کارگران راه آهن انتقاد از طرح هایی برای ماسک صورت داوطلب

عکس: شاتر برنامه های دولت برای جذب داوطلبان خواهد شد که نظارت و راهنمای مسافران راه آهن در ایستگاه اجرا به نقد

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399

عکس: شاتر

برنامه های دولت برای جذب داوطلبان خواهد شد که نظارت و راهنمای مسافران راه آهن در ایستگاه اجرا به نقد قوی از RMT اتحادیه که مطرح اعتصاب.

با توجه به RMT وزیر حمل و نقل Grant Shapps نیست مشورت با اتحادیه ها قبل از اعلام برنامه ریزی برای استفاده از داوطلبان در ایمنی نقش مهمی.

دیروز (شنبه 3 خرداد) Shapps اعلام کرد که پوشش صورت خواهد بود اجباری در حمل و نقل عمومی در انگلستان از 15 ژوئن برای کمک به جلوگیری از انتقال coronavirus همانطور که بیشتر مردم به بازگشت به کار.

امروز او افزود: جزئیات بیشتر به طرح گفتن رادیو 4 امروز برنامه ای است که "سفر سازان" خواهد بود تشویق مسافران به پوشش صورت خود را در هنگام ورود به اتوبوس و ایستگاه های قطار.

عنوان "سفر سازان" انتخاب شد چرا که آن را منعکس همان "عمومی-روحیه نگرانی" به عنوان داوطلب بازی سازان در المپیک 2012.

او تاکید کرد که این الزام قانونی را اعمال می شود که مردم در واقع در یک اتوبوس یا تراموا.

Shapps گفت: "ما می رویم به هزاران نفر از مردم از حمل و نقل پلیس شبکه راه آهن حمل و نقل برای لندن و در واقع یک ارتش کامل از داوطلبان از یک داوطلب سازمان که در حال رفتن به به نام سفر سازان که کمک خواهد کرد که به مردم یادآوری کند. آنها با پوشیدن لباس بنفش tabards و آنها را به شما یادآوری برای قرار دادن چهره خود را پوشش است."

حمل و نقل اتحادیه استقبال کرده اند ساخت پوشیدن ماسک اجباری اما انتقاد از عدم مشاوره بیش از چگونه برای قرار دادن این طرح به بهره برداری.

در پایان ممکن است که Shapps' برنامه برای اولین بار پخش RMT دبیر میک پول نقد در نامه ای به وزیر حمل و نقل و اظهار داشت: "RMT توجه این را به عنوان یک اقدام تحریک آمیز عمدی و ما را به مبارزه با همه چیز در اختیار ما از جمله انتخابات اعضای ما برای اعتصاب." او بعدها اضافه شده است که بخش حمل و نقل به حال "انجام می شود پشت درهای بسته معامله به استخدام بدون مزد و کارگران غیر ماهر در ما راه آهن بدون حتی تا آنجا که گفتگو با راه آهن اتحادیه های کارگری" و این اتحادیه را در نظر یک اعتصاب رای گیری".

در این نامه همچنین اظهار داشت: "این قرارداد بین وزارت حمل و نقل و داوطلبانه خیریه داوطلبانه مسائل مربوط به استخدام نامشخص تعداد داوطلبان برای انجام ایمنی نقش مهمی در ایستگاه های راه آهن بود و نه حتی بحث شده است با این اتحادیه قبل از استخدام, آگهی منتشر شد."

یک راننده قطار گفت: پرسنل امروز: "مردم را به داوطلبان با حمل و نقل نمایش داده شد. آنها را به آنها را در شرایط اضطراری به خصوص که در آن وجود دارد هیچ دیگر کارکنان ایستگاه اما داوطلبان نمی تواند به درستی آموزش دیده و نمی دانید چه باید بکنید. بسیار وجود دارد به روش های ایمنی فقط هیچ راهی وجود دارد از جمله داوطلبان را که در هیئت مدیره. و اگر آنها سفر به ایستگاه های مختلف که شما اضافه کردن به سردرگمی است."

حمل و نقل برای لندن داوطلبان خواهد بود توزیع تک-استفاده از پوشش صورت برای سفر در طول هفته آینده قبل از تبدیل شدن آنها اجباری در حمل و نقل عمومی در ژوئن 15.

شهردار لندن, صادق خان بی بی سی گفته است که وجود دارد خواهد بود یک "عنصر اختیار و حسن نیت" با کودکان و مردم با مشکلات تنفسی معاف و سیاست با تکیه بر "مثبت فشار همسالان". او گفت: مسافران باید نه "به قانون را در دست خود" اگر آنها را دیدم افراد بدون پوشش صورت.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب