PM: 'آوردن کارکنان به دفتر اگر آن را امن'

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر بوریس جانسون خواست کارفرمایان به کارکنان را به دفتر از 1 اوت اگر آن را امن برای ان

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر

بوریس جانسون خواست کارفرمایان به کارکنان را به دفتر از 1 اوت اگر آن را امن برای انجام این کار.

تنظیم کردن دولت گام های بعدی در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس نخست وزیر ارشاد برای بازگشت به کار خواهد بود به روز رسانی به کارفرمایان بیشتر در اختیار بیش از که در آن کارکنان خود کار می کنند.

جانسون گفت: "ما در حال رفتن به کارفرمایان بیشتر در اختیار و از آنها بخواهید برای تصمیم گیری در مورد چگونه کارکنان خود را می توانید با خیال راحت کار.

"است که می تواند به معنای ادامه کار از خانه است که یکی از راه های از کار با خیال راحت و با آن کار کرده است برای بسیاری از کارفرمایان و کارکنان. یا آن را می تواند به معنای ساخت محل امن است."

دیروز, انگلستان مشاور ارشد علمی Sir Patrick blue palace hotel وجود دارد گفت: "مطلقا هیچ دلیلی" برای تغییر زمان مشاوره برای کارکنان به محل کار از خانه که در آن ممکن است.

در پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا راهنمایی برای کسب و کار گیج کننده جانسون گفت: "آن را برای دولت به تصمیم می گیرید که چگونه کارفرمایان باید اجرا شرکت خود را.

"آنچه ما می گویند در حال حاضر این است که اگر کارفرمایان فکر می کنم این امر می تواند بهتر و سازنده تر برای کارکنان به آمدن به دفتر آنها می توانند به کار در یک راه امن وجود دارد باید بحث بین کارفرمایان و کارکنان و مردم باید تصمیم گیری کند."

CIPD اجرایی پیتر پنیر گفت: "اعلام امروز حاکی از آن است که بازگشت به کار به طور فزاینده خواهد بود در اختیار کارفرما اما مشاوره با کارکنان ضروری است برای اطمینان از آنها می گویند در مورد چگونگی و زمانی که آنها بازگشت.

"آن را حیاتی است که سازمان در نظر فیزیکی ایمنی و سلامت روانی خود را از مردم قبل از بازگشت آنها به موجود در محل کار. آنها اول باید در نظر بگیرید اگر آنها می توانید ملاقات سه شرایط: آن است که ضروری است برای آنها را به در محل کار به انجام کار خود است آن را به اندازه کافی امن است و در آن دو طرف توافق کردند با کارگران ؟ حتی با این اقدامات در جای بازگشت به محل کار هنوز هم باید تدریجی به طوری که اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود.

"بازگشت به کار لزوما به معنای بازگشت به محل کار. یک بررسی اخیر از CIPD نشان می دهد کارفرمایان به طور کلی گزارش خانه کارگر حداقل به عنوان مولد به عنوان دیگر کارگران است."

جانسون گفت که اگر چه سازمان آموخته بود "درس بزرگ" در مورد پتانسیل فن آوری در سراسر این مستند آن بود که هیچ جایگزینی برای تعامل انسان و چهره به چهره گفتگو.

او امیدوار انگلستان را بازگشت به حالت عادی در اواسط ماه نوامبر و برای تمام محدودیت ها را برداشته شده است توسط کریسمس, ارائه, پیشرفت در کاهش خطر coronavirus ادامه داد.

فرانسیس o'grady دبیر در TUC گفت: مردم باید به دفتر بازگشت مرحله به مرحله و راه امن.

"دولت در حال عبور از باک در این تصمیم بزرگ به کارفرمایان. بازگشت به کار با خیال راحت نیاز به یک عملکرد بیمه خدمات درمانی تست و ردیابی سیستم. در عین حال پیشرفت در تست و ردیابی است که هنوز هم تکه تکه و دولت است که هنوز هم حاضر به حمایت از کارگران که به خود منزوی با افزایش قانونی پرداخت بیمار از تنها £95 هر هفته به رای مردم می تواند در زندگی," او گفت:.

"امن بازگشت به محل کار نیز نیاز به مقدار بیشتری از سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی اگر مردم قادر به رفت و آمد به محل کار.

"هر کس نمی خواهد قادر به بازگشت به محل کار تمام وقت و یا بلافاصله. افرادی که توصیه شده است به سپر و کسانی که بدون به اندازه کافی مراقبت از کودکان ممکن است نیاز به کار به طور کامل از صفحه اصلی برای آینده قابل پیش بینی."

Dr Mark Parrish, منطقه ای, مدیر پزشکی در پزشکی و امنیتی خدمات شرکت بین المللی SOS گفت: سازمان هنوز هم باید محتاط در مورد آوردن کارکنان به کار به عنوان آن می تواند در نتیجه یک گام به عقب در بازگشت به "عادی".

او گفت: "در حالی که هیچ کسب و کار می تواند تضمین جلوگیری از گسترش عفونت حیاتی اقدامات احتیاطی را حداقل رساندن خطرات انجام وظیفه مراقبت از مسئولیت و ترویج نیروی کار انعطاف پذیری است.

"از تمیز کردن جدید رژیم جداسازی مناطق PPE ارائه و تهویه وجود دارد بی شمار از چیزهایی است که محل کار نیاز به در نظر گرفتن. ما شاهد بسیاری از شرکت ها برای انتخاب rotas و محدودیت در تعداد در محل کار را به بازگشت به کار به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و فعال اجتماعی فاصله. شرکت ها همچنین ممکن است نیاز به نگاه سرسام آور ساعات کار به خصوص اگر که آنها هم برای جلوگیری از اوج بار سفر برای مسافران است."

قابل توجه قدرت های جدید برای مقابله با محلی coronavirus شیوع بیماری نیز اعلام شده توسط جانسون. وزرای قادر خواهد بود به تمام بخش ها و یا انواع ساختمان در منطقه ای; معرفی محلی در خانه بماند سفارشات; مردم جلوگیری از ورود و یا خروج از مناطق تعریف; کاهش حداکثر اندازه تجمعات فراتر از قوانین ملی و یا محدود کردن سیستم های حمل و نقل.

از فردا شوراهای خواهد شد قدرت را به کسب و کار و فضاهای باز و انصراف از حوادث.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن