'هدفمند کار ضروری برای جذب استعداد پست-Covid

شاتر داشتن هدف های اجتماعی' در حال رفتن به تبدیل شدن به بحرانی برای جذب و حفظ استعداد به عنوان سازمان های بازی

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399

شاتر

داشتن هدف های اجتماعی' در حال رفتن به تبدیل شدن به بحرانی برای جذب و حفظ استعداد به عنوان سازمان های بازیابی از coronavirus بحران و اقدامات رهبری خواهد شد بصورتی پایدار و محکم در کانون توجه است.

در علاوه بر این به کلید کارگران که نگه داشته بریتانیا امن و اقتصاد در حال حرکت در طول بحران تا کنون رهبران کسب و کار را در خط مقدم از بازیابی رفتن به جلو با توجه به نفوذ رهبران که در یک بحث در مورد آنچه "کار خوب" باید مانند نگاه.

"این رفتن به رهبران کسب و کار که در خط مقدم در شرایط تصمیم گیری کنند. وجود خواهد داشت قهرمانان وجود خواهد داشت شرور و انظار خواهد بود بسیار محکم متمرکز در اینجا گفت:" چارلی ماسل شائولزرئیس مهارت های دیجیتال ارائه دهنده راه حل QA و سابق John Lewis همکاری رئیس.

"نظر من این است که هدف های اجتماعی در حال رفتن به از اهمیت زیادی برای بسیاری از مردم است. [کار] است جایی که مردم در زندگی. این فقط در مورد پول – مردم پول و رسیدن به اهداف زندگی را از طریق آن."

پانل بحث و گفتگو صورت گرفت و در اولین روز از CIPD مجازی جشنواره کار این هفته است.

میفیلد گفت: همه گیر بود مجبور رهبران به فکر می کنم سخت در مورد سازمان خود را هدف فراگیر و کمک به جامعه چرا که آنها کمتر به احتمال زیاد به "مصرف" در روز-به-روز عملیات و رو به جلو برنامه های آنها تا به حال ساخته شده است.

"به عنوان یک رهبر شما رو به فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید خودتان را به طوری که شما می توانید برخی از این مهم تصمیم گیری برای آینده است."

این مستند داده بود و بسیاری از کارکنان زمان در نظر گرفتن نقش خود هدف و چه حرفه ای انتخاب شده بود و یا سازمان آنها را برای کار بود پایدار.

اندی بریگز, مدیر عامل شرکت بیمه ارائه دهنده ققنوس گفت رهبران کسب و کار باید به "اقامت" به آنچه که کارکنان خود را می خواستم و مورد نیاز از محل کار.

"کسب و کار است که همین حالا به دنبال به آغوش می شود و رهبران در سراسر پایداری – مردم نمی خواهید به کار برای آنها" او گفت:. "[این] را پوشش می دهد مشتری ابعاد پایدار, سرمایه گذاری, محیط زیست و کمک به جامعه. Covid-19 بوده است وحشتناک زمان برای جهان است.

در پایان سال شما قضاوت در مورد عملکرد تیم خود و کسب و کار خود و بر اساس شرایط مالی و یا انجام آن را به قضاوت شما در تجربه مشتری و همکار نامزدی و یا در کمک به پایداری?" – اندی بریگز, ققنوس, گروه

"به عنوان رهبران واقعا ماندن نزدیک به همکاران ما و درک آنچه مهم است [حیاتی] – یکی از اندازه متناسب با تمام و چیزهای مختلف برای افراد مختلف کار."

Briggs گفت: وجود خواهد داشت تغییر در این راه موفقیت های اندازه گیری شد و با کارکنان و نامزدها به احتمال زیاد برای قضاوت یک کسب و کار بر اساس سهم خود را به جامعه محیط زیست و یا رضایت خود مردم به جای سودآوری آن.

"در نهایت آن پایین آمده به رهبران داشتن که باور اصلی که پایدار کسب و کار است که متنوع و فراگیر کسب و کار بهتر خواهد بود کسب و کار... در پایان سال, آیا شما قضاوت در مورد عملکرد تیم خود و کسب و کار خود و بر اساس شرایط مالی و یا انجام آن را به قضاوت شما در تجربه مشتری و همکار نامزدی و یا در کمک به پایداری?"

او توصیه سازمان به "را همکاران بسیار بیشتر صدای مورد که در آن شما باید برای رفتن و آنچه شما باید انجام" را به عنوان آنها "خیلی بیشتر در تماس با این کار از بسیاری از رهبران هستند".

منابع انسانی و نقش

توزیع قدرت بیشتر برای کارکنان در نظر گرفتن آنچه مهم است نیز باید اعمال HR گفت: خانم هلن Morrissey, بنیانگذار 30 درصد باشگاه که مبارزات جنسیتی متعادل تخته.

"من اغلب فکر می کردم که وجود دارد درخشان مردم در HR اما اغلب آنها قدرت کافی است. آنها محدود راه های شرکت های مجموعه [نقش] به طوری که اغلب آن را می شود بیشتر از یک تابع به جای یک موقعیت واقعی به توسعه استعداد خود را," او گفت:.

"هیچ کس تا به همه پاسخ و به جای آن شما نیاز به یک شبکه ای از رهبران کسب و کار [که] سرب از پایین وسط و یا از یک سمت به سمت. شما لازم نیست که به [اتخاذ] فرماندهی و کنترل از بالا.

"من دوست دارم برای دیدن کسب و کار می دانیم که ما تنها موفق به آمده تا آنجا که ما در این بحران به این دلیل که مردم تقویت شده اند و شده اند با توجه به فرصت به آمده تا با پاسخ های خود را. آنها نیاز به ادامه و از جمله مردم بخش به دلیل این که در آن وجود دارد به طوری که می تواند انجام شود بهتر است اگر مردم اجازه داده شد با آنچه که آنها احساس مهم بود."

این تمایلات تکرار شد با نتایج حاصل از مدیران منابع انسانی بررسی توسط HR نرم افزار راه حل Personio: 71 درصد معتقدند HR اضافه کرده است ارزش استراتژیک برای سازمان خود در طول همه گیر و 80 درصد می گویند این مهم برای منابع انسانی برای حفظ این بیشتر نقش استراتژیک پست-شیوع.

بسیاری از 500 مدیران منابع انسانی نظرسنجی فاقد ابزار مورد نیاز برای حفظ این موقعیت استراتژیک با 48 درصد بیان آنها لازم نیست که در تمام منابع انسانی و ابزارها و سیستم ها به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است و 71 درصد پذیرش آنها در تلاش برای دسترسی به داده ها و یا تجزیه و تحلیل ترافیک.

توسعه هدفمند کار نیز نیاز به رهبران سازمان های مختلف و بخش های به گرد هم می آیند به شکل چه "خوب" به نظر می رسد. این نیاز به برخی از واقعی "heroics" گفت: Morrissey.

من اغلب فکر می کردم که وجود دارد درخشان مردم در HR اما اغلب آنها قدرت کافی" – Dame هلنا Morrissey 30% باشگاه

او برجسته نتایج یک Edelman اعتماد بررسی است که رهبران کسب و کار در میان حداقل مورد اعتماد گروه در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر در حالی که گروه هایی مانند رسانه ها و دولت دیدم اعتماد سطوح افزایش می یابد.

"کسب و کار نیاز به بازی و خیلی بیشتر قابل مشاهده نقش آنها نیاز به بیرون آمدن از چوب کمی و فراتر از خود بخش و نشان می دهد که این مسئول به سمت کسب و کار معنی دار است," او گفت:.

"ما نیاز به ساخت در روح جامعه است که ما را دیده اند بسیار خوبی در طول coronavirus lockdown; localism پشتیبانی از کلید کارگران است."

او گفت: این امر می تواند "بسیار بزرگتر از فقط تیک تاک یک جعبه نشان می دهد که چگونه بسیاری از روز کار داوطلبانه آنها را انجام می دهند".

"این در واقع دیده می شود به عنوان هسته به مرحله بعدی کسب و کار و جذب افراد جوان که می خواهید به کار برای شرکت هایی که مسئول هستند و برای مشتریان خود را که می خواهید برای دیدن شواهد واقعی از آن است.

"من را تشویق همه مدیران به فکر کردن در مورد چه چیزی می تواند خود را coronavirus میراث – چه چیزی آنها انجام می دهند متفاوت تر از قبل و متعهد به انجام است که برای زمان نامحدود پیش رو گفت:" Morrissey.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن