پرداخت انجماد و مالیات افزایش می یابد ممکن است نیاز به پرداخت هزینه برای coronavirus پشتیبانی

شاتر دو سال در بخش دولتی پرداخت هزینه توقف افزایش مالیات بر درآمد و پایان دادن به سه قفل در سن بازنشستگی هستند

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شاتر

دو سال در بخش دولتی پرداخت هزینه توقف افزایش مالیات بر درآمد و پایان دادن به سه قفل در سن بازنشستگی هستند و در میان اقدامات در نظر گرفته شده برای کمک به دیدار با هزینه coronavirus بحران های به بیرون درز خزانه سند نشان می دهد.

این ویروس به برآورد هزینه خزانه تقریبا £300 میلیارد دلار در این سال با توجه به یک سند محرمانه که توسط تلگراف که از مجموعه یک پیشنهاد "بسته سیاستی" بخش عمومی انجماد دستمزد و مالیات را افزایش می دهد.

آن را هشدار می دهد که پر کردن شکاف در امور مالی عمومی در سمت چپ توسط coronavirus خواهد بود "بسیار چالش برانگیز" بدون شکستن نخست وزیر انتخابات تعهد به توقف مالیات بر درآمد یا مالیات بر ارزش افزوده بیمه ملی بیش از پنج سال آینده.

اما در مصاحبه با Sky News, صدر اعظم, Rishi Sunak گفت: این امر می تواند "نارس به حدس و گمان" در مورد اینکه آیا دولت می تواند اقدام در این سند توصیه.

"این کار من فکر می کنم در مورد همه چیز, اما آنچه که ما در حال فکر کردن در مورد قبل از هر چیز در این لحظه است که حفاظت از سلامت مردم است – به همین دلیل است که هنوز هم مهم است که ما یک برنامه در محل برای اجتماعی فاصله – بلکه برای حفاظت از مردم شغل و حمایت از کسب و کار در این زمان به مطمئن شوید که ما می توانیم حفظ به عنوان بسیاری از که ممکن است برای زمانی که محدودیت ها برداشته و ما می توانیم زندگی ما بازگشت به حالت عادی" گفت: Sunak.

رهبران اتحادیه گفت: آنها "وحشت زده" با اقدامات پیشنهادی در این سند با دیو Prentis دبیر بخش عمومی اتحادیه هماهنگ بیان کرد: "حتی به تامل پرداخت یخ برای کسانی که در حال حاضر قرار دادن زندگی خود را در خط ننگین... NHS کارگران مراقبت کارگران و سایر کارگران مشاغل کلیدی لازم نیست خود را پرداخت انجماد – آنها نیاز به مناسب پرداخت افزایش می یابد به خصوص پس از قهرمانی ماه های اخیر ، هر چیزی کمتر خواهد بود یک سیلی به کسانی که ما تحسین در هر هفته."

چشم انداز اتحادیه دبیر مایک Clancy گفت: معرفی بیشتر ریاضت برای کارمندان دولت "خواهد بود مانند پرتاب آب بر روی یک تراشه-پان آتش".

"کاهش دستمزد از بندگان عمومی که به ما کمک کرد تا از طریق این بحران نه تنها غیر اخلاقی این امر تنها وضعیت را بدتر منجر به یک کهکشان مارپیچی از کاهش و بیکاری خواهد شد که همسترینگ بریتانیا برای یک دهه," او گفت:. "وزرا باید نادیده گرفتن این پیشنهادات و تمرکز توجه دولت در صرفه جویی در شغل و حمایت از درآمد و اقتصاد شلیک در تمام سیلندر هنگامی که آن را بی خطر است برای انجام این کار است."

سایه صدراعظم Anneliese Dodds گفت: یک دهه از underfunding در بخش دولتی ساخته شده بود در برخورد با این بیماری همه گیر ،

"پس از همه, ما خدمات عمومی و کلید کارگران انجام داده اند به صرفه جویی در زندگی می کند در طول این بیماری همه گیر وجود دارد باید بدون بازگشت به جامعه ای که در آن ما نبود که انعطاف پذیری است. هر دو صدراعظم و نخست وزیر باید فورا بیانیه ای را رد این طرح است."

خزانه داری است نه اظهار نظر در این سند است.

HR فرصت ها در بخش دولتی در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بخش عمومی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب