شاهزاده آلبرت مراتع در میان 29 پارک های ملی مجموعه به بازگشایی ژوئن 1 به بعد-با استفاده از بازدید کنندگان

محتوای مقاله در ادامه"نیز وجود دارد برخی از پارک ها که در حال همکاری موفق با اولین کشورهایی مانند Haida Gwaii

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"نیز وجود دارد برخی از پارک ها که در حال همکاری موفق با اولین کشورهایی مانند Haida Gwaii که در آن برای اولین بار ملت خواسته است که پارک نمی شود بازگشایی" ویلکینسون گفت.

بنف است که این کشور در شلوغ ترین پارک ملی با حدود چهار میلیون بازدید کننده در سال است.

P. A. پارک ملی است به طور متوسط حدود 256,000 سالانه بازدید کننده در طول دهه گذشته در حالی که مراتع را به خود جلب کرده و به طور متوسط حدود 10,300 سالانه بازدید کنندگان است.

The empty streets of Banff are seen as Parks Canada is restricting vehicles in the national parks and national historic sites in Banff, Alta., Tuesday, March 24, 2020, amid a worldwide COVID-19 pandemic. More than half of Canada's national parks, including Banff, Pacific Rim and Cape Breton Highlands, will reopen on June 1. THE CANADIAN PRESS/Jeff McIntosh
خیابان های خالی از بنف دیده می شود به عنوان پارک های کانادا است, محدود کردن وسایل نقلیه در پارک های ملی و تاریخی ملی سایت در بنف آلتا., سهشنبه, مارس 24 سال 2020 در سراسر جهان در میان COVID-19 بیماری همه گیر. بیش از نیمی از کانادا پارک های ملی از جمله بنف حاشیه اقیانوس آرام و کیپ برتون, ارتفاعات خواهد بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن. جف مک اینتاش/کانادا مطبوعات

ویلکینسون گفت: کمپینگ را هنوز هم نمی تواند مجاز در پارک ملی حداقل تا ژوئن 21.

"کمپینگ در حال رفتن به چیزی است که بسیاری از کانادایی ها در حال رفتن به نگاه داده شده است که سفر در خارج از کشور در جریان است به خصوص به چالش کشیدن" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن