اولویت بهداشت عمومی بیش از رفاه مالی

وجود دارد هیچ زمان واکسن برای coronavirus; کسری بودجه وجود دارد از تجهیزات حفاظت شخصی و شناخته شده در حد تست د

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

وجود دارد هیچ زمان واکسن برای coronavirus; کسری بودجه وجود دارد از تجهیزات حفاظت شخصی و شناخته شده در حد تست در سراسر کشور پس از بازگشایی دولت در هفته آینده زودرس است.

در نور از فشار برای کاهش بحران اقتصادی ناشی از گسترش پناهگاه در محل سفارشات کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom پرده برداری از مفصل چهار بخش طرح در نهایت به بازگشایی دولت با مدارس و کسب و کار خرده فروشی احتمالا باز به برخی از ظرفیت به عنوان به زودی به عنوان ماه ژوئیه. اگر چه در کالیفرنیا سویفت و اقدامات وسیعی از جمله سخت پناهگاه در محل سفارشات با موفقیت پهن بستری و مراقبت های ویژه بستری نرخ Newsom طرح می تواند به خطر اندازد دولت در حال پیشرفت است.

تحقیقات جدید کشف شده مربوط به علائم در کودکان و بزرگسالان جوان با هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی از جمله خارش پوست در قالب شبه frostbites و تاول در کودکان است. بزرگسالان جوان مبتلا به لخته شدن خون و سکته مغزی شدید. Coronavirus' تعداد علائم است که هنوز هم ناشناخته و باز شدن فضاهای عمومی تا به زودی قرار داده خواهد شد بیشتر افراد در معرض خطر از غیر منتظره.

به عنوان پژوهش در ادامه به فاش کردن اطلاعات جدید دولت باید هوشیار باشند در پاسخ آن و شهروندان باید پایبند به اجتماعی فاصله اقدامات تا زمانی که ما به وضوح بیشتر در مورد چگونه مردم تحت تاثیر قرار خواهد شد.

آن است تا به ما مقامات منتخب را به تصمیم گیری است که حفاظت از جمعیت و آن را به بقیه از ما به گوش دادن. باز شدن مدارس و کسب و کار خرده فروشی را تشویق به بازگشت به حالت عادی است بی ثمر و بدون ابزار لازم برای حفظ امنیت عمومی که شامل یک دیدگاهی از تمام اطلاعات ممکن است در مورد ویروس.

پناهگاه در محل سفارشات می تواند به کاهش اثرات این بحران بهداشت عمومی اما این هیچ راز است که مشکلات اقتصادی است که نتیجه طبیعی. به جای بازگشایی اقتصاد, اما, مقامات دولتی باید حمایت برای افزایش کمک های فدرال برای کمک به صاحبان کسب و کار کوچک. نامحدود بسته شدن است و طبعا نگران کننده اما یک بیماری همه گیر از این مقیاس است بیش از اندازه کافی دلیل برای دولت فدرال به لحاظ مالی حمایت از کسانی که به آن نیاز دارید.

به عنوان در حال حاضر و در آینده اثرات coronavirus نفوذ هر جنبه ای از ظاهر کالیفرنیا نباید غار به خواسته ها و بازگشایی خیلی زود است. بهداشت عمومی باید در خط مقدم از این تصمیم.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط بهار سال 2020 نظر سردبیر Simmy Khetpal.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن