Primark نمی خواهد تا کار احتباس جایزه

در ارتباط با انگلیسی, مواد غذایی, Primark را به صاحب آن گفت: تا به حال furloughed 68,000 کارگران در سراسر جهان

توسط AKHSHIJNEWS در 23 تیر 1399

در ارتباط با انگلیسی, مواد غذایی, Primark را به صاحب آن گفت: تا به حال furloughed 68,000 کارگران در سراسر جهان. عکس: Bastian Pudill/شاتر

Primark اعلام کرده است آن را نمی خواهد تا دولت با ارائه یک پاداش ارائه شده در هفته گذشته برای گرفتن furloughed کارگران به اشتغال کامل.

این طرح رونمایی توسط صدراعظم Rishi Sunak در تابستان بیانیه هفته گذشته اجازه می دهد تا برای شرکت ها پرداخت می شود یک کار احتباس جایزه 1000 پوند برای هر کارگر به ارمغان آورد از کردند.

اما Primark که بازگشایی بسیاری از فروشگاه های آن در ماه ژوئن گفت که "نباید لازم باشد" برای آن را به استفاده از این طرح است.

یک سخنگوی Primark پدر و مادر گروه بنیاد برومند گفت: "من می توانم تایید می کنند که Primark قصد ندارد به استفاده از پشتیبانی از زیر کار احتباس جایزه اعلام کرد صدراعظم.

"این شرکت حذف شده و کارکنان آن از دولت اشتغال و حمایت از طرح های در انگلستان و اروپا در خط با بازگشایی اکثر فروشگاه های آن است. این شرکت معتقد است که نباید آن را لازم رو برای درخواست پرداخت پاداش طرح در شرایط فعلی."

دوبلین-دفتر مرکزی Primark قبلا گفته بسیاری از آن 70,000 کارگران در سراسر اروپا را به حال شده است گذاشته شده است دولت مختلف طرح کردند. نزدیک به نیمی از کارکنان آن حدود 30000 نفر در انگلستان است.

Sunak جایزه طرح هزینه خزانه تا £9bn اگر همه نه میلیون نفر در کردند در انگلستان بودند rehired توسط کارفرمایان خود را. آن را مورد انتقاد قرار گرفته است توسط برخی به عنوان بی اهمیت با CIPD گفت: آن را "متقاعد نشده" این طرح را ارائه کافی انگیزه برای کارفرمایان به کارگران به عقب "فراتر از آن آنها خواهد بود برنامه ریزی به هر حال".

John Lewis که furloughed 14,000 کارکنان از آن مغازه ها و به تازگی اعلام کرد که نزدیک به هشت فروشگاه قرار دادن از 1300 شغل در معرض خطر است که تصور می شود بعید است به استفاده از جزوه. ویلیام هیل نیز حاکی از آن ممکن است رد پول نقد است.

شرکت های دیگر مانند مک دونالد Wetherspoons, Greggs و Arcadia گروه هنوز وزن با استفاده از این طرح است.

مک دونالد furloughed می تواند در خط £135m گرانت پس از furloughing 135,000 کارکنان. Wetherspoons می تواند دریافت حدود £43m تحت طرح گرین پادشاه £38m, Greggs £25m و Arcadia گروه در £14.5 متر.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن