استان سرمایه گذاری $10.3 میلیون نفر به پارک استانی زیرساخت

محتوای مقالهدولت ساسکاچوان برنامه ریزی $10.3 میلیون در بهبود استانی پارک های سیستم به عنوان بخشی از یک 2 میلیا

توسط AKHSHIJNEWS در 7 خرداد 1399

محتوای مقاله

دولت ساسکاچوان برنامه ریزی $10.3 میلیون در بهبود استانی پارک های سیستم به عنوان بخشی از یک 2 میلیارد دلار بسته محرک اقتصادی به منظور کمک به اقتصاد بازیابی از رکود ناشی از COVID-19.

پول اختصاص داده خواهد شد برای تجدید امکانات موجود و ساخت و ساز از امکانات جدید در پاسخ به افزایش تعداد بازدید کنندگان در برخی از پارک ها.

عمده پروژه ها شامل اردوگاه توسعه در سرو تپه Interprovincial پارک و جدید اردوگاه خدمات و پذیرش بازدید مراکز در Saskatchewan Landing استانی پارک.

این پول بخشی از دو سال 2 میلیارد دلار اقتصادی "تقویت کننده شات" اوایل این ماه اعلام کرد برای کاهش اثرات اقتصادی shutdown ناشی از COVID-19. می آید در بالای 5.5 میلیارد به استان اختصاص داده شده به پروژه های سرمایه ای در طول دو سال آینده.

"استانی پارک ها محبوب ترین ها در طول سال مقصد" پارک فرهنگ و ورزش وزیر ژن Makowsky گفت: در یک رسانه آزاد است. "این بودجه محرک اضافی را فراهم می کند تسهیلات و بهبود زیرساخت ها برای ایجاد یک قوی تر ساسکاچوان حصول اطمینان از بازدید کنندگان خود ادامه خواهد داد و با بهره گیری از این فضاهای منحصر به فرد در حال حاضر و برای سال آمده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب