Q&A: فقر جهانی انتظار می رود به حرکت درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه در آسیا

آسیا-اقیانوس آرام, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, بحران مالی جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازم

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, بحران مالی جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی, پایداری, TerraViva سازمان ملل متحد

فقر & SDGs

India is an Asian country with a middle-income economy. An increase of poverty is expected in Asian countries as a result of the economic recession linked to the coronavirus lockdowns. This dated photo shows women from the Mishing community in Dhemaji district. Credit: Priyanka Borpujari/IPS

هند یک کشور با درآمد متوسط اقتصاد است. افزایش فقر است و انتظار می رود در کشورهای آسیایی به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی مرتبط coronavirus مستندات. این مورخ عکس نشان می دهد که زنان از Mishing جامعه در Dhemaji منطقه. اعتبار: Priyanka Borpujari/IPS

سازمان ملل متحد Jun 12 سال 2020 (IPS) - فقر جهانی که در حال افزایش است به دلیل اقتصادی از coronavirus بحران و متعاقب آن در سراسر جهان مستندات است تغییر و افزایش چشمگیر در درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه در آسیا است انتظار می رود.

این است که با توجه به تحقیقات جدید منتشر شده توسط دانشگاه سازمان ملل متحد موسسه جهانی برای توسعه اقتصاد پژوهش (UNU-گسترده تر).

اندی, Sumner, استاد توسعه بین المللی در کالج کینگ لندن و همکاری نویسنده این گزارش گفت: IPS است که تحقیقات اخیر که برآورد تعداد زیادی از مردم که می تواند به مقابله با فقر از آنجا که از virus همچنین نشان می دهد که افزایش در فقر می تواند یک "مطلق افزایش می دهد" برای اولین بار در دو دهه.

"پتانسیل افزایش در فقر شدید می تواند علامت مطلق افزایش جهانی تعداد از سال 1999 و برای اولین بار از سال 1990 از نظر کارکنان نسبت," او گفت: IPS.

این تحقیق تخمین می زند که COVID-19 همه گیر می تواند فشار بین 80 تا 395 میلیون نفر به فقر شدید در سراسر جهان تحت بانک جهانی تعریف از فقر مردم و زندگی در زیر $1.90 در هر روز. هنگامی که اندازه گیری شده با بانک جهانی در آستانه بالا از خط فقر (زندگی مردم در زیر $3.20 و $5.50 هر روز) برآورد از مردم را تحت فشار قرار دادند به فقر است و حتی بالاتر در بیش از 500 میلیون نفر است.

سامنر همراه با نویسندگان ادواردو Ortiz-خوارز از کالج کینگ لندن و کریس هوی از دانشگاه ملی استرالیا منتشر شده در مقاله ای با عنوان "Precarity و همه گیر COVID-19 و فقر بروز شدت و شدت در کشورهای در حال توسعه" به عنوان یک پیگیری به مارس گزارش.

در حالی که برآورد باقی می ماند شبیه به آنهایی که ساخته شده در مارس Sumner گفت: یافته های کلیدی در این گزارش نشان می دهد وجود دارد را به طور بالقوه می تواند یک تغییر عمده در محل از فقر جهانی.

او گفت که به دلیل "فقر است به احتمال زیاد به طور چشمگیری افزایش در درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه در آسیا است." علاوه بر این "شدت و شدت" فقر نیز به احتمال زیاد افزایش یافته است.

"منابع مورد نیاز برای بلند کردن درآمد از فقرا به خطوط فقر افزایش می دهد 60 درصد از $446 میلیون در روز در صورت عدم وجود بحران به بالاتر از 700 میلیون دلار در روز," او توضیح داد.

گزیده ای از این مصاحبه را دنبال کنید. برخی از پاسخ ها شده اند بازنویسی برای وضوح اهداف است.

اینتر پرس سرویس (IPS): تاثیر COVID-19 در فقر جهانی به نظر می رسد به یک موضوع مهم. چه ریشه فقر در قبل از همه گیر جهانی است و علت ریشه فقر در حال حاضر در COVID-19 زمینه?


اندی سامنر (ع): ریشه فقر در بسیاری از کشورهای در حال توسعه است که یک حکومت شکست برای قرار دادن در محل بیشتر سیاست های توزیع مجدد ثروت. این ساخته شده است دشوار است برای کشورهای در حال توسعه داده شده و جای خود را در اقتصاد جهانی است. در زمینه COVID-19 وضعیت بدتر ساخته شده است به عنوان بسیاری از میلیون ها نفر از مردم زندگی می کنند درست در بالای خط فقر هستند و در خطر سقوط به فقر است.


IPS: گزارش خود می گوید: "[tاو] اثرات بالقوه که زمان COVID-19 بحران می تواند در فقر نگاه بیشتر چشمگیر که با تمرکز بر ترکیب فقر جهانی از سال 1990 است." می تواند شما استادانه درست شده در این قسمت آخر در مورد راه هایی که در آن فقر ناشی از COVID-19 می تواند بیشتر چشمگیر?

عنوان: وجود دارد می تواند بسیار جدید تر فقر نه تنها در کشور که در فقر باقی مانده است نسبتا بالا بیش از سه دهه گذشته اما همچنین در کشورهایی که نه در میان فقیرترین کنه. این امتیاز نه تنها به اندازه جمعیت, اما همچنین نشان می دهد که بسیاری از آنها قبلا مردم فقیر نقل مکان کرد و به بالای خط فقر و به عنوان نتیجه بنحوی که اخیر پیشرفت آنها به دست آورد شده است نسبتا شکننده است.

IPS: آنچه که شاخص "شدت و شدت فقر" شما ذکر شده در گزارش خود را. چگونه با درآمد متوسط کشور افزایش فقر بر توزیع جهانی فقر ؟

عنوان: برای "شدت و شدت فقر" ما برآورد درآمد روزانه تلفات در میان این موجود ضعیف و جدید ضعیف است. همانطور که برای شرایط کشورهای با درآمد متوسط' افزایش فقر و بسیاری از آنها در آسیا هستند و پرجمعیت. به عنوان یک نتیجه از تغییرات در فقر در کشورهای با درآمد متوسط تمایل به تغییر الگوی فقر جهانی به سمت آسیا است.

IPS: یکی از یافته های خود را نیز که "منابع مورد نیاز برای بلند کردن درآمد از فقرا به خطوط فقر به عنوان نشان داده شده با فقر و شکاف می تواند به افزایش 60 درصد از $446 میلیون در روز در صورت عدم وجود بحران به بالاتر از 700 میلیون دلار در روز زیر 20 درصد انقباض." آیا دولت ها و رهبران جهان آماده شده با این منابع ؟ در صورتی که این منابع هستند ملاقات با, چگونه آن را بیشتر تاثیر فقر در سطح ؟

عنوان: دولت ها در کشورهای در حال توسعه شروع به سعی کنید به آدرس فقر اثرات COVID-19 از طریق افزایش اندازه و پوشش حمایت اجتماعی پرداخت. این نشان دهنده بخش کوچکی از آنچه در کشورهای G7 صرف کرده اند خود به خود اقتصاد.

ثروتمندترین کشورهای جهان باید صرف تریلیون ها دلار تحریک اقتصاد خود را. تا کنون آلمان و فرانسه به سر برد 9 تا 11 درصد از تولید ناخالص داخلی. ایالات متحده صرف 13 درصد از تولید ناخالص داخلی در حالی که ژاپن سپری کرده است 21 درصد از تولید ناخالص داخلی از آنجا که بحران آغاز شده است. در مقابل ما برآورد هزینه از پایان هر دو قبل از بحران فقر شدید به همراه جدید فقر شدید به عنوان یک نتیجه از بحران خواهد بود فقط 0.63 درصد از ترکیب G7 تولید ناخالص داخلی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن