شنده جوان به درایو بهبود اقتصادی – CBI

نوبت به مدیر کل خانم کارولین Fairbairn در نامه ای به نخست وزیر این هفته است. عکس: استفان روسو/PA بایگانی/PA تص

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399

نوبت به مدیر کل خانم کارولین Fairbairn در نامه ای به نخست وزیر این هفته است. عکس: استفان روسو/PA بایگانی/PA تصاویر

کنفدراسیون صنعت بریتانیا خواسته است بوریس جانسون به ایجاد شغل و مهارت آموزش و فرصت های به خصوص برای افراد جوان اولویت انگلستان را بهبود اقتصادی.

زوائد آن را افزایش سریع طول تابستان به عنوان حمایت از طرح های ویژه مشاغل احتباس طرح باد کردن. گذشته رکود نشان می دهد تاثیر افزایش بیکاری است عمیقا نابرابر" – Dame کارولین CBI

در نامه ای به نخست وزیر CBI مدیر کل خانم کارولین Fairbairn ستایش است راه دولت کسب و کار و اتحادیه های کارگری با هم کار کرده اند در طول coronavirus بحران است.

"در میان تمام عدم قطعیت" نوشته خانم کارولین "یک چیز روشن است: انگلستان تنها ساخت سریع و بهتر است از طریق یک بازار محور برنامه است که پشتیبانی از رشد پایدار. پویا سازمانی است که تنها راه برای از بند باز کردن پتانسیل کشور ما است. آن است که ما نیز فرصت را برای رسیدن به آینده."

ابتکارات decribes بیکاری به عنوان "بزرگترین تهدید برای معیشت گذاشته و بلند پروازانه سلامت-اولین طرح بازیابی کمک خواهد کرد که امن "مشاغل-غنی عادلانه و پایدار در آینده" برای اقتصاد انگلیس است.

خانم کارولین خواست دولت را به ایجاد شغل و مهارت آموزش و فرصت های به خصوص برای افراد جوان اولویت با تبدیل کار به مراکز جدید "شغل و مهارت هاب" برای کمک به ایجاد, پویا محلی بازار کار. او پیشنهاد کرد در آینده مهارت های صندوق برای حمایت از مناطق با بالا کار بالقوه مانند دیجیتال کم کربن و بهداشت و پیشنهاد انعطاف پذیری بیشتری به کارآموزی مالیات برای کمک به مدرسه leavers به کار می کنند.

سرمایه گذاری باید در اقتصاد سبز به ایجاد مشاغل جدید و توسعه پایدار در آینده از جمله طرح های پیشنهادی برای یک برنامه ملی برای هر خانه یک خانه سبز; آوردن به جلو وجوه متعهد به سبز زیربنایی مانند برق خودرو شارژ امتیاز; و تسریع گیگابیت پهنای باند رول در تمام نقاط کشور از جمله مناطق روستایی است.

بانک مرکزی همچنین پیشنهاد هدفمند حمایت مالی به پا زدن شروع به تقاضای مصرف کننده و "رها کردن" انگلستان رقابت از جمله یک زمان محدود scrappage طرح به incentivise وسیله نقلیه الکتریکی با استفاده از; گسترش کسب و کار نرخ امداد به متوسط کسب و کار در همه بخش ها به منظور کاهش هزینه های ثابت و end-to-end نقد و بررسی مقررات برای سرعت بخشیدن به پروژه های کلید.

در نامه ای به نخست وزیر با خانم کارولین نوشت: "چند ماه گذشته دیده می شود یک ملت به درستی و بی وقفه با تمرکز بر سلامت. باقی خواهد ماند که این مورد برای برخی از زمان. اما این نباید متوقف کردن کشور از اجرای بلند پروازانه اقتصادی طرح است."

او افزود: "جهان کلاس تست و ردیابی سیستم پایه برای انگلستان است که امن برای بازدید و سرمایه گذاری, کار و تحصیل در. دو اولویت های دیگر نیز ایستادگی: مشاغل به خصوص برای جوانان و سرمایه گذاری است.

"زوائد آن را افزایش سریع طول تابستان به عنوان حمایت از طرح های ویژه مشاغل احتباس طرح باد کردن. گذشته رکود نشان می دهد تاثیر افزایش بیکاری است عمیقا نابرابر."

دیروز, سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پیش بینی کرد که بریتانیا چهره یکی از بدترین چشم انداز اقتصادی در میان کشورهای توسعه یافته با بیکاری هوا در رسیدن به 7.2 درصد در یک "تک ضربه سناریو" یا 9 درصد در یک "دو ضربه" که در آن ما یک موج دوم coronavirus و تنگ تر مستند.

"بدون مداخله فوری قبل از بحران نابرابری در سراسر مناطق سن و جنس و نژاد بدتر خواهد شد" نوشت: خانم کارولین. "بیکاری طولانی مدت را ترک خواهد کرد نسل زخم. و کسب و کار سرمایه گذاری شما نیاز به گزاف گویی سریع به ایجاد شغل آینده."

ابتکارات گفت که خانم کارولین نیز خواهد بود به نوشتن اولین وزرای اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی اصرار رهبران تمام ملل متحد در اولویت بندی ایجاد شغل و انصاف و پایداری به امن سریع بهبود اقتصادی در تمام بخش های از انگلستان است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن