راهنمای خرید چادر مسافرتی ؛ از ماندن در طبیعت لذت ببرید

اما اگر بخواهیم به یک مقصد جدید برویم یا یک جاذبه طبیعی را از نزدیک ببینیم یا به خارج از کشور برویم تا با جاذ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما اگر بخواهیم به یک مقصد جدید برویم یا یک جاذبه طبیعی را از نزدیک ببینیم یا به خارج از کشور برویم تا با جاذبههای گردشگری کشورهای دیگر آشنا شویم، بهترین راه خرید تور مسافرتی است. بسیاری از ملل کوچکتر دیگر را نیز تحت سلطه خود درآورد، که صحبت دربارهٔ آنها کار طولانی خواهد بود. در بین این پیامهای سیاسی یک پیام از ویلیام سالیوان، آخرین سفیر آمریکا در ایران دربارهٔ جلسه او، محمدرضاشاه و ژنرال رابرت هایزر موجود است که طی آن شاه از کنسل شدن تماس با خمینی برای لغو حملات برآشفته شده و حملات ضربتی خمینی را خطری برای سقوط دولت بختیار میداند. در سال ۲۰۰۹ کمال معصومی رهبر مجلس عالی شیعیان استرالیا از پلیس این کشور خواسته بود دربارهٔ ادعاهای هارون مونس مبنی بر رهبری مذهبی بودن و آیتالله بودن تحقیق کند. همچنین از آثار و شواهد به دست آمده در این مناطق تصاویری از آلات موسیقی دوران مانند شیپور و تنبور بر روی ظروف نقره وجود دارد که حاکی از رواج موسیقی نزد این قوم در عهد ساسانی است. آنها خود را از نسل کاوه آهنگر میدانستند و از زمان انوشیروان ساسانی در کوهستانهای طبرستان حکومت داشتند.

 This c on te᠎nt has  been cre᠎ated wi th the help of  GSA Co​nt᠎ent Gene rato r ᠎DEMO !

این کمپانی از تلفیق دو برند موفق outwell و Robens در کشور دانمارک به وجود آمده است . دو سال بعد و در جریان انقلاب، گاهشماری هجری خورشیدی، گاهشماری رسمی کشور اعلام شد. گفته میشود تعیین بیست و هشتم ماه صفر به عنوان تاریخ درگذشت حسن بن علی در دوره ناصرالدینشاه اتفاق افتادهاست. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد. دانستن جواب این سوال تاثیر مثبتی درانتخاب درست محصول مورد نظر شما دارد، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. باید بگویم که در حالی که به مسافرت در مناطق گران قیمت یا حتی ارزان قیمت داشتن چادر یک ضرورت کامل است، امروزه هزینه هتلها و مسافر خانهها بسیار زیاد شده و داشتن یک چادر مسافرتی خوب میتواند در هزینه شما بسیار صرفه جویی کند. شما میتوانید با استفاده از پرده زیپداری که داخل این محصولات تعبیه شده است، فضای داخلی را به ۲ و یا حتی ۳ قسمت تقسیم کنید. مزایای چادر مسافرتی فنری در قیمت ارزان و نصب سریع آن، بدنه ضد آب، ضخامت بدنه، دوخت مناسب و استاندارد این کالا است، همچنین از معایب این نوع چادر مسافرتی حجم زیاد بسته بندی، وزن سنگین، شکستن فنر داخلی در اثر فشار باز و بسته شدن روش اشتباه است.

این کالا از ضخامت بدنه بالا و ارتفاع زیادی را دارا میباشد، که از بهترین پارچه برزنت، بهترین پشه بند، زیپ و فنر درجه یک برخوردار است. برند تولید لوازم کمپینگ و مسافرتی کلمن از دیر باز در زمینهی تولید محصولات درجه یک لوازم کمپینگ شروع به فعالیت کرده است. برند بلک دایموند در سال 1957 و در کشور آمریکا شروع به فعالیت در زمینه تولید چادرهای مسافرتی کوهستان و همچنین کمپینگ و خانوادگی کرد که از همین رو به خوبی توانست جای خود را ابتدا در میان مردم کشور آمریکا و امروزه در میان مردم سرتا سر دنیا باز کند. این برند در تولید چادرهای مسافرتی خانوادگی و کمپینگ نیز از پیشتازان میباشد. باز و بسته شدن این مدل چادر مسافرتی در زمانی کمتر از 10 دقیقه است اما بسته بندی چادر به صورت دایره و قطر آن حدود 80 سانتیمتر تا 100سانتیمتر است و وزن بسته بندی از 6 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم میباشد.

اشترانکوه با ۴۱۵۰ متر ارتفاع بلندترین نقطه استان واقع در حدفاصل شهرستانهای دورود، ازنا و الیگودرز و پستترین نقطه آن در جنوبیترین ناحیه استان واقع شده و حدود ۵۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. چادرهای مسافرتی به دلیل وزن پایین و حمل آسانی که دارند میتوان آنها را به راحتی در کوله پشتی خود قرار دهید و در هر کجای مسیر پیادهروی یا هر نقطه مسافرت چادر خود را برپا کرده و ساعاتی را با خیالی آسوده به استراحت بپردازید. نصب یک چادر و جمع کردن آن میتواند یک وظیفه بسیار سنگین باشد که زمان زیادی را از مسافرت شما خواهد گرفت. این نوع سازه راهاندازی بسیار سادهای دارد اما حجم و وزن بسته بندی نسبتا بالاتری را دارد، اما از آن جا که محصولاتی ضد آب و همچنین ارزان قیمت هستند در میان مردم محبوب هستند. چادر مسافرتی ساینا نیز از نمونه چادرهای مسافرتی ایرانی است که کیفیت محصولات آن از سایر تولیدیهای موجود در ایران بالاتر است، ساینا اغلب در زمینه تولید چادر مسافرتی فنری فعالیت دارد و بیشتر محصولات خود را با سازه فنری تولید کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن