Q&A: چگونه برای #BeActive در طول COVID-19 مستند

توسعه و کمک های ویژه جهانی, عناوین, سلامت, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد سلام

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399
توسعه و کمک های ویژه جهانی, عناوین, سلامت, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

سلامت

ماهر, ناصر, مدیر توسعه بخش در سازمان ملل متحد وزارت ارتباطات جهانی می گوید که مهم آن برای مردم باقی می ماند فعال در طول coronavirus مستند نه تنها جسمی بلکه روحی نیز می باشد. حسن نیت ارائه میدهد: ماهر ناصر

سازمان ملل متحد Apr 13 سال 2020 (IPS) - در حال رشد در رام الله در فلسطین, ماهر, ناصر, مدیر توسعه بخش در سازمان ملل متحد وزارت ارتباطات جهانی هرگز واقعا در حال اجرا است. "من فقط زد وقتی که من نیاز به: برای گرفتن یک اتوبوس و یا برای اجرا از سربازان," او می گوید IPS. اما در حال حاضر با سه ماراتن زیر کمربند خود را — که مطرح هزاران نفر برای کمک هزینه تحصیلی برای زنان فلسطینی آموزش و پرورش — ناصر هنوز هم در حال اجرا البته در بالکن.


او نیست در سمت چپ خانه در بیش از دو هفته از coronavirus مستند. "به همین دلیل من در بالکن و در اطراف رفت و شاید هزار بار" او می گوید و توضیح داد که او اجرا حدود 5 کیلومتر. و او را دیده همکاران طناب پرش و پریدن برای حفظ تناسب.

در حال رشد تحت حکومت در فلسطین ناصر می داند تلفات که ماندن در خانه را می توانید در آنهایی که بدن و ذهن است.

Apr. 6 مشخص شده سازمان ملل متحد روز بین المللی ورزش برای توسعه و صلح است. اما در این سال مشاهده شد در زیر به طور قابل توجهی متفاوت واقعیت که اکثر مردم در حال قفل شده است و در خانه های خود یا self-جداسازی و یا تحت قرنطینه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل و فیفا آمد و با هم برای #BeActive کمپین اصرار مردم برای به اشتراک گذاشتن داستان در مورد چگونه آنها فعال ماندن در محدوده خانه خود را.

که توصیه می کند برای یک فرد بالغ به درگیر شدن در 30 دقیقه فعالیت فیزیکی روزانه و پیشنهاد انواع فعالیت های افراد می توانید به برنامه خود را.

در این سال های بعد برنامه ریزی شده بود که مردم از این رشته های ورزشی در آینده به سازمان ملل به صحبت در مورد تجربه خود را.

اما از آنجا که شیوع کروناویروس U. N. ایجاد #BeActive و #HealthyAtHome مبارزات انتخاباتی.


IPS با ناصر در چه ورزشی و فعال بودن به معنی در یک زمان ما قفل شده است و در خانه ما.

اینتر پرس سرویس (IPS): آنچه که ماموریت #BeActive و #StayAtHome فعالیت ؟

ماهر ناصر (MN): هر سال ما انتخاب های مختلف تمرکز می کنند. در این سال ما به دنبال این بودیم که 75 سال از multilaterals در سازمان ملل و چگونه ما می توانیم بحث در مورد مکالمات در آینده است. چگونه می توانید ورزش نقش مهمی در رسیدن ما به آینده ای که در آن مردم انتظار دارند نه تنها 2030 دستور کار اجرا شود بلکه آنچه که دیگری با سن 2040 و 2050? اما همه چیز باید در چارچوب واقعیت امروز و که در آن #BeActive آمد از.

#BeActive نه فقط در مورد روز جهانی ورزش است. این چیزی است که ما می خواهیم برای روشن: نیاز به فعال باشد باید انجام شود به طور منظم. مردم در حال نشستن در خانه بسیاری از مردم در حال کار از خانه دیگر مردم گذاشته شده است. هنگامی که شما در حال مقابله با یک بیماری همه گیر ما نمی دانیم که آیا برای رفتن به یک چند هفته یا چند ماه — و ما پرداخت قیمت برای فعال بودن. و [ما] نه تنها فعال از نظر فیزیکی بلکه ذهنی فعال به مردم را قادر می سازد تا از این طریق با حداقل آسیب طولانی مدت به سلامت خود را.

IPS: چگونه می توانید ورزش نقش مهمی در بار از وضعیت بحران به عنوان ما در حال حاضر ؟

MN: تمام مفهوم بین المللی بعد از ورزش شد و به دنبال بازگشت به لحظه از بحران است. در روزهای اولیه زمانی که بازی های المپیک مورد استفاده قرار می گیرد در یونان متخاصم مورد استفاده قرار گیرد برای متوقف کردن [در آن زمان]. ما می دانیم که رقابت چیزی است که ذاتی در طبیعت انسان و رقابت در ورزش یک رقابت مسالمت آمیز. شما می توانید شما می توانید پشتیبانی از باشگاه های مختلف تیم و در پایان روز شما آن را انجام دهید مسالمت آمیز است. و ورزش منجر به پیشرفت های عظیم در زندگی مردم در سرمایه گذاری های بزرگ بازی داده اند, اقتصاد را افزایش می دهد.

بنابراین ورزش نه تنها تشویق صلح آمیز رقابت اما همچنین منجر به توسعه تکنولوژی در چیزهایی است که ما در نهایت در زندگی روزمره.

در شرایطی که وجود دارد مقدار زیادی از انرژی در میان جوانان ورزش می تواند یک فضای مثبت برای آنها را به استفاده از انرژی که برای ساخت به بهبود زندگی خود را.

IPS: به عنوان یک ماراتون چه مستند به چه معنی برای شما در نظر داشتن از دست رفته دسترسی به ورزش و فعالیت در فضای باز?

MN: من در زمان در حال اجرا تنها شش سال پیش...در حال اجرا ماراتن چیزی است که من همیشه می خواستم اما نمی توانستم اطراف به انجام آن است. من معرفی شد به مفهوم جمع آوری کمک های مردمی از طریق رسانه های اجتماعی و بدون که من احتمالا هرگز احتمالا تبدیل به یک ماراتون.
منn 2014 من یک نژاد و مطرح 6000 $و ارسال آنها را به پناهندگان در غزه.

در سال 2015 من واجد شرایط برای در حال اجرا ماراتن خود قرار داده و آن را در Facebook به جمع آوری پول برای کمک هزینه تحصیلی برای زنان در غزه و کرانه زیرا من می دانم که زنان فرصت کمتری برای رفتن به دانشگاه مگر اینکه خود دانشگاه [هزینه] پوشانده شده است.

پس از اولین سهم در آمد و سپس شما از نظر اخلاقی متعهد است. شما نمی توانید آن را انجام دهند. من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار من ابراز تاسف از انجام آن با آموزش به اجرای پنج بار در هفته اما در نهایت من مطرح $26,000 و که به اندازه کافی برای سه کمک هزینه تحصیلی است.

من به پایان رسید و به من گفت: همسر من هر چه اتفاق می افتد دوباره هرگز به من اجازه اجرا شود. پس از آن من دریافت نامه از زنان جوان که بورسیه و من امضا دوباره. من در سال 2016 و 2017 و بودجه مطرح شده و برای چهار کمک هزینه تحصیلی بیشتر.

IPS: برای بسیاری از مردم سلامت روان خود را به فعالیت های فیزیکی خود را که تحت تاثیر قرار شده است. آیا شما هر گونه مشاوره ،

MN: پس من با حکومت. ما تا به حال هفته طولانی حکومت گیر کرده در خانه. در آن روز گاهی اوقات ما را شکستن حکومت نظامی به بیرون رفتن و دیدار یک دوست و یا فقط از سرپیچی. اما در حال حاضر گرفتن نیست در مورد خودتان آن را نیز در مورد افرادی که با شما و اینکه آیا شما می خواهید به خطر آوردن ویروس به شما عزیزان. و من فکر می کنم مشاوره است که ما را به ماندن در خانه و برای جلوگیری از هر گونه غیر ضروری و تعامل با افراد خارج از خانواده خود پس از ماندن در منزل لازم است تا ما موفق به مهار این ویروس.

ماندن در خانه می تواند عوارض خود را در بدن و بزرگتر تلفات در ذهن خود را, بنابراین من فکر می کنم این مهم است برای مردم را به ایجاد یک برنامه برای خود و [نه] فقط اجازه دهید بعد بکشید.

IPS: بسیاری از مقایسه این مستند به نحوه جوامع زندگی می کنند تحت اشغال زندگی می کنند. به عنوان کسی که در شهر رام الله, چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد آن ؟ آن است که یک مقایسه عادلانه?

MN: من فکر نمی کنم این موضوع از مقایسه شرایط. آنچه که در حال حاضر روشن است که بحران ایجاد کرده است یک وضعیت که در آن کل جهان نشان داده شده است که بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند مهم نیست که چگونه غنی شما مهم نیست که چقدر قدرتمند و موقعیت خود را است که شما می توانید این ویروس و در نهایت در ICU. و که بیشتر آسیب پذیر هستند که احتمالا هنوز پرداخت بالاترین قیمت. ویروس ها می دانم که هیچ مرز و مانند ما به عنوان قوی به عنوان ضعیف ترین حلقه در نظام سلامت در جهان است. بنابراین ما می توانید خلاص شدن از شر این ویروس در اروپا و ایالات متحده اما اگر این ویروس همچنان در جایی دیگر آن می تواند جهش و آن را دوباره می تواند.

آنچه مهم است این است که مردم می توانند در حال حاضر شاید همدردی بیشتر با افرادی که به زندگی از طریق حکومت و یا با سختی اما هیچ کس نیاز به این زندگی می کنند. و آنچه که ما نیاز به انجام در حال حاضر است که اطمینان حاصل شود ما برای ساخت بهتر نظام سلامت ما بهتر آماده و U. N. دارای یک دستور کار برای این است. ما نمی توانیم بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول: زمانی که ما به عقب برویم بازیابی نیاز به یک ریکاوری برای ساخت بهتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب