می گویند که اما این درست است" گفت: Davison.

بسیاری از نمایش داده شد در حال به کار گرفته شده در-خانه اما اغلب همکاران مراجعه کننده به متخصصان خارجی به خصوص در سلامت روانی و حمایت های جانبی.

که در آن امکان پشتیبانی ارائه شده به همکاران در حالی که آنها قادر به ادامه کار. حدود 75 درصد از همکاران که نیاز به درمان قادر به انجام این کار در حالی که باقی مانده در کار است. قادر به انجام این کار Davison برآورد سازمان را نجات داده 190,000 روز کاری را از دست داده و به بیماری.

او اشاره می کند که در حالی که خارجی سلامت روحی و روانی نیاز به حمایت برخی از سرمایه گذاری آن است که هنوز پنج برابر کمتر از هزینه به دنبال مردم رفتن در دراز مدت بیماری نبود.

Davison به این نتیجه رسیدند با تاکید بر اینکه در حالی که نه هر سازمان قادر خواهد بود به ارائه کارکنان خود را سلامت و تندرستی خدمات که John Lewis همکاری می تواند وجود دارد بسیاری از کم هزینه یا رایگان منابع آنها می توانید در قرعه کشی خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در پرورش و شاد و سالم کارکنان.

"آنچه ما باید در جای خود ممکن است آنچه شما نیاز دارید و یا شما ممکن است قادر به قرار دادن در آن محل. که نباید شما جلوگیری. من فکر می کنم مهم ترین چیز است که شما را در درک و مشاهده چه می تواند بزرگترین تاثیر را داشته است.

"برخی از آنها ممکن است هزینه هر گونه پول در همه. چیزهایی مانند بیمه خدمات درمانی را در هر ذهن مسائل ممکن است همان Unmind اما آن را آزادانه در دسترس و بسیار مفید است," او گفت:.

"فراموش نکنید که استفاده از داوطلبان سلامت قهرمانان و منابع در اطراف شما. اما مهمتر از همه فراموش نکنید که برای پیوند جنبه های اجتماعی از جنبه های سرگرم کننده. همه ما نیاز به نگاه پس از خود ما سلامتی و تندرستی" Davison اضافه شده است.

منابع:
John Lewis کارکنان پاداش پایین ترین سطح از سال 1953 (منتشر شده مارس سال 2020). موجود در: https://www.personneltoday.com/hr/john-lewis-partnership-staff-bonus-lowest-since-1953/
بیمه خدمات درمانی – هر ذهن مهم است. موجود در: https://www.nhs.uk/oneyou/every-mind-matters



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب