'عبور از باک' می شود بی پروا 'توطئه بازی سرزنش'

جرم و جنایت و عدالت جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد نظر خیابا

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399
جرم و جنایت و عدالت جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

خیابان پاسگاه در ووهان چین. اعتبار: UNV

سیدنی و کوالالامپور, مارس 12 سال 2020 (IPS) - اگر چه ووهان مقامات محلی بدون شک طرد پزشکی محلی whistle-blowers ویژه دکتر لی Wenliang که مشکوک به ویروس جدید مسئول آنفولانزا مانند عفونت در ووهان در اواخر سال 2019 رسمی پاسخ ظاهرا نه به تعویق افتاد و احتمالا حتی تسریع به عنوان رمان شخصیت SARS-CoV-2 ویروس مسئول Covid-19 عفونت بود فورا خود مشهود است.

در 12 ژانویه این سال چین برای عموم به اشتراک گذاشته ژنتیکی توالی برای Covid-19 با جهان است. در 11 فوریه کمیته بین المللی طبقه بندی از ویروس ها به نام ویروس تازه کشف باعث Covid-19 "سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2 (SARS-CoV-2)".

از ستایش به توطئه
رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفت از ستایش چین برای شفاف خود را اداره Covid-19 شیوع در ماه ژانویه و پس از تامین امنیت یک معامله پایان دادن به افزایش تجارت تنش به متهم چین از عدم شفافیت در ماه مارس است.

Anis Chowdhury

به عنوان او ratcheted تا انتقادات خود را از چین به دست زدن به این ویروس شیوع POTUS تهدید چین در 18 مارس با عواقب اگر آن را "آگاهانه مسئول" برای این بیماری همه گیر.

تهمت نیز متهم کرد سازمان بهداشت جهانی (WHO) بودن 'چین-محور', تعلیق کمک های مالی خود را در یک زمان استثنایی نیاز دارید. حتی رسانه های جریان اصلی پیوسته است چنین حملات در "اهداف نرم' از جمله سازمان ملل متحد یا چند جانبه بین سازمانهای دولتی محدود توسط خود حکومت از قوی دفاع از خود را دارند.

در ابتدا رئیس جمهور تهمت به حال عنوان همه گیر تهدید امیدوار کننده "آن را همه کار خوبی" و اصرار "آن را کاملا تحت کنترل". پس از شدت mismanaging آمریکا اپیدمی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روشن به بازی سرزنش شدن همیشه shriller در شعارهای خود را به عنوان تایید اعتبار در ادامه به لغزش از اولیه ،

مغلوب ساختن پیشی جستن است اصرار در تشریح Covid-19 یک چینی "ویروس" و تلاش برای متقاعد کردن متحدان خود برای پیوستن به او در سرزنش چین برای این بیماری همه گیر. او پس از 'معنادار' با اصرار شیوع این بیماری — که چین می تواند متوقف کرده اند اما حاضر به گفته او — به عنوان بدتر از پرل هاربر یا 9/11 حملات.

ژاپن و تایوان و دیگران به دنبال بسیج در برابر چین ascendance پیوست, ضد چین, ضد چه کسی داد. با انتخابات آمریکا کمتر از نیمی از سال را دور, این بیماری همه گیر را سیاسی است تضعیف شدت مورد نیاز چند جانبه مورد نیاز به آدرس همه گیر و بسیاری از انشعابات.

تئوری های توطئه
در حالی که برخی از kooks هنوز هم ادعا می کنند که Covid-19 همه گیر است استادانه درست شده جعل وجود دارد بیشتر جنگ بیولوژیکی 'تئوری های توطئه' از درجات مختلفی از آنکه رفتن در اطراف با برخی از به طور فعال ترویج شده توسط سیاستمداران و حتی دولت.

جومو Kwame Sundaram

یک coronavirus با اشاره به اروپایی تاج-مانند شکل فیزیکی و یا ویژگی های یک ویروس شد اولین بار در جوجه ها در سال 1937 و برجسته در زمینه های مختلف پس با coronaviruses اول شناسایی شده در انسان در سال 1965.

بین المللی بسیار تاثیرگذار جناح راست رسانه ها (به عنوان مثال روپرت مرداک را به امپراتوری رسانه ها به خصوص تلویزیون فاکس) و برخی با نفوذ روشنفکران در ادامه به خوراک نسخه های مختلف از چین تئوری توطئه اگر چه سازمان های اطلاعاتی غربی را در بر داشت مدارک و شواهد از چین یا به عمد و یا به طور تصادفی با انتشار ویروس مرگبار است.

شواهد علمی تا کنون است که SARS-CoV-2 ویروس جهش یافته به طور طبیعی و در نتیجه حداقل سه متمایز سويه و نمی توانست به 'تولید' در یک چینی با ما و یا دیگر آزمایشگاه. هنوز تئوری های توطئه باقی بماند با کسانی که سرزنش چین از بدترین گرفتن بیشتر تبلیغ جدید در انتخابات سال است.

در ضمن ظاهرا 'میانه رو' جریان اصلی رسانه های غربی نیز می باشد که توسط انتشارات مختلف بیشتر محتمل داستان استناد 'اماره' به سرزنش چین برای ایجاد جهانی همه گیر و بدتر از عمدی 'پوشش'.

امپریالیستی مدافع را تئوری توطئه
جشن انگلستان امپریالیستی مدافع مورخ نیال فرگوسن در حال حاضر در موسسه هوور های سینمای ارجمند نیویورک تایمز (نیویورک تایمز) برای شرکت بارها تکرار شده و ادعا می کنند که چین به راه انداخته هفت میلیون بالقوه Covid-19 آلوده و در نتیجه عفونی ووهان ساکنان در سایر نقاط جهان برای بسیاری از ژانویه قبل از تحمیل یک مستند.

طولانی توپی از صنعت چینی ووهان یک شهر را که میلیون ها نفر از بقیه هوبئی و دو همسایه استان رفت و آمد – و نه بر خلاف میلیون سفر روزانه در داخل و خارج از شهر نیویورک (نیویورک) از ایالت نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات است.

اما با وجود سنگین ترافیک بین المللی از فرودگاه نیویورک, هیچ منبع معتبر را متهم به نیویورک روزانه مسافران از همه رفت و آمد به سایر نقاط جهان در هر ماه خاص, حتی قبل از یک تعطیلات بزرگ در مقایسه با سال جدید قمری.

پرواز فانتزی
فرگوسن حتی ادعا کرد که اگر چه چین لغو همه پروازها از ووهان به دیگر شهرستانها چینی در 23 ژانویه به طور منظم پرواز مستقیم از ووهان به لندن و پاریس و رم و نیویورک و سان فرانسیسکو ادامه داد: از طریق ژانویه و در برخی موارد به ماه فوریه است.

اگر چه این پرواز بودند بدون شک برنامه ریزی و تبلیغ مستقیم همه پروازهای بین المللی از ووهان لغو شد و کسانی که از شهرهای دیگر از طریق ووهان هدایت شدند برای دور زدن چین Covid-19 epicentre.

دانیل بل کانادا استاد که تا به حال به شدت انتقاد چین از مقامات به شدت نادرست این بیماری همه گیر در شروع به چالش کشیده فرگوسن مفهوم است که چین عمدا اجازه داده اگر نه تشویق سرایت فراتر از چین به خصوص به غرب است.

وقتی پرسیده شد که به صورت پایه ای برای ادعای خود فرگوسن فرستاده بل یک لینک به یک NYT داستان که نه اثبات فرگوسن ادعا می کنند که مستقیم پروازهای تجاری از ووهان به ما ادامه داد: پس از 23 ژانویه و به خوبی به مه.

به طور مشابه دیگر منبع لینک کلیک کنید ارسالی توسط فرگوسن به بل تبدیل به "مقرون به صرفه با حقیقت" نادرست و یا اشتباه تفسیر شده. به سادگی قرار دادن بسیار کمی از نمایان شواهد فرگوسن استناد در واقع حمایت خود را از اتهامات.

سر من حق هستم و دم و شما اشتباه'
فرگوسن در نهایت اذعان کرد که او تا به حال به اشتباه ادعا شده که پروازهای منظم در خارج از کشور چپ ووهان پس از 23 ژانویه اما انتقام سوال بل دیگر بورس تحصیلی از جمله کتاب اخیر خود در چین و اصرار دارد که چین باید لغو همه پروازهای بین المللی در یک به روز رسانی وبلاگ.

فرگوسن همچنین چالش های اطلاعات رسمی از چین به نقل از مقامات تجدید نظر در آن اطلاعات به عنوان اطلاعات جدید در دسترس می شود – به عنوان یکی امیدوار است دیگران را به عنوان به خوبی به عنوان جهان در تلاش برای درک و پرداختن به پدیده های جدید است.

باید آن را سرگرم کننده برای دیدن فرگوسن قابل توجهی مهارت های مستقر برای آینده تحلیلی شکنج او به عنوان آدرس جدید شواهد, به عنوان مثال, که در پاریس در بیمارستان بیمار شد و در حال حاضر آلوده با Covid-19 در ماه دسامبر با وجود سابقه از سفر به چین و یا تماس بگیرید با هر گونه شناخته شده آلوده به فرد است.

شاید فرگوسن را کشف کمونیست چینی خفاش ها از ووهان نفوذ پاریس escargot بازار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب