هلو گودال تلاش می کند برای تلفن های موبایل جدید, چرخش برخلاف قصه در " شما و دوستان خود را

درجه: 3.5/5.0 با جیب های جهان تعطیل به دلیل coronavirus مردم در همه جا خود را با استفاده از زمان اضافی رایگان

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399

درجه: 3.5/5.0

با جیب های جهان تعطیل به دلیل coronavirus مردم در همه جا خود را با استفاده از زمان اضافی رایگان برای کشف جدید سرمایه گذاری و گسترش افق دید خود را. و ونکوور, indie در, عزیزم, هلو گودال هیچ غریبه ای به آزمایش در این نامشخص روز. شما و دوستان خودرا آخرین رکورد منتشر شد مارس 3 و معرفی علاقه مندان به بوفه تازه و سبک با هم مخلوط شده با تشخیص آکورد و گشت و گذار راک را تحت تاثیر قرار.

این آلبوم را می بیند هلو گودال آزمایش با آن indie صدا. بر خلاف سال 2017 است که بسیار عادی, شما و دوستان خود ویژگی های خواننده های مواجه با بحران هویت و مبارزه بين سنگین فیلتر کردن و به طور کامل تکمیل نشده به پایین زنگ. هنگامی که هر دو از این سبک استفاده می شود قابل معاوضه در همان مسیر آنها تمایل به برخورد با یکدیگرند. گاهی اوقات این کنتراست با این نسخهها کار برای بهتر شدن و گاهی اوقات مانند در اولین آهنگ در لیست آهنگ آن می افتد متاسفانه مسطح است.

طرفداران برای اولین بار معرفی شد به "Feelin' کم (F*ckboy Blues)," رکورد مقدماتی آهنگ به عنوان یک واحد در ماه نوامبر. تحریف خواننده veer از خالص نرم و صدای این گروه قبلا چسبیده به در بار این اثرات بیشتر مانع از لازم است به عنوان اشعار سایه با ضخامت آوازی تاب است.

"زندگی در باتلاق" با این حال یکی از آهنگ ها که تصویب این اعوجاج هست. هایش با مواد مخدر اشاره و جوانه زدن عاشقانه, آهنگ مسابقات آن اسید-سفر داستان با وزوز گیج و منگ لایه بندی است. خوش بین سرعت رانده شده توسط بهره برداری از دستگاه کلرزنی و سریع ریف باعث می شود به صورت یکی از قوی تر و منسجم آهنگ های شما و دوستان خود را.

این لحن متفاوت از آهنگ ها مثل "برایان فیلم" که به جای مکان های خام خواننده در خط مقدم این آهنگ. در گذشته هلو گودال سبک بوده و به هم بافتن خواننده با instrumentals به طوری که دو فیوز به یکی از منسجم صدا. در این آلبوم گروه طول می کشد بیش از یک در-خود-در صورت رویکرد یا به طور کامل غرق شدن آواز در استخرهای اثرات و یا مجبور شعر برای ایستادن در جلو و مرکز با کمی به پشت.

اما گروه چرخش ظریف استعاره در سراسر این شعر است که کار در هماهنگی با آن دمدمی زیبایی. این سبک نوشتن به خصوص می درخشد در "شیرین بیان سیاه و سفید" است که در آن راوی انتقال احساسات ناخواسته بودن و سنگین با در نظر گرفتن شخصیت منفور آب نبات. "من فقط سیاه شیرین بیان/ و همه مردم من می دانم/ نه مرا در کاسه" croons خواننده نیل اسمیت soberly.

"شکل 8" یکی از تنها عقب آهنگ های این آلبوم; کند ساخت در آغاز نشان می دهد چیزی grand مانند عرصه سنگ احتراق یا قدرتمند شیفت مربوطه به اهنگ صدا. آنچه شنوندگان پیدا کردن به جای anticlimactic: ice-skating نقوش احساس متلاطم نسبت به دیگر بیشتر شوخ تم در حال حاضر در ضبط.

اما "والا من در خانه" یکی از این گروه امیدوار کننده ترین آهنگ های جدید. آن را حفظ بسیاری از گروه های آنالوگ مستقل اما ابزاری بیت پیشرو به دروس شیب شنوندگان' پا به روشن روانگردان خاک. این تن نیز نشان می دهد تا در آغاز "دوشنبه" که teases در رویای پاپ قبل از خونریزی به گذشت قریب به اتفاق درام در حال حاضر در آن گروه کر.

این حرکت نسبت به neo-psychedelia سیگنال می تواند یک تغییر خوشایند برای گروه یک سوئیچ است که متناسب با گروه صدا و نگه داشتن موسیقی تازه های, در حالی که شناور در راحت محدوده برای طرفداران که بوده است از سال 2016.

متناوبا, آهنگ های مانند "بطری شامپو" تکیه به سوی رویایی, indie در, گشت و گذار, سنگ, یک نوع که مشخص است این گروه پس از آن آغاز شد. هلو گودال به خوبی انجام با آنچه در آن می داند و ماندن در این نوع آشنا می تواند منجر باند به تمرکز بیشتر بر روی رشد آن تغزلی و بی کلام با کیفیت. "بطری های شامپو" یکی از مطلب خوبی نوشته آهنگ بر شما و دوستان خود را بهارائه هر دو یک آرام بخش پس از فروپاشی سرود و صادقانه relatable روایت است.

این آهنگ حاصل کنید که به بازدید در زندگی را نشان می دهد اما آن را روشن هلو گودال است که در یک مرحله از آزمایش. و از شما و دوستان شما است فقط دوم تمام طول رهایی از این نسبتا جوان گروه که به چه جهت هلو گودال می تواند در آینده ؟

Skylar ده پل معاون هنر و سرگرمی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن